Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk heller ikke se bilde...  :sjenert:

det fikk jeg - og han er bare supernydelig :hjerter_rundt:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

200 sider - ikke dårlig!!

hvordan er det med supermamma'n i dag? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med 200 sider, snuppa!!

La meg i det minste by på :perebrus:

Herlig å komme inn her og se at du har stelt i stand 200-sidersfest!

:hoppe::danse::hoppe:

Fikk desverre ikke med meg bilde av gullutten jeg... 

Snart et bilde til kanskje???

God Valentinsdag!

Kommer nok flere bilder, tenker jeg... ;)

Stolt mamma kan ikke la være å viser fram vet du.... :sjenert:

Fikk heller ikke se bilde...  :sjenert:

Som jeg skrev til Bethina... Må nok vise han fram igjen snart... :sjarmor:

Takk for at du er med på festen... ;)

det fikk jeg - og han er bare supernydelig  :hjerter_rundt:

200 sider - ikke dårlig!!

hvordan er det med supermamma'n i dag?  :klem:

Enig! verdens skjønneste! :hjerter: (sånn helt objektivt sett)

Mamma'n har det bra i dag vet du... verre med Storegutt - han er ikke helt i slaget! :tristbla:

Han er supernydelig ja :Nikke: 

:kyss:

Godt det er flere som er enige med meg... :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen var god... tur til bestemoren min, møte i banken og besøk av svigers...

Eneste som ikke gikk etter planen, var at Storegutt ble dårlig om natten, og måtte være hjemme fra barnehagen. Men det gikk så fint å ha han med, så... Snille gutten min! :hjerte:

Han er hjemme i dag også - feber og litt utilpass til tider... Kanskje det er influensa.... :forkjola: Regner med at jeg holder ham hjemme i morgen også...

Håper han er frisk nok til at vi kan dra på planlagt tur til et vennepar i helga. Hvis ikke, blir det fjerde gangen vi må flytte planene pga sykdom (alle de tre første gangene ble deres barn syke...) Jaja... :ler: Man får aldri planlagt godt nok...

Storegutt og jeg har kost oss med å tegne og lese bøker mens Lillegutt har sovet... Storegutt er veeeeldig opptatt av dyr, så vi har lest om løver, elefanter, sjiraffer osv. Og nå ser vi Løvens Konge på DVD... Det lov når man er syk...

Etterpå er det sprint langrenn på TV'n også - så da ser vi nok litt på det...

Stikker innom igjen ikveldinga - om jeg får tid!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går litt fort her i dag, så jeg glemte helt å fortelle at vi fikk kjøpt ny sportsvogn til Lillegutt i går. Har gått for en skikkelig stabil tre-hjuling med store lufthjul og full liggestilling. Og ikke minst enkelt å ta med seg... :tommel:

Vi prøvde i går med voksiposen oppi vognposen som hører til, og Lillegutt nedi. Var veldig fin - også så enkel å trille! :hoppe:

Gleder meg til å ta den i bruk... og det blir nok så fort alle er friske og vi kan gå utenfor døra igjen.... ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Innom for å sjekke..er nysgjerrig å vettu ;)

Noen som er syke hjemme hos dere også? Håper han blir frisk fort så dere ikke behøver å avlyse planene deres. Jeg gikk også glipp av bilde! Er ikke innpå så ofte så jeg går ofte glipp av bilder som legges ut :sur: Er så arti å se bilder synes jeg! Arti å få skryt også (ikke sant?) :)

Forresten gratulerer med ny vogn! Må vel kanskje si gratulerer med 200 sider også :smilyblomst::klappe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny vogn!! kan jeg spørre hva slags vogn det er?

-driver fortsatt og sonderer terrenget når det gjelder vogner - og tar i mot alle tips jeg kan få...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom jeg ikke engang er gravid (tror jeg da), så lurer jeg også på hva slags vogn du har kjøpt.. :sjenert:

Driver å sjekker rundt hele akkurat som Petra Prøvedokke ;)

Håper storegutten din blir frisk snart.. :Nikke:

Leste at noen spurte om du skulle over grensen fpr å kjøpe vogn, blir jo litt nysgjerrig..Bor du i Østfold??? :icon_razz:

Ha en fin dag vennen!

Ps: Gleder meg til å se bilde av gullungen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er syke hjemme hos dere også? Håper han blir frisk fort så dere ikke behøver å avlyse planene deres. Jeg gikk også glipp av bilde! Er ikke innpå så ofte så jeg går ofte glipp av bilder som legges ut :sur: Er så arti å se bilder synes jeg! Arti å få skryt også (ikke sant?) :)

Det er leit med sykdom, ja... Men det går som regel fort over. Storegutt er allerede i mye bedre form, og har ikke hatt feber på lenge nå. Får se hvordan det går i kveld - de blir jo ofte varmere mot natta... :roll:

Artig å få skryt av barna, ja... :sjarmor: ...også får du trøste deg med at jeg har gått glipp av MANGE babybilder jeg også :sur: - men jeg lover å legge ut flere snart igjen! ;)

grattis med ny vogn!! kan jeg spørre hva slags vogn det er?

-driver fortsatt og sonderer terrenget når det gjelder vogner - og tar i mot alle tips jeg kan få...

Det er veldig greit med tips, ja.. It's a jungle out there... :ler:

Har kjøpt en Rocky Joggevogn. Var å prøvde den på lageret - den selges jo ikke i butikker etter som jeg har skjønt. Og den var så fin og lett å trille at vi tok med oss en hjem... :tommelsmil:

Selvom jeg ikke engang er gravid (tror jeg da), så lurer jeg også på hva slags vogn du har kjøpt.. :sjenert:

Leste at noen spurte om du skulle over grensen fpr å kjøpe vogn, blir jo litt nysgjerrig..Bor du i Østfold??? :icon_razz:

Ha en fin dag vennen!

Skjønner godt du er interessert i vogner og annet, selv om du ikke er gravid (ennå?).. det er så mye å velge i, så det er veldig greit å ha gooood tid på å "finne fram" og velge... ;)

La inn link til Rocky-vogna vi har kjøpt litt over her... ;)

Kjøpte den ikke i Sverige - har faktisk ikke kjøpt vogn der tidligere - men mye annet utstyr da ;)

PM på vei... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit med Storegutt da :forkjola: Får håpe det går fort over, sånn at dere får reist på (det lenge planlagte) besøket i helga :Nikke:

Enn så lenge får dere kose dere med Løvenes konge, og alle andre dyr! :perebrus: -bli-frisk-serum til Storegutt fra snille Burpen :sjarmor:

Bra dere er fornøyd med vogna til Lillegutt! Den så tøff ut ;)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit med Storegutt da  :forkjola: Får håpe det går fort over, sånn at dere får reist på (det lenge planlagte) besøket i helga :Nikke:

Enn så lenge får dere kose dere med Løvenes konge, og alle andre dyr! :perebrus: -bli-frisk-serum til Storegutt fra snille Burpen :sjarmor:

Bra dere er fornøyd med vogna til Lillegutt! Den så tøff ut ;)

Ja, det er kjedelig med syke barn... men sånn er det nå bare en gang... Storegutt er veldig mye bedre i dag, da... men er hjemme sammen med meg likevel.

Takk for :perebrus: -bli-frisk-serum! Det ser ut til å hjelpe ;)

Vogna er supergod å trille... utroooolig lett, og enkelt å svinge med. Var i byen med den i stad (Storegutt var hos mormoren sin en tur) - og det var en fin trilleopplevelse! :tommel:

Innom for å sei hei og ynskje deg og dine ei god helg! :)

Tusen takk for det, Linn3c! Det samme til deg og dine! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som jeg skrev til Burpen over her - Storegutt er i mye bedre form, men er likevel hjemme sammen med meg i dag. Greit med èn ekstra dag hjemme etter feber... det kan fort vise seg å bli en investering, det... ;)

Han var et par timer hos mormoren sin i formiddag, så jeg fikk gjort noen småærender. Fikk kjøpt liftgardin til kjøkkenet (håper mannen kan sette den opp i kveld... :Hehe: ), nytt strechlaken til nye senga, henta dåpstakkekort og vært en tur innom Cubus. Der fant jeg et par sånne "må-ha-plagg"! To brune bodyer med påskriftene:

"My mummy is superduper"

og

"Mum + Dad = Me!"

:legrine: De var så herlige.... Har tatt bilder av dem - kanskje jeg får vist dem fram til dere i kveldinga...

Ellers har dagen gått til gutta. De sover nå begge to. Og da er det deilig med en liten pause for meg - på KG! :sjarmor:

Har sett på Rally Norway på TV'n og lekt og kost oss...

Når mannen kommer hjem blir det støvsuging og vasking av bad - før det er helg.

I morgen skal vi til det venneparet vi har prøvd å besøke nå i 2 mnd, men som vi har blitt forhindret pga sykdom hos dem. Ser ut til at vi kommer avgårde i morgen, for Storegutt er jo i fin form. Greit å endelig sette planene ut i praksis! :ler:

Ellers har vi begynt å sette oss inn i diverse huskataloger, etter turen i banken på onsdag. Vi drømmer om å bygge hus, og nå er finansiering av en evt. tomt i hvert fall i boks. Det er såååå mange flotte hus å velge i - men mange som er veldig kostbare også. Vi får se hva det blir til. Vi må uansett få oss en tomt først, og de vokser IKKE på trær her vi bor. Hvis du leser dette Burpen; hvordan hus setter dere opp? Og skulle det være andre av dere som også bygger - jeg er nysgjerrig, jeg... ;)

GOD HELG TIL ALLE SOM MÅTTE STIKKE INNOM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har vi begynt å sette oss inn i diverse huskataloger, etter turen i banken på onsdag. Vi drømmer om å bygge hus, og nå er finansiering av en evt. tomt i hvert fall i boks. Det er såååå mange flotte hus å velge i - men mange som er veldig kostbare også. Vi får se hva det blir til. Vi må uansett få oss en tomt først, og de vokser IKKE på trær her vi bor. Hvis du leser dette Burpen; hvordan hus setter dere opp? Og skulle det være andre av dere som også bygger - jeg er nysgjerrig, jeg... ;)

Burpen (som bare måtte innom deg for å snuse etter nytt, selvom hun har KG-fri helg :ler: ) har sendt deg en PM :sjarmor::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her nå... :sjenert: Jeg har sniklest litt da, men har ikke hatt mulighet til å legge igjen en hilsen! :tristbla:

Godt å høre at Storegutt har blitt bedre! Håper det holder seg sånn! :)

Så tøff vogn dere har kjøpt, tenker den er stas å race rundt med! :sjarmor:

De bodyene hørtes knalltøffe ut, kanskje jeg må se om de finnes her også, om de ikke er skikkelig guttete?

Ha en kjempefin fastelavenssøndag! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...