Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Hei Cr@sh!

Har ikke fått vært innom tidligere i helga, men ser at du holder ut ennå. ;)

Kjenner meg veldig godt igjen i det at det blir litt slitsomt når folk begynner å spørre om ikke babyen skal komme snart. Fikk nesten litt prestasjonsangst jeg, når jeg gikk så lenge over tiden. " Kan du ikke se å føde den ungen snart for vi er så utålmodige liksom". Men det er vel ingen som venter mer enn den gravide selv?

Siden du er 42 uker, 12 dager over i dag, skal du legges inn for igangsettelse snart? Tirsdag? Litt forskjellig rutiner på sykehusene har jeg forstått, men på Ullevål var det ihvertfall overtidskontroll 14 dager over termin og så vurderte de da. :forvirret:

Nåja, vi får håpe det skjer noe veldig snart da! Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrållan: Ja... :ler2: Hopping er kanskje ikke så dumt... :hoppe::hoho::hoppe:

Binke: Da jeg var på kontroll på fredag, snakket legen om at det skal skje noe snart ja. Kan jo håpe det skjer noe/de gjør noe når jeg er på kontroll i morgen... Jeg har tenkt å nekte å gå hjem før de har gjort noe... :roll: Min absolutte overtidsdato er i følge UL-papirene 26/9 som er tirsdag, ja... Blir spennende å si hva de sier.. Håper jeg er blitt litt mer moden, så kanskje selve igangsettinga ikke tar så mange dager... :forvirret:

MissS: :klem:

Liljen: Koselig at du passer på! :kyss:

Burpen: :kys_2: Ikke no' spennende her, gitt.. :roll:

Epica: Burpen skaper spenning og nysgjerrighet i boka mi, ja... :ler2: Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært en tur hos mams og paps i dag også... Greit for å få tida til å gå litt. Pappa og Lillegutt koste seg lenge ute i hagen... De er så herlige når de tusler rundt og "jobber" sammen. Lillegutt plukker opp alt som morfaren gjør og er sååå stolt når han kan hjelpe til!

:hjerte: Lillegutt :hjerte:

Mamma og jeg har kost oss inne. Lagde vafler til oss alle sammen da...:sikle: Har prata og sladra litt + sett i diverse interiørblader og kataloger og drømt oss bort... :ler:

Har vært litt "sårbar" i dag merker jeg... Blir lei meg fort og glad fort og alt.... :sjenert: Hormoner som herjer regner jeg med...

Var jo så teit at jeg lette litt rundt på nettet om overtid og igangsetting på formiddagen i dag. Fant et par gode linker - skal legge dem til under her... Men kom selvfølgelig over ting jeg helst ikke skulle lest også... :sur: Blant annet en artikkel om et forskningsprosjekt som tilsier at dødligheten for barn født over 10 dager etter termin er 20% høyere enn andre... :grine: Sånt blir man jo redd av... uansett liksom! Typisk å skulle komme over noen sånne sider da... Men sånn går det når jeg er dum nok til å lete rundt... :roll:

Nå skal vi straks spise dessert... Is!!! :sikle: Må kose oss litt nå disse siste dagene... Søndag er det jo også. Dessuten har jeg lyst på alt annet sunn og næringsrik mat... :ler2:

Linker:

www.baby.no

www.mammanett.no

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Burpen skaper spenning og nysgjerrighet i boka mi, ja... :ler2: Herlig!

:ler: Kanskje jeg fra nå av skal starte hvert innlegg med:

"Trommevirvel...

Mer virvel...

Cr@sh...

Mer virvel...

Jeg har noe å fortelle dere...

Trommevirvel...

...jeg har ikke hørt noe fra Cr@sh!"

Det hadde vært litt gøy en gang, men man skal ikke rope "ulv, ulv", så jeg får vel holde meg i tøylene! :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Jammen er du her enda....

*leiavåvente*

:sjenert:

Det drar seg virkelig ut det her, gitt... :roll:

:ler:  Kanskje jeg fra nå av skal starte hvert innlegg med:

"Trommevirvel...

Mer virvel...

Cr@sh...

Mer virvel...

Jeg har noe å fortelle dere...

Trommevirvel...

...jeg har ikke hørt noe fra Cr@sh!"

Det hadde vært litt gøy en gang, men man skal ikke rope "ulv, ulv", så jeg får vel holde meg i tøylene!  :sjenert:  :ler:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du (og resten av familien) er flinke til å takle overtiden. Det ser ut som dere koser dere sammen midt i utålmodigheten.

Lykke til i morgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Jeg er innom minst et par ganger om dagen selv om jeg ikke er flink til å legge igjen spor :rodme:. Denne uken kommer nok minsten uansett :Nikke:

Kos deg med lillegutt - snart er han ikke enebarn lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :vinke:

Skjønner godt hva du mener med at folk spør hele tida ja... Med meg begynte folk å mase 2-3 uker før terminen. Ei venninne ringe meg HVER dag for å høre om det hadde skjedd noe... "NEI, JEG SIER I FRA!!!!" :ler: Blir spennende i morra da. Kanskje du blir 2barnsmor i morgen :hjerte: Satser på det vi ;)

MASSE LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: til deg jeg! Du får hilse huleboeren og si at vi er klare for at han kommer ut nå! Enda så koselig det er at du er aktiv på nettet, så ønsker vel alle her at du skal får deg en nettpause noen dager nå! ;):sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Joa.. vi prøver å kose oss mest mulig. Vi kan jo ikke annet enn å ta tiden til hjelp uansett... ;) Så jeg koser meg med gutta mine... :Nikke:

Epica: Det er vel lov å være litt utålmodig nå ja... :sjenert: Selv om man ikke har tenkt å begynne å vente - så blir det automatisk at man begynner å tenke på det når termindatoen har kommet og gått... :roll:

Murmelmy: Koselig når du legger igjen spor da... og veldig hyggelig å høre at du er innom meg uansett... ;) Rart å tenke på at Lillegutt snart blir Storegutt og at han snart ikke er enebarn lenger... :legrine: Lurer på om han skjønner noe av denne ventinga, jeg... :klø:

LinKri: Spørring og masing ja.. :ler2: Skjønner at folk er nysgjerrige...men som du sier - så holder man det jo ikke hemmelig om noe skjer da... :ler: Alle skal få høre det så fort det er noe å fortelle... ;)

Missbumblebee: En nett-/fødepause hadde gjort seg nå... :Nikke: Vi får satse på at det blir en i løpet av uka... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TV-titting og nettsurfing...

Ingenting på TV egentlig. Mannen har begynt å se "Pianisten" på NRK, men jeg føler egentlig ikke for å se en så "alvorlig" film i kveld...

Ikke no' nytt å melde... Venter og venter... Håper og håper... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når i morgen skal du på kontroll?

LYKKE TIL!!

:kyss:

Har time til CTG kl. 12, og legen en halvtime senere....

Grugleder meg... Er veldig spent på HVA som skjer... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...