Fru Fomle Skrevet 22. september 2006 #2961 Del Skrevet 22. september 2006 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 22. september 2006 #2962 Del Skrevet 22. september 2006 Hei vennen!! Endelig tilbake på nett, etter MYE krangling med telenor... Har du ikke født enda!!?? Trodde virkelig du hadde blitt 2barnsmor mens jeg var borte Men nå er det ikke lenge før!! Lykke til i dag! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 22. september 2006 #2963 Del Skrevet 22. september 2006 Er en liten tur innom og ser etter oppdatering etter kontrollen.... Håper det skjer noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 22. september 2006 #2964 Del Skrevet 22. september 2006 *titter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2965 Del Skrevet 22. september 2006 magolia Missbumblebee Epica Skrållan Grace Kaprifol Burpen x 2 Binke miiip Fru Fomle LinKri Fjellrypa iselin22 Åh.. søte dere... Også er jeg bare tilbake uten noe spennende å fortelle en gang! Jeg blir nesten flau, jeg... Gikk bra på kontrollen. Om man kan si at det har gått bra når jeg nå er tilbake da... Babyen i magen har det i hvert fall veldig fint. Det er masse fint fostervann, CTG var veldig bra med stor variasjon i hjerterytmen og han beveger seg masse... Han ser så fin ut der han ligger der inne og koser seg så... Blodtrykket mitt er ennå noe høyt, men ikke noe farlig. Jeg er i fin form, og kan vel egentlig ikke klage på stort... Men kjenner jeg er sliten nå i kveld... Det tar på det å farte til og fra sykehuset titt og ofte også. Nå skal vi "heldigvis" ikke tilbake før på mandag... Så kan vi ikke annet enn å håpe at det skjer noe helt av seg selv i løpet av helga... Det hadde vært det aller beste! Har spist taco i ettermiddag... Jeg orket bare ett tacoteppe... Kjenner jeg egentlig ikke har lyst på eller brukt for noe som helst for tiden... Fyser bare på alt som er godteri og som man helst skal holde seg unna... Har hatt noen skikkelig stikkinger i fødeavdelingen i dag, ellers ikke no' spennende... Men det som er med sånne stikkinger - er at det er så vanskelig å vite om det er babyen som hamrer løs mot "utgangen" der nede eller om det faktisk kan være noe modning på gang... Lurer på hva vi skal finne på i helga....? :klø: Noe må vi finne på i hvert fall. Blir kanskje en shoppingtur eller en tur på åpen bondegård kanskje? Vi får se hva morgendagen bringer.... Tuuuusen takk til dere som er innom med oppmuntringer og kikker om det skjer noe... Koselig å se alle meldingene deres... sorry at jeg ikke alltid svarer dere personlig alle mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2966 Del Skrevet 22. september 2006 Lager nachos og koser oss med Beat for Beat... Så blir det resten av Gullrekka på Nrk, før det blir Thomas og Harald på TV2 før leggetid... Skikkelig TV-kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. september 2006 #2967 Del Skrevet 22. september 2006 Kos dere i kveld! Høres fint ut med åpen bondegård i helga! Du fåpr satse på at mye trasking gjør susen, lage deg litt fødepizza, kose masse med mannen og lade opp til fødsel! Er så lei meg for at jeg snart reiser og går glipp av den siste tida di som gravid Cr@sh! Men vil ønske deg masse lykke til med både fødsel, barseltid og veien videre som tobarnsmamma! Snart er ventetiden over vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. september 2006 #2968 Del Skrevet 22. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 22. september 2006 #2969 Del Skrevet 22. september 2006 Lager nachos og koser oss med Beat for Beat... Så blir det resten av Gullrekka på Nrk, før det blir Thomas og Harald på TV2 før leggetid... Skikkelig TV-kveld... ← Om vi bytter ut nachos med brownies, så høres dette akkurat ut som min kveld! Åpen bondegård hørtes kjempekos ut, nesten så jeg fikk lyst til å dra på noe sånn selv! Får håpe fødselen din starter av seg selv i løpet av helga ja, nå synes jeg du har ventet lenge nok! Kos dere masse i kveld, kan vel med trygghet si at dette er den siste fredagen din som ettbarnsmor? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. september 2006 #2970 Del Skrevet 22. september 2006 Innom og kikker... Håper du får en fin helg, og at babyen tar turen ut i løpet av et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 22. september 2006 #2971 Del Skrevet 22. september 2006 Kanskje babyen er ute i løpet av helgen? Det er lov å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2972 Del Skrevet 22. september 2006 La Traviata: Dere må ha riktig god tur sydover.... Kose dere masse masse! Linn3c: Skrållan: Brownies høres ikke så verst ut det heller... Vi får vel tro det er siste fredagen som ettbarnsmor, ja... Siam: God helg til deg også... Håper han kommer snart ja... marthepia: Håper skikkelig jeg... ----------------------------------------------------------------------- På vei i seng... Måtte bare innom og fortelle at det har kommet slim på papiret de siste to gangene jeg har vært på do i kveld.... Det må man vel like? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. september 2006 #2973 Del Skrevet 22. september 2006 :hoppe: JA, det liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. september 2006 #2974 Del Skrevet 22. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 22. september 2006 #2975 Del Skrevet 22. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. september 2006 #2976 Del Skrevet 23. september 2006 Så bra at kontrollen gikk bra, og at lillegutt koser seg i magen! Det ER jo tross alt det viktigste, sant!? Hørtes ut som en rolig og deilig kveld igår, med masse slafing foran tv'n! Sikkert smart å spare på litt krefter... Hørtes koselig ut med åpen bondegård! Sikkert kjempekjekt for Storegutt Slim liker vi!! ( ) Håper det har kommi masse, masse, MASSE mer i natt!! Ha en superduper dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 23. september 2006 #2977 Del Skrevet 23. september 2006 :hoppe: for slim! :hoppe: Sånt liker vi! Rekker ikke å skrive så mye nå, men masse lykke til om det skulle skje noe i dag! Ha en fiiiin lørdag med gutta dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2006 #2978 Del Skrevet 23. september 2006 Måtte bare innom og fortelle at det har kommet slim på papiret de siste to gangene jeg har vært på do i kveld.... Det må man vel like? ← Krysser fingrene for at noe snart skjer! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. september 2006 #2979 Del Skrevet 23. september 2006 Kanskje det verken ble bondegård eller shopping idag...!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. september 2006 #2980 Del Skrevet 23. september 2006 Har ikke Cr@sh vært her i hele dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå