Murf Skrevet 26. juli 2006 #1981 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Oppdaterer meg og dytter dagboka di stadig nærmere 100siders fest! Ha! Ser ut som jeg klarte det! Endret 26. juli 2006 av Murf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #1982 Del Skrevet 26. juli 2006 Oppdaterer meg og dytter dagboka di stadig nærmere 100siders fest! Ha! Ser ut som jeg klarte det! ← Jippi, Murf!!! Nå blir det party her, gitt! 100 sider!!! Dæven.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 26. juli 2006 #1983 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har dagbok ja, men jeg kommer innom di dagbok og forteller hva hun sa om saken når jeg kommer hjem for 100 sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. juli 2006 #1984 Del Skrevet 26. juli 2006 100 siders fest!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #1985 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har dagbok ja, men jeg kommer innom di dagbok og forteller hva hun sa om saken når jeg kommer hjem for 100 sider ← Jeg visste du hadde dagbok, og jeg fant tilbake til den istad... Er spent på oppdatering fra JM! 100 siders fest!!!! ← PARTY!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #1986 Del Skrevet 26. juli 2006 Lillegutt og jeg stod opp åtte i dag. Jeg var stuptrøtt etter å sittet oppe og sett to episoder av Grey's Anatomy.... Vi koste oss med frokost og sommermorgen, som vanlig og var vel i barnehagen litt før halv ti tror jeg... I dag ville ikke Lillegutt at mamma'n hans skulle reise... Så det ble felt noen tårer i det jeg dro - til tross for at jeg tok meg god tid og var ute sammen med han og de andre barne i en halv time... Søtnosen min... Har fått vasket en maskin med håndklær og hengt opp den, og nå står det en maskin til å går. Planen er å vakse en tredje maskin etter at den er ferdig også... Den store tøyvaskedagen i dag, gitt... Prata med venninne A i går igjen, og hun og hele familien (mann og tre barn) kommer hit på overnatting fra fredag til søndag. De har et stykke å reise, så det er litt trivelig at de først er her litt når de tar turen. Blir sikkert kjempekoselig som vanlig - så vi gleder oss... Siden ørret-grillinga var så vellykket, har vi planlagt det på fredagen, mens vi griller koteletter og baker poteter på lørdag.. Blir sikkert bra... I dag har jeg ingen planger for dagen, utenom tøyvaskinga... Deilig å gjøre minst mulig også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #1987 Del Skrevet 26. juli 2006 Uff ekkelt med de babyene som har dødd ja- Jeg må snakke med legen om det neste gang.. Uffda, så morsom lillegutt er! Får så lyst å se bilder... Grey's anatomy er kul serie! Har lasta ned og sett endel allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 26. juli 2006 #1988 Del Skrevet 26. juli 2006 100siders fest!! Jeg vil også vite navn... PM?? er litt nysgjerrig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #1989 Del Skrevet 26. juli 2006 Epica: Jeg ringte legen akkurat, jeg... ang. de der bakeriene og spedbarn som har dødd rett etter fødsel... Fikk ikke så mye svar - men ble anbefalt å ta det opp med gyn. når jeg skal dit i august... Lillegutt er en artig skrue, ja... De gjør så mye morsomt disse små - tenk hva du har å se fram til.. LinKri: PM sendt! ------------------------------------------------------------------------------ Som sagt til Epica over her... så måtte jeg bare ringe legkontoret ang. den bakterien og sånn... De skjønte godt at jeg ringte, men damen på kontoret kunne ikke stort mer enn meg om den saken (forundrer meg egentlig litt.... :klø: ) Jeg ble anbefalt å ta deg opp med gyn. når jeg skal dit midt i august - for bakterien er visst ikke no' farlig utenom under fødselen.... Hos gyn. får jeg nok også mer kyndig svar - hun er jo tross alt ekspert på det området.... Maskin nr. 2 er nå hengt opp og nr. 3 er i gang... Er tid for lunsj her nå... men har egentlig ikke lyst på noe... bare snop og is og godis... Herregud... jeg er så usunn for tida... Ikke bra... Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 26. juli 2006 #1990 Del Skrevet 26. juli 2006 Lillegutt og jeg stod opp åtte i dag. Jeg var stuptrøtt etter å sittet oppe og sett to episoder av Grey's Anatomy.... ← Den fella gikk jeg også i i går, gitt... Litt søvnig i dag! Måtte bare innom og se hvordan det går med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #1991 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Koselig å se deg, Rognis!!!! ------------------------------------------------------------------------------ Artikkel om streptokokkB-bakterien! Endret 26. juli 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 26. juli 2006 #1992 Del Skrevet 26. juli 2006 Da er jeg tilbake fra jordmor, og hun hadde egentlig ikke noen kloke ord om bakterien... Hun sa at så lenge man hadde hatt et friskt svangerskap, uten komplikasjoner, var det ikke mye å tenke på. Under fødselen og i tiden rett etter følges det med på om babyen har infeksjon. Så jeg ble ikke så mye klokere, men skal prøve å slappe av litt... De vil i allefall ikke begynne å screene alle gravide, for de tror det bare er tilfeldigheter at så mange som 8 spedbarn har dødd så langt i år. Jaja.... da drar jeg og flytter jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #1993 Del Skrevet 26. juli 2006 Skrållan: Takk for at du oppdaterer meg... til tross for at jeg har funnet fram til dagboka di igjen... Var som du sier - ikke så mye å bli mer klok av... Så vi får vel bare ta det som det kommer og heller følge med godt på eventuelle ting som kan forandre seg med kroppen vår i forhold til komplikasjoner.... Er du på flyttefot? Nå må jeg løpe inn i boka di igjen... -------------------------------------------------------------------------- Glemte å fortelle at jeg ringte og fikk bestilt omvinsning på Fredrikstad i går. Vi skal dit midt i august... Blir spennende å se hvordan det er det... Hun tok det forgitt at det var første barnet jeg ventet, så jeg måtte korrigere henne med at dette er nr. 2, men at jeg ikke har født i Fredrikstad tidligere... Håper da jeg er like velkommen for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juli 2006 #1994 Del Skrevet 26. juli 2006 Ville bare stikke innom med en god sommer- før jeg tar "KG-ferie" i noen uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #1995 Del Skrevet 26. juli 2006 Leste om de som mistet Ylva, datteren sin.. Fikk tårer i øynene.. :cry: Stakkars! Men heldigvis er det veldig FÅ som opplever det! Vi må ikke bekymre oss såmye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 26. juli 2006 #1996 Del Skrevet 26. juli 2006 Gratulerer med 100-siders jubileum! Greys Anatomy har jeg også begynt å følge med på. Kanskje derfor jeg var så trøtt i dag ja... Så flink du er med husarbeid i dag! Tror jeg ikke gidder å gjøre noe før i morgen. Jeg har iallefall tatt koppene på kjøkkenet. Sikkert lurt å ha en omvisning før fødselen. Jeg har jo født før her i Trondheim, men nå har de jo fått ny avdeling så jeg burde vel egentlig ha vært på omvisning. Men det er nok for sent å tenke på det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. juli 2006 #1997 Del Skrevet 26. juli 2006 Tenker på denne GBS bakterien jeg også. 1/3 av oss har jo denne i oss, og det er ganske skremmende. Jeg er ikke av den skremte typen, men jeg må ærlig innrømme at jeg er litt betenkt mtp at to barn har dødd på Riksen hittil i år pga av dette. JEg skal ringe fastlegen neste uke og høre om hun kan teste meg for den... Så trist for et mors hjerte når søtnosen ikke vil at mamma skal reise fra ham. Føler med deg, og gruer meg til det blir min tur... Så flink du er med husarbeidet! Jeg har ryddet kjøkkenet to ganger i dag ettersom mannen har vært altfor rotete . Klarte å bite det i meg mens jeg gikk og surmulte for meg selv . Så nok ganske tåpelig ut Ha en fin kveld, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. juli 2006 #1998 Del Skrevet 27. juli 2006 Først 100 sider snart 101 sider og jo.. Kjempetrist det innlegget i vg i dag ja.. leste det på jobb.. Stakkars di som har mistet... Ha en aldeles strålende torsdag da vennen stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. juli 2006 #1999 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Jeg vil også være med på 100siders fest! Håper du får en kjempefin torsdag!! Endret 27. juli 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 27. juli 2006 #2000 Del Skrevet 27. juli 2006 100-sidersfest! Juhuuu! :hoppe: * hopper og støyer og skåler i cola-light* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå