Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Så snill mann du har, som kjøpte så fin gave til deg! Og ikke minst,- så heldig du er! :hoppe:

...kan tenke meg han ble heldig også... Det hadde hvertfall min blitt etter en sånn gave :ler:

Håper alt er bra med dere, og at du koser deg med alle gutta dine igjen! :)

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åj, så innmari snill mann du har! :hoppe: Det var en kjempefin gave! :Nikke:

Ida henger på armen min, så jeg får ikke til å skrive mer i denne omgang... men jeg håper du koser deg masse! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Er visst en stund siden jeg har vært innom her ser jeg... :flau: Men du er ikke glemt ;)

Så fin gave du fikk av mannen din da! Heldig du er :hjerte: Tenker det var godt å få mannen hjem :sjarmor:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med nytt kamera og med mannen hjemme igjen. Har du begynt å eksprimentere? Vi har lyst på et nytt kamera vi også, men har så langt ikke helt klart å bestemme oss for hvilket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nytt kamera og med mannen hjemme igjen. Har du begynt å eksprimentere? Vi har lyst på et nytt kamera vi også, men har så langt ikke helt klart å bestemme oss for hvilket.

Anbefaler Canon Ixus ! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe,her var det bare kos å les om!Så godt når det er sånn!!

Veeeery snill mann du har ja!Jeg har null peil på kameraer men elsker å ta bilder så jeg skulle gjerne vært flinkere...men alt må læres!

Håper dere får ei koselig helg og ei fin adventstid!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du og gutta dine koser dere kjempemasse i helga!

...nå er det så lenge siden du har vært inne her, så jeg tenker jeg bare må si at du får årn'e pulesveisen før du kommer innom igjen, for ellers skjønner vi hva du har drivi med...

Søte Cr@sh'en min! :kys_2:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk til alle som har vært innom meg!

Det har vært full fart her i helga, med masse på tapeten... Vi har blant annet gjort om helt på vaskerommet og malt der og stått på. Vi skal nemlig ha inn en tørketrommel ( :hoppe: ) så da måtte vi revurdere en del plasseringer - Men nå blir det sååå fint der inne! :klappe:

Ellers har Storegutt blitt syk stakkars. Det begynte allerede på torsdag... og i går var mannen og Storegutt på legevakta der han fikk konstatert skarlagensfeber... Stakkars gutten vår.... Formen er veldig opp og ned - men han er sliten, slapp og vil ikke spise eller drikke stort. Vi håper det blir bedre straks, for nå har han begynt på penicilin-kur - og den skal visst virke ganske så kjapt....

Så her blir det nok to barn hjemme hele den kommende uka. Ikke no' vits med barnehagen når man er så hanglete...

Skriver mer snart.... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemmen, stakkars Storegutt! God bedring til han! Håper penicilinen fungerer kjempekjapt! :Nikke:

Grattis med "nytt" vaskerom! :hoppe: Blir deilig med tørketrommel da! Det vil jeg også ha, men vi har ingen plass å plassere den... det får bli når vi har større bo-plass!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Stakkars storegutten din :troest: , håper han blir bra igjen.

Så snill mannen din er, det var flott gave (men at han er snill vet vi jo fra før av ;) )

Det servise ønsker jeg meg og. Nå har vi alt av glass, skåler, vinglass, kafaffler i den serie, nå skal vi begynne på middags og kaffeservise. (selv om vi egeeentlig ikke trenger det, men det er jo morsomt med litt nytt :sjenert: )

Håper du får en fin og ikke altfor travel uke med både Store og lillegutt hjemme :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...