Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Jeg sa jeg skulle komme innom her i løpet av helgen jeg, men det ble det visst ikkeno av.... :sjenert:

Men nå er jeg her altså!!!

Først: GRATTIS MED 20 UKER!!!! :hoppe:

Og så grattis med nye møbler og greier! Så deilig å få byttet ut litt og få det sånn man selv ønsker det. Høres ut som dere har hatt en fin helg, og nå håper jeg uken blir like fin!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er jeg borte i par dager og klarer å gå glipp av 20+0 :grine: Men jeg får :hoppe: for 20+1 jeg da :)

Det kinesiske kartet sier jente på meg. hmm, nå ble jeg enda mer overbevist at det er en jente i magen min :sjarmor:

Vi spiste samme middag i går faktisk, vi fikk servert tikka masala hos venner i går. Det er jo så godt og lettvint å lage, skjønner ikke hvorfor vi ikke har det oftere enn en gang i året?

Håper du får en strålende dag, med masse sol :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Ja, skikkelig deilig. Føler nesten jeg har fått helt ny stue jeg nå... Vel... har jo forsåvidt det da... :ler:

Missbumblebee: Koselig å se deg! Og takk for gratulasjoner for 20 uker. Tenk at jeg er halvveis! :hoppe: Møbler, ja... skikkelig deilig med noe nytt! :)

MissS: :klem: Jeg veit... :hoppe:

IdaC: Tikka masala er jo bare såååå godt. Og ikke vanskelig å lage i det hele tatt... I hvert fall ikke når man bruker halvfabrikata sånn som vi... :ler2: Blir spennende å se om det kinesiske fødselskartet stemmer på deg? Dere skal på UL i dag, dere! :hoppe: Vil dere vite det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Halvgått svangerskap allerede!! Du verden som tiden flyr!

:vinke: Koselig at du stikker innom, Epona! Ja, man kan jo begynne å lure på hvor tida blir av... :klø: Og enda verre blir det når babyen kommer ut... :ler2: Syntes ikke det er såååå lenge siden jeg gikk med Lillegutten min i magen... Han blir 2 år i juni! :overrasket: ... :ler:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det bare surr med fargesetting i mitt forrige innlegg! :sur: Da kjenner jeg at svangerskapshormonene begynner å koke i meg... :ler2:

Er på jobben jeg da... :roll: Blir nok ikke sååå lenge før jeg sette nesa hjemover. Er ferdig med planlegging og tilrettelegging for hele uka, og har faktisk så og si ingenting igjen i rettebunken min! :klappe: Men så har jeg litt i vente da... :frustrert: ... :ler: På torsdag skal alle VK1-klassene mine ha heldagsprøve i norsk, og det er jeg som skal rette dem. Heldigvis er det "bare" 15 elever i hver klasse.... Men 60 oppgaver (har 4 VK1-klasser som dere skjønnner ;) ) er mer enn nok! :grine: Jaja... får ta noen hver kveld - så går det nok bra.

Lurer på hva vi skal lage til middag i dag, jeg! :klø:

Aner virkelig ikke hva vi skal finne på idag... Kanskje fiskeboller i hvit saus og poteter... :sikle: Det er det lenge siden vi har hatt. Ikke akkuat noen typisk sommermat... så vi får spise det mens det smaker godt. Syntes ikke fiskeboller passer så bra om sommere, av en merkelig grunn... ;) Men fiskeboller blir det i dag! :Nikke:

Takk for koselige hilsner fra dere som har vært innom. Det setter jeg stooor pris på! En søt liten :blomst: til hver og en av dere.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Vi skal ha laksefileter, nypoteter, brokkoli og Sandefjordssmør (hjemmelaget selvfølgelig).

Ha en flott dag! Misunner deg ikke rettingen. Synes 9. klasse er ille nok, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagshilsen kommer herved fykende i full fart!!

Har lest så mye om mat nå at nå må jeg bare lage middag før jeg sprekker :ler:

Og sambo får ikke lage mos flere ganger! Han lagde spekemos en gang skjønner du :ler: Den var saltere enn trolldeig og helt uspiselig!

Men jo mer jeg tenker på det..kanskje han gjør sånne ting med vilje for å slippe å gjøre det mer....Hmmmm!

