Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Åh... det er så deilig med helg!

Vi har spist taco i dag og kost oss verre... :sikle: Smakte meg utmerket. En av grunnene er sikkert at jeg ikke hadde spist noe annet enn en banan, en is og drukket en kopp kakao før middag... Har ikke vært den store spise-dagen så langt i dag...

Etter maten tok vi en snartur bort til Mamma'n og Pappa'n min. Var der en times tid - koste oss på verandaen deres. Lillegutt har storkost seg ute, med biler å leke med og en veldig ivrig Morfar. :ler2:

Nå ser Lillegutt resten av Barne-TV og drikker en liten flaske med sjokolademelk. Fredag i dag. Litt ekstra kos i dag.. :sjarmor: Tror han er sliten. Virker sånn. De er jo masse ute i barnehagen om dagen - nesten hele dagen faktisk + at vi har vært ute i over en time nå. Blir nok enkelt å legge han i dag... ;)

I kveld skal vi bare kose oss. Det hadde egentlig trengtes en liten støvsugings her - men... det driter vi i dag... :ler:

Takk for mange koselige hilsner, jenter!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DENNE kinesiske fødselskalenderen stemmer faktisk!

Vel... vi kan jo ikke være helt sikre før det faktisk kommer ut en gutt da... men likevel. Litt rart at det stemmer da... det stemmer i forhold til unnfangelsen av Lillegutt også... :sjenert:

Nå skal det bades her i huset... :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :)

Det var ei kjempehyggelig dagbok, selv om eg må innrømme at eg leste ikkje alle 50!! sidene dine :ler:

Var inne på den kinesiske kalenderen din, og må innrømme att eg blei litt skremt da det stemmer på svigerinna mi og. :):ler: Liljemannen og meg så på oss selv og ett par andre, bare sånn ca, og det stemte også!!! :overrasket:

jaja, ha en strålende helg. Håper på godværet så vi kan være ute litt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet26: :klem: til deg også... Håper alt står bra til med deg og veslejenta di... :)

Liljen: :vinke: Koselig med nye ansikter i boka mi! Tror ikke jeg har "sett" deg her før... :klø: Veldig koselig! Og takk for skryt av boka mi... :sjarmor: Rart det med det kinesiske fødselskartet. Blir alltid litt overrasket :overrasket: når sånne ting faktisk stemmer, jeg! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikea-turen i dag gikk smertefritt. :)

Fikk handlet noen lamper, litt servietter i forskjellige farger og størrelser, noen lyspærer... og det var vel det... Ellers fikk vi kikket litt på kjøkken og sett på de møblene vi har tittet på på nettet. Det ble altså ikke no' møbelskjøp. Var ikke riktig sånn vi hadde tenkt oss...

Men det endte med at vi kjørte innom en annen butikk på veien hjem... og der ble det kjøp. Et akkurat passe stort vitrineskap i eik! :sjarmor: Kjempelekkert! Vi har bestilt skjenk i samme type også. :Nikke: Dessuten fantes det mediamøbel og stuebord i samme serie - men det får vi ta på neste lønning.

Mannen driver og monterer vitrineskapet nå - men god hjelp fra Lillegutt... :ler: Kanskje jeg skal ta et bilde av det og legge ut når han blir ferdig, og jeg har satt inn alle glass og alt serviset....? Vi får se... Sånt går så lett i glemmeboka... :sjenert:

Skriver mer i kveld... Hvis det er noe mer å fortelle... :ler2:

:vinke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på Gravid-forumet og kikket litt. Der var det tatt opp spørsmål om når man egentlig er høygravid. Veronal hadde svart på en genial måte... jeg kunne ikke annet enn å le... :ler2: Kjente meg godt igjen i hennes beskrivelser. Jeg har tillatt meg å sitere henne her... :sjarmor:

Man er høygravid når

* Når man nesten ikke rekker frem til maten på bordet.

* Når man må sitte med beina rett ut som en annen kar fordi magen må få henge ned mellom beina når man skal spise.

* Når man etter flere mislykkede forsøk sitter og lurer på hvordan man skal komme seg utav badekaret ved egen hjelp.

* Når sex blir som å løpe maraton baklengs.

* Når man mister noe på gulvet og bestemmer seg for å la det ligge der.

* Når man ser seg nødt til å be om hjelp til å få på sokkene.

* Når man må justere bilsetet et par, tre hakk bakover for i det hele tatt å komme seg ut av bilen.

* Når man antar gåsegange.

* Når sofaen blir som en blekksprut!

*Når man ikke klarer å vaske mer enn to kopper fordi oppvaskkummen er for langt unna til at ryggen klarer belastningen ved å stå fremoverbøyd.

* Når man minst en gang pr dag mottar sterkt medfølende blikk fra familie og venner.

:sjarmor:

:ler: Jeg gleder meg