Gjest marthepia Skrevet 30. august 2006 #2441 Del Skrevet 30. august 2006 Oh yes!! Natta, må legge meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 #2442 Del Skrevet 31. august 2006 Gleder meg til mage og vuggebilder .... venter i spenning jeg... Så hyggelig lesing da, vennen. Gikk så fint på sykehuset, en forklaring på hvorfor du kjenner lite sparking av og til, ny vugge, ja i det hele tatt ble jeg i veldig godt humør nå på dine vegne Ha en strålende dag stor wooooow Tenk det er under (langt under ) 14 dager til termin Og du som ikke skal gå mye over tiden hvis det blir aktuelt.. Gjett hvem som skal innom her å sjekke ofte. Dette må jeg ikke gå glipp av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 31. august 2006 #2443 Del Skrevet 31. august 2006 Gleder meg til bilder jeg også.... Så bra at kontrollen din gikk så bra, men du må passe på det blodtrykket! Ned med det! Ned sa jeg! Det høres i alle fall ut som du får god oppfølging, og det er jo betryggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 31. august 2006 #2444 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg gleder meg også til bilder!! Og med 10 dager til termin, er det vel på tide å "oppgradere" statusen til Lillegutt? Jepp, storegutt he is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 31. august 2006 #2445 Del Skrevet 31. august 2006 10dager igjen?!?!?! Hvor i all verden har tiden blitt av???????????? Syns det har gått fryktelig fort... Så spennende da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #2446 Del Skrevet 31. august 2006 wow det nærmer seg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 31. august 2006 #2447 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 31. august 2006 #2448 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg gleder meg også til mage-og voggebilder! :enig_anim: Skjønner godt at du bruker litt tid på det da, her i huset må også alle bildene gå igjennom datan til sambo - det blir veldig tiltak hvis jeg skal ha noen bilder... Ha en flott dag! (Og jeg må litt for 10 dager til termin! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 31. august 2006 #2449 Del Skrevet 31. august 2006 Hva skjer'a!+ du har jo ikke vært her i hele dag jo, Cr@sh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. august 2006 Forfatter #2450 Del Skrevet 31. august 2006 marthepia: Liljen: Koselig at du syntes det er koselig lesing Det er hyggelig å kunne fortelle gode nyheter da... Og tenk at det faktisk kan skje når som helst... Fjellrypa: Ja, må passe på BT. Skal til ny kontroll hos legen i morgen. Greit å holde litt koll på det nå på slutten... Burpen: Du syntes det passer bedre med Storegutt nå? DET blir uvant det... Lille gutten min som plutselig blir STOREbror... Grace: Ja, det er veldig liten tid igjen nå... Hvor tiden er blitt av ja... :klø: Det har jeg også lurt på... Epica: marthepia: Begynt å vente allerede? Men det kommer, det kommer... Skrållan: Godt å høre at det er flere som bruker litt tid på det med bilder... Ting tar tid... Men nå skjer det i hvert fall noe... Takk for koselig hopping også... Burpen: Har vært så vidt innom og fått lest litt... men har vært full pakke i dag - så det er først NÅ jeg har tid til litt KG... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 31. august 2006 #2451 Del Skrevet 31. august 2006 *benker meg foran pc med en bolle popcorn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 31. august 2006 #2452 Del Skrevet 31. august 2006 Åj der var du jo..... 10 dager igjen ja... dette går unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. august 2006 Forfatter #2453 Del Skrevet 31. august 2006 Har hatt en travel dag i dag... med Lillegutt hjemme fra barnehagen (de har plandager der i dag og i morgen) blir prioriteringen litt annerledes... Vi koste oss lenge i morges, og stod ikke opp før halv ni... Deilig! Koselig frokost og en formiddag med bare kos og lek her hjemme. Skikkelig avslappende og rolig. Godt for oss begge to... I ettermiddag var vi på besøk hos venninne K og hennes gutt B. Lillegutt og han leker veldig godt sammen, og det var stas for Lillegutt å være på besøk. Spesielt moro var det at B har så mange biler av typen utrykningskjøretøyer... Og det er jo bare helt KONGE! Han var helt oppslukt i politibiler, kranbiler, sykebiler osv... Moro å observere... Lagde en meget enkel middag til mannen kom hjem. Wienerpølser og potetmos... Desto mer deilig dessert da... Is med blåbær og litt krem... Ikke spør hvorfor vi hadde dessert i dag da... for det var bare fordi vi hadde lyst... Lillegutt var stuptrøtt nå i kveld. Han har ikke sovet på dagen i dag. Han sovnet i sofaen her rett etter vi hadde tatt på pysjen... Måtte til og med droppe bading i dag... gutten var helt utslitt... Han sov mens vi pusset tennene - men greide likevel å gi mamma'n sin en herlig liten nuss før pappa'n bar ham i seng... Tenk å være så sliten... Full fart hele dagen fører til kaputt om kvelden... Nå er det vel noen som venter på bilder også... Tror dere jeg har det klart da? Bare vent og se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. august 2006 Forfatter #2454 Del Skrevet 31. august 2006 *benker meg foran pc med en bolle popcorn* ← Åj der var du jo..... 10 dager igjen ja... dette går unna! ← Ja, det går unna nå... Kan nesten ikke tro det selv... Snart skal jeg bli tobarnsmamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. august 2006 Forfatter #2455 Del Skrevet 31. august 2006 Så var det bilder da.... MAGEN først: 38 + 4 38 + 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. august 2006 Forfatter #2456 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Så VUGGA.... Glemte helt å skrive at det egentlig hører en sengehimmel til... men den har vi valgt bort - ble bare i veien da vi hadde sånn da Lillegutt var baby, så nå tok vi oss ikke bryet med å sette den opp en gang... Endret 31. august 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 31. august 2006 #2457 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg trodde nesten det var fødsel på gang hos deg, jeg... Når man bare har ti dager igjen, er det meldeplikt hver annen time her inne, altså! :enig_anim: Hørtes ut som at Storegutt og du har hatt en kjempefin dag. Sikkert kjempekjekt for dere begge å få litt tid sammen nå, sånn helt på tampen... Gleder han seg til å bli storebror? Får håpe han blir like søt mot babyen som det virker som han er mot mamsen sin! Så utrolig flott mage du har Håper min blir like fin... Vugga er også kjempefin! Kan tenke meg babyen kommer til å kose seg i den... Og kan tenke meg det er mange som kommer til å kose seg med å titte ned i den, når babyen sover søtt der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. august 2006 #2458 Del Skrevet 31. august 2006 Så fin mage og seng!! Vil ha begge deler jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #2459 Del Skrevet 31. august 2006 Fiiiiiiine magen! Og kjempesøt vugge! Ååå.. tenk at vi skal få små babyer som er endel av oss... Helt herlig! Ikke lenge til termin nå... WOW!!! Jeg skal følge med her ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 31. august 2006 #2460 Del Skrevet 31. august 2006 DEN magen er jeg misunnelig på!!! -KJEMPE FIN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå