Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Så kul gave til lillegutt! Han blir sikkert glad!

Håper dere får en riktig så koselig bursdagsfeiring i morgen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Epica: UL er helt utrolig! Du kan bare glede deg! Og til sprakene også... :hjerter:

Fjellrypa: Det skal bli toppers med bursdag... Det feires i barnehagen i morgen. Resten av hurramegrundten tar vi i helga... ;) Barne-utemøblene var toppers. Han satt ved dem og lekte med biler leeeenge da vi kom hjem fra barnehagen... :hjerter:

Grooo: Kjempesøt! Jeg bare måtte kjøpe den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fint å gå og hente Lillegutt i barnehagen - men ja :Nikke: jeg var sliten da vi kom hjem... ;)

Vi stoppet i butikken på vei hjem og kjøpte is... det var stor stas! :sikle: Både for mor og sønn... hihi... :Hehe:

Nå er gulrotkake-muffinsene ferdige og til og med pyntet. De ble riktig så bra... både utseendemessig og smaksmessig... :sjarmor: Men jeg må innrømme at det første brettet ikke så like vakkert ut - der hadde jeg tatt for mye i formene, så det tøyt utover... :ler2: Men de tok vi til hjemmebruk. 40 muffins er nå klare for barnehagen i morgen!

Vi gleder oss til bursdag! :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært i dag :klappe: Men nå skal jeg skrive det samme som du skrev til meg, og det er husk å slappe av også vennen.

Jeg kan ikke tenke meg at legen ikke kommer til å ville sykemelde deg. Du sliter jo med bekkenet og når det er snakk om så kort tid så må h*n være vrang for ikke å ville gjøre det. Sånn tenker jeg i hvertfall :)

Tenk at lillegutt fyller to år i morgen! Store gutten jo :) Håper dere får en super feiring i morgen, sier det nå i tilfelle jeg ikke rekker innom KG før på kvelden.

Nattinatt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IdaC: Du har vel rett i det med legen og bekkenet...Det går nok bra. Jeg tenker egentlig ikke så mye over bekkenet for tiden - for (bank i bordet) det har vært veldig fint i det siste... :Nikke: Gikk lang tur i stad, og da kjente jeg det... Men ellers går det veldig fint. Mulig det er de to dagene hjemme som virkelig gjør susen.. satser på det.

Bursdag blir så koselig... Jeg syntes det er veldig stas jeg... :sjenert: Eeeelsker bursdager (bare ikke min egen)... Så i morgen skal det henges ut flagg og greier... Rart at den lille tassen vår er 2 år.. og at han skal bli storebror... :legrine:

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjelper helt sikkert med to fridager i uken. Kjenner det på bekkenet mitt og, hvis jeg begrenser aktivitetsnivået så er den til å leve med, men hvis jeg presser meg så blir det veeeldig vondt.

Bursdager er veldig gøy, men jeg hater å kjøpe gaver, for jeg vet aldri hva jeg skal kjøpe :forvirret:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut en tråd på gravid-forumet og spurte om noen visste hvor lenge man måtte være sykemeldt før vikariatet sluttet for at det skal fungere sånn som jeg skrev over... men har ennå ikke fått noen respons på tråden.

Jeg har svart  :).  Det er ingen frist for når du må være sykmeldt forutenom at du må bli sykmeldt mens du ennå er i jobb.  Thats it.  Dvs at du kan få sykmelding fra legen siste dag i juli ettersom du har vikariat t.o.m. 1. august.

I verste fall så får jeg melde meg arbeidsledig de tre siste ukene... og da vil jeg vel likevel på den lønna jeg har nå under permisjonen... :klø: Uvitenhet er en mare... :roll:

Blir du sykmeldt får du den samme lønnen som nå :Nikke:

Dersom du får dagpenger gjelder de best betalte seks månedene av de totalt ti siste månedene før permisjonen starter.  Dvs at du likevel vil få det du har nå :)

Håper svarene mine hjalp litt???

Nå e det snart bursdag :hoppe: Kos dere masse!!!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir en fin bursdagsfeiring i morgen! :hoppe:

Veldig koselig å lese hos deg for tiden. Virker som du har det kjempebra! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IdaC: Ja, du har nok rett i at det er strategisk for bekkenet med litt hvile. :Nikke: Blir godt nå som ferien er rett rundt hjørnet også... :sjarmor:

Bursdagsgaver er ikke så lett, nei. Til Lillegutt er det ikke noe problem, det er verre til mannen... :roll: Men i år ønsket han seg høyttrykkspyler og det har han allerede fått... Veldig greit! ;)

Murmelmy: Svarene dine var geniale! :klappe: Du har svart på akkurat det jeg lurte på... :kys_2: Du er en engel!

La Traviata: Ja! :hoppe: Har det veldig bra og dagen... Koselig at det skinner igjennom! :sjarmor: Er stadig innom hos deg da... Det er såå spennende å følge med på det som skal skje! Tenk at det kan skje når som helst nå! :legrine:

Murmelmy: Luske rundt jeg? :sjenert: .... :ler2: Klart det! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: !!! I dag er det bursdag her i huset !!! :hoppe:

:bursdag:

Vi sov lenge i dag.. både Lillegutt og jeg... Godt det. Han elsker å komme inn i senga vår når han våkner... og i dag ville han nesten ikke stå opp... :hjerter:

Men vi kom oss opp i halv-åtte-tiden og spiste havregrynsgrøt til frokost. Så fikk jeg dusjet før det var Lillegutt sin tur til å skifte... Det var ikke like moro i dag... Han skulle i hvert fall ikke ha på den skjorta som mamma'n hadde lagt fram siden han har bursdag... :ler: Men etter hvert gikk det greit, og vi fikk til og med tatt på solkrem uten for mye hurramegrundt... ;)

Så bar det i barnehagen. Han var så kry av flaggene som var hengt opp, både her hjemme og i barnehagen. Dessuten måtte han jo vise "alle" i barnehagen hva vi hadde med i den store røde boksen... nemlig muffins! :sikle: Han gledet seg tydelig til å dele ut det senere på dagen... og var noe motvillig når vi måtte gå fra boksen på kjøkkenet på avdelingen... :hjerter: Herlig også!

Var ikke no' moro når mamma'n skulle gå da... Rart med det når vi har kost oss masse her hjemme og han ikke er i barnehagen før kl. ni. Men en av tantene tok han på armen, og før jeg var ute av syne, så var han igang å leke med de andre... :hjerte: Åh... min lille herlige toåring! :hjerte:

Nå vasker jeg tøy til den store gullmedaljen. Har vasket en maskin med håndklær allerede, nå står det på en lys kokvask og etterpå blir det en maskin med hvit finvask. Godt når man kan henge det ut til tørk... :Nikke:

Må ut og handle etterpå. Skal handle inn litt til helga og vanlige forbruksvarer som melk og brød... Vet ikke helt hva jeg skal lage til middag i ettermiddag - burde jo velge noe som jeg vet Lillegutt setter pris på, men nå spiser han jo alt også da... ;)

I morgen skal jeg på jobben en tur. Skal møte to grupper, men det blir nok litt amputert, for det er trekking av muntlig eksamen i morgen. Skrekkblandet fryd for elevene.... :ler2: Uansett er jeg ferdig rundt kl. tolv, og da bærer det hjem til gutta mine. Mannen skal være hjemme fra jobb i morgen, for barnehagen har plandag og er stengt. De har planer om å dra til frisøren i morgen. Skal få klippet Lillegutt - ta sommersveisen! :)

Nå må luske litt mer rundt her... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bursdag: til lillegutt.

Måtte dere få en fantastisk bursdag alle sammen. :)

Kan tenke meg det var stas å ha med muffins og greier i barnehagen. :) Koseli.

Passe på nå så du ikke sliter deg ut. ;)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Takk for gratulasjon! Og... ja! :Nikke: Han er bare helt herlig! :hjerter:

MissS: Takk for gratulasjon til bursdagsbarnet! :mrgreen:

Liljen: Takk for det, vennen! Tror dette blir en riktig så fin dag. Er i hvert fall det så langt. Skal hente ha i barnehagen om en times tid... så da får jeg vel full rapport om dagen hans der i dag... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på handletur.

Fikk handlet inn mat til helga. Blir litt ekstra å kjøpe inn når man skal ha både familie- og barnebursdag... men det er moro da! :danse: Og det er helt sikkert noe jeg har glemt - så det får gutta mine handle inn i morgen.

Var innom apoteket og plukket opp denne babypakken. Var masse rart oppi der da... Moro med ting til babyen... og litt ekstra moro med ting som er gratis... :sjenert: hihi... ;)

Nå skal jeg snart ut og vaske av utemøblene sånn at vi kan sitte ute og kose oss etterpå. Det støves jo ned av pollen - så en liten omgang med kluten må til for at ikke stolputene skal bli helt gule.

Jeg henter Lillegutt om en times tid... Blir moro å høre hvordan han har hatt det i dag... og om de koste seg med gulrotmuffins. Det gjorde de sikkert! :sjarmor:

Ellers kommer broren min en tur etterpå for å hilse på nevøen på bursdagen... Koselig! Og etter det blir det grillings. Jeg har tatt opp koteletter og en grillkobra fra fryseren... så tror jeg jammen det blir pommes frites ved siden av i anledning bursdag... Lillegutt syntes det er veeeeldig godt og veldig moro å spise... men så er det veldig sjelden vi har det...

Åh... jeg gleder meg til gutta mine kommer hjem.... Mannen kommer bare en times tid etter oss i dag også... så skal vi koooosemoooose oss! :ler2:

Takk for gratulasjoner til Lillegutt, jenter! :bukke:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Lillegutts bursdag!

Dere får kose dere masse idag!

Gleder meg også til å kunne hente pakka på Apoteket! Føles som en evighet til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...