Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

39 uker :overrasket:

tiden går fort når man får småttiser i huset har jeg merket, men jeg rakk iallefall innom deg før termin!

(Synes tiden går fort med en småtass, du som snart har to, går tiden da dobbelt så fort for deg? ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Begynner det å skje noe?

Gleder meg til å få høre om fødselen og få se bilder av babyen når den kommer :hjerter: Det er kanskje ikke så lenge til...??

Når du ligger der på fødestua skal vi tenke på deg :klem::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epona: Det er spennende med statistikk... og det ser jo lovende ut. Men sist var jeg en av de få prosentene som fødte etter 42. uke... :ler: Jeg er spent på NÅR jeg blir borte herfra jeg også. Det kan jo skje når som helst, men det virkelig like usannsynelig nå som for 3 uker siden... :sjenert:

Skrållan: Er litt spennende med disse stikningene. Har hatt dem i dag også... ;) Men på den andre siden behøver det jo ikke bety en ting... :sjenert: Jenteturen var koselig. Godt å komme litt ut av huset alene... :Nikke:

Epica: Takk for koselig hopping... Dagen har vært bra!

Murf: Superkoselig at du stikker innom... Ja, prioriteringa er litt annerledes med barn i huset. Man får ikke alltid tid til det man har lyst til... Får vel kjenne det på kroppen når det blir to her i huset snart. ;)

LinKri: Takk for koselig besøk og lykkeønskninger... :klem:

marthepia: Ikke noe på gang ennå... bare disse stikningene da... Men kan jo være spennende nok det da :ler2:

Eliza: Noop... ikke no' action her gitt.. Hos deg da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jentetur var koselig... Fikk vafler og fyrstekake hos mormor... :sikle: Bare litt kakemonster jeg da... :ler:

Pappa og mannen har stått på her hjemme - så nå er flisene opp! Så blir det fuging på tirsdag, og da nærmer vi oss jaggu ferdig. Helt ferdige! :hoppe: Og da blir det bilder også...

Lillegutt har kost seg med pappa og morfar i dag.. og broren min har også vært en tur innom. Gutta boys har storkost seg med andre ord... :hjerte:

Formen er ok. Ble litt kvalm da vi kjørte bil i stad, og svimmel da jeg reiste med litt fort opp av sofaen - men det er vel kanskje det noe høye blodtrykket mitt?

Skal til kontroll hos gyn. i morgen. Lurer på om det blir UL denne gangen også... og da lurer jeg evt. på hvor stor denne tassen i magen har blitt... :sjenert: Me får sjå...

Nå ser vi på S.W.A.T på TV3... Dvs. mannen ser da... jeg er mest opptatt av KG - men slenger et øye på tv'n en gang i blant... Som dere har hørt før... så er jeg ingen filmoman (som min mann) ;)

Takk for mange hilsner... Kjempekoselig at dere holder følge med meg den siste tiden... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo ser swat han å. Sitter foran datan jeg..skal legge meg snart så jeg gidder ikke se film :)

Natta :klem:

Gutter og film sier nå jeg bare... :ler2:

Blir køya her straks også...

Natta- :klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos at guttaboys har kost seg! ;)

Det er kanskje pga blodtrykket ditt ja..

Er uansett normalt å ikke føle seg helt på topp sånn oppi terminen. :klem:

Lykke til på kontroll imorgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...39 uker...tiden har gått fort! :)

Prøvde å se SWAT i går jeg også, men orket ikke så lenge før jeg sovna... Men jeg har i alle fall fått meg ei god og lang(!) natts søvn!

Blir vel ikke mye av det etter fødselen tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sove? Får du sove? Heldig du!

:sjarmor: Ja, jeg sover stort sett ganske godt faktisk... Mulig jeg er superheldig! Men det går i hundre om dagen - så jeg er veldig glad jeg får litt søvn på natterstid... Huff... høres slitsomt ut å ikke få sove, liv... :kose:

Kos at guttaboys har kost seg!  ;)

Det er kanskje pga blodtrykket ditt ja..

Er uansett normalt å ikke føle seg helt på topp sånn oppi terminen.  :klem:

Lykke til på kontroll imorgen! ;)

Nei, man kan vel kanskje ikke regne med å være helt i tipp topp form så nærme termin... men jeg føler meg slettes ikke verst, sett bort i fra sånne småting som litt kvalm nå og da, hodepine enkelte morgener og litt svimmelhet... Men tenkt, snart er det over for denne gangen også... ;)

Wow...39 uker...tiden har gått fort! :)

Prøvde å se SWAT i går jeg også, men orket ikke så lenge før jeg sovna... Men jeg har i alle fall fått meg ei god og lang(!) natts søvn!

Blir vel ikke mye av det etter fødselen tenker jeg...

Godt med en laaaang natts søvn ja... Når babyen kommer kan det fort bli andre boller... men så er det mange som får barn som sover mye også da... :Nikke: Nyt det uansett mens du kan... ;)

Mmm, vafler og fyrstekake... *akutt bakelyst* Hmmm.. skal, skal ikke... :klø:

Tenkte faktisk i bake litt den uka her jeg også. Kanskje jeg får gjøre innkjøpene i dag, så har jeg alt i hus dersom jeg plutselig skulle få ånden over meg... Greit med noen barselkaker i fryseren tenker jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt er levert i barnehagen og jeg er hjemme igjen. Han var i toppform i dag, og gledet seg tydelig til å gå i barnehagen... Fire dager siden sist pga plandager i slutten av forrige uke - tydelig at han har savnet lekekameratene sine... Herlig! Gråteavskjedene er borte og det er veldig deilig... nå er rutinene på plass igjen og han storkoser seg! :hjerte:

Nå skal jeg straks hoppe i dusjen... :dusje: Godt å ha litt tid for seg selv... Senere i dag skal jeg til byen og levere de flisene vi ikke brukte + til kontroll hos gyn. Må prøve å få handlet inn det jeg trenger til det jeg har planlagt å bake i løpet av uka også... Som jeg skrev til Epona over her... greit å ha det i hus til jeg får ånden over meg... :Nikke:

Ellers skal jeg ta det ro i dag... Litt KG, kanskje Dr. Phil (hvis jeg rekker) og litt tøyvask. Må finne ut hva vi skal ha til middag i dag også... :roll: Det er ikke alltid så lett nei.. Lurer på hva andre folk spiser til middag jeg... :klø: Her er det liksom enkelte ting som går igjen, for å si det sånn.. :sjenert:

Jaja... har nå litt tid til å pønske ut noe da... ;)

Nå blir det dusj.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mye fart til at du faktisk kan føde når som helst! :overrasket:

Håper jeg sover like godt, og har like mye energi når jeg kommer dit!

Litt plager må man jo regne med når graviditeten skrider fremover, men om man er så frisk og rask som det høres ut til at du er, så har man vel lite å klage på.

Det er uansett snart over.

Tenk det, snart er dere ikke bare 3, men 4!!! ;)

Gratulerer med 39 uker! :hoppe:

Endret av Susan Sto Helit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 39 uker! :) Jeg er imponert over det tempoet du ser ut til å holde sånn i innspurten. Hva slags kaker er det du baker, da? Jeg er god på matlaging, men baker i grunnen veldig sjelden. Kanskje jeg skulle la meg inspirere en dag jeg også? Kaker er jammen godt, i alle fall!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at lille Storegutt (;)) har fått rutinene på plass i forhold til barnehagen igjen! :) Blir litt lettere for mor å levere også da, når man vet at han har det kjempekos!

Ser det er flere som sliter med middagstips i dag... Gjør det jeg også. Fikk i oppdrag fra sambo å handle inn til middag mens han er på skolen. Tror jeg kanskje ender opp med kyllingfilet i dag...

Ha en fin avslappingsdag med Dr. Phil, og lykke til på kontroll hos gyn!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...