Uansett,ha en fiin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss : :kyss:

Murmelmy : Åh.. jeg elsker laks! :sikle: Det må vi ha en dag også... Retting ja... :roll: ...ingen drømmejobb - men en del av det å være lærer. Får bare gjøre en innsats... Snart er det sommer'n ;)

Skytte : :klem: Mat, ja! :ler: Orker nesten ingenting, jeg... men går til stadighet å tenker på ting jeg har lyst på.... Mannfolk og mat er en annen ting. Min mann er faktisk veldig flink på kjøkkenet. Det er han som lager mat når vi virkelig skal kose oss.... :sjarmor:

miiip : Ja, retting er et lite onde. Men det lille onde er en del av gode å være lærer... :Nikke: Skal nok overleve! Som jeg sa over her... det er snart sommer'n! :briller2: Takk for halvveis-gratulasjon også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt sover... :sove:

Mannen er ute og legger om til sommerdekk... :reise:

Jeg har spist en hel rull med LoveHearts... :sjenert:

Bekkenet plager meg mer og mer. I dag har det faktisk vært ganske ille. Er vondt å reise seg fra stoler, kjøre bil, gå inn og ut av bilen... og i stad sov jeg 20 minutter på sofaen. Lå på siden... og da jeg skulle opp hadde bekkenet nesten låst seg helt... :grine: Det er helt jævlig! Hadde det ikke sånn da jeg gikk med Lillegutt. Da merket jeg det kun hvs jeg f.eks. gikk langt. Huff... nå ble det visst litt klaging her... :sjenert: Lover at dette ikke skal bli en klageboka, altså... Men dette er jo en del av det å gå gravid, visst... ;)

Har forresten bestilt meg time til jordmor i dag.

Så nå ser kontrollista mi slik ut, inntil videre.

Fastlegen - tirsdag 2. mai.

Jordmor - mandag 29. mai.

UL hos spesialist- torsdag 29. juni

Snakket så vidt med venninne K i stad. De venter nr. 2 i november. Hun er blitt sykemeldt stakkars. Får ikke beholde noe av den maten hun spiser. Akkurat som jeg hadde det i starten. Huff... unner ingen det der. Men godt å vite at det går over for de aller fleste! :Nikke:

Takk for koselige hilsner, jenter! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia snuppis!

Så kjipt med bekkenet ditt som krangler! Det er lov til å klage når man har vondt, særlig her inne hvor alle skjønner hvorfor. ;)

Heldig du er som har mann som kan lage mat... Min kan lage ferdig-pizza og tomatsuppe han.... :ler:

Håper kvelden din blir fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snuppis!

Så kjipt med bekkenet ditt som krangler! Det er lov til å klage når man har vondt, særlig her inne hvor alle skjønner hvorfor. ;)

Heldig du er som har mann som kan lage mat... Min kan lage ferdig-pizza og tomatsuppe han....  :ler:

Håper kvelden din blir fin!

Heia vennen! Ja... godt å få ut litt frustrasjon/klaging innimellom... ;)

Tror jeg er heldig med mannen min. Både når det gjelder matlaging og andre ting... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... vi driver og tenker på navn.

Det er vanskelig! Guttenavn er vanskelig... :klø:

Vi vil jo gjerne at det skal passe sammen med navnet til Lillegutt. Og hans navn er det perfekte etter vår mening... :sjarmor: Blir nok vanskelig å overgå det...

Vi ønsker oss et staut og nordisk navn... tror vi i hvert fall. Har tenkt på noen, men det er jammen ikke lett å bli klok på disse navnene. Dessuten ønsker vi oss et navn som ikke er megapopulært... Mange krav, gitt! :ler2: Men barnet skal jo bære navnet resten av livet da...

Liker forresten guttenavn med dobbel konsonant. Tar gjerne i mot forslag.... :sjarmor:

Nå er det Criminal Minds....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjedelig med bekkenplager. Får håpe det blir bedre :klem:

Navn er vanskelig ja, vi har ventet med å tenke over navn til vi vet hva det er, men nå ser det jo ut til at vi blir nødt til å finne på en av hver siden den lille luringen hadde beina i kryss :sjenert:

Er det en grunn til at du har så mange kontroller? Jeg gikk til jordmor og fastlege annenhver gang, men 3-4 ukers mellomrom, men det fikk jeg refs for, for vi skal visst ikke ha så mange kontroller...

Ha en fin dag snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Spennende med navn ja... Vi har så vidt begynt her vi også, sitter faktisk og blar igjennom navnesøket på babyverden akkurat nå, det er jo så enormt mange navn, og de aller aller fleste er ikke aktuelle i det hele tatt...

Håper dagen din ikke blir alt for slitsom!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Nei og nei skal nå du også få så vondt...huff...Det er LOV å si hvordan man har det vettu,det er ikke klaging vennen!! Vi kan jo ikke noe for at vi har ting som plager oss og gjør vondt!

Navn ja! Hohoi,det er vanskelige greier! Vi har skrevet ned noen vi har kommet på underveis,men må nok gå noen runder før vi blir enige!

Lov at du passer på deg selv og tar det med ro nå da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...