Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott at alt sto bra til i magen!

Synes mine to fødsler var ganske like (bortsett fra tidsbruken) fram til vannet gikk og pressriene kom. Derfra var det totalt forskjellig! :overrasket:

Håper din fødsel blir en bra opplevelse! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

Så godt å høre at alt fortsatt er vel med babyen!

Huff..ikke spes godt med så mye ødemer...Men snart er du ferdig! Tenk det-snart har du to gull :overrasket: Er et ikke merkelig?! Jeg syns nettopp du testet positivt! Men sånn er det bare!

Skulle så gjerne ønske at jeg fikk fulgt bedre med nå i innspurten men...

Henger med så godt jeg kan!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så flott å lese at det gikk så bra hos JM. :) Ingenting er bedre enn å få høre at alt står så bra til. :)

Ha en strålende tirsdag, vennen.

PS. Har du funnet fliser??

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss:

:Nikke: Sånt er veldig godt å få bekreftet!

La Traviata:

Ja, du har virkelig fått erfare ekspressfødsel, du... ;)

Blir spennende å se hvordan min fødsel blir denne gangen... Det tok ganske lang tid forrige gang - men det er jo ikke uvanlig for førstegangsfødende...

Skytte:

Enig at det er utrolig rart at jeg snart har to barn! :legrine: Tida fra januar (da jeg testet positivt) og fram til nå, har rett og slett blitt borte! :klø: Sånn er det når man har full jobb, barn, familie og hus å ta vare på... ;)

Ødemer er ikke det helt store, nei... Men jeg skal nok holde ut den siste tiden ja...

Veldig koselig at du stikker innom når du har anledning... Vet alt om hvordan livet som spedbarnsmor kan være... så det er egentlig imponerende hvor ofte du er innom.... :kys_2:

Liljen:

Veldig godt at alt er bra, ja... Må innrømme jeg ble litt engstelig da hun sa hun ville ha meg nedover... men hun fikk raskt roet meg ned og fortalt at dette hadde de veldig lav terskel på... :sjenert:

Har funnet fliser, ja... Bestilte i går. Blir noen lys, lys beige - eller kanskje varmhvit er den mest riktige betegnelsen... :klø: Ja, jeg tror det... Får dem torsdag eller fredag! :hoppe: *glede seg til å få dem opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag våknet jeg med hodepine... :sur:

Sikkert fordi jeg har sovet kjempehardt i natt... var jo helt utslitt etter i går. Da gikk jo ting i hundre her... :roll:

Leverte Lillegutt i barnehagen litt før ni, og stoppet i butikken på vei hjem og kjøpte med brød og melk... så nå må jeg faktisk ikke på farta mer i dag... annet enn å hente Lillegutten min da... ;)

Kjøpte meg en pose med kanelboller også... og har allerede spist to stykker... :fy_fy:

Tenkte jeg skulle bruke dagen til å pusle litt her hjemme... Kose meg, sove litt, se litt TV og sitte litt på KG... :sjarmor:

Var litt av en overraskelse jeg kom inn til her i stad da! Murmel har fått gutten sin i morgentimene! :legrine::hoppe::legrine:

Jeg bare hadde på følelsen av at han skulle komme på eller like rundt termin - og jammen fikk jeg ikke rett (for en gangs skyld... ;) ) Supermoro da... Gleder meg til å høre om fødselen og kanskje vi får se bilder??? :sjarmor:

Grattis så masse med gutten, Murmel! :babygutt::hoppe::babygutt:

Sist jeg var hos Kverula, var det ingenting der ennå... :sjenert: Spennende tider det her...

:vinke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å få bekreftet at alt er bra med den lille!

Håper hodepinen gir seg utover dagen, du får slappe av som best du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bara inne för att :vinke: och säga att det alltid är lika trevligt när du lägger spår och hälsningar i min dagbok :bukke:

och att det är trevligt att följa med dig här. Jag är dålig på att lägga spår och hälsningar i dagböckerna men desto flitgare på att läsa.

Ha en bra dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilder av kjøkkenet ditt :hoppe:

Så kjedelig med hodepine da, har det gitt sei eller??

Ha en strålende tirsdag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Veldig godt å få sjekket opp at alt er bra, ja... Var en meget god følelse da JM på føden sa "Barnet ditt har det bra!" :)

Furstina: Takker og :bukke: selv... ;) Kjempekoselig med hilsninger. Er ikke alltid jeg er så flink til å skrive jeg heller :roll: Men prøver i hvert fall å legge igjen et lite spor når jeg er innom og leser... :klem: til deg!

iselin22: :klem:

Liljen: ... og jeg gleder meg til å legge ut bilder... :sjarmor: Hodepinen har faktisk gitt seg... og godt er det! Ikke noe god den følelse av at noen står å dasker deg i pannebrasken... :klaske: Hadde nok godt av litt hvile i dag... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig slækk dag... DEILIG! :sjarmor:

Har sittet en del på nettet, ligget litt på sofaen og sett på Dr. Phil... ( :rodme: ) og slappet skikkelig av.... Tror jeg trengte det. Husker faktisk ikke sist jeg hadde en sånn dag.

Men har også fått vasket tre maskiner med tøy og hengt opp disse da... Det er deilig å i hvert fall ha gjort noe nyttig...

... også har jeg forberedt alt til middagen i dag. Vi skal ha minipizza'er, så jeg har stekt ferdig kjøttdeigen og kuttet opp grønnsaker og det som skal til... så nå trenger jeg bare å legge på brettet og fordele godsakene... :mrgreen:

Åh... nå spilles Massive Attacks "Teardrop" på P3! :hjerter_rundt:

Ellers var broren min og kjæresten en kjapp tur innom i stad. Han hadde med kabelskjuler til oss.. :klappe: ...også hentet han det "gamle" mediemøbelet vårt... nå er det han som skal ha glede av det.

Om ikke lenge skal jeg hente Lillegutt i barnehagen. Gleder meg til å se han! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det pleier å hjelpe med litt hvile  :)  Godt å høre du er bedre, vennen.

Ta vare på deg selv.

stor  :klem:

:kyss:

Spennende med testing snart da.... :sjarmor: Jeg har en god følelse for deg denne gangen, jeg... :Nikke:

Krysser fingre og tær! *XXXXX*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt står bra til med den lille. Snart er han på utsiden :hoppe:

Deilig med en avslappende dag. Jeg hadde planlagt det jeg og, men nei, ikke noe avslapping idag. Får ta det i morgen.

Ha en fin ettermiddag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så bra at alt står bra til med den lille. Snart er han på utsiden :hoppe:

Deilig med en avslappende dag. Jeg hadde planlagt det jeg og, men nei, ikke noe avslapping idag. Får ta det i morgen.

Ha en fin ettermiddag!

Nei, det er ikke alltid ting går som planlagt. Jeg har lagt til rette for dager som dette før jeg... også har det ikke blitt noe hvile overhode... :ler:

Håper du får slappet av og kost deg litt i morgen... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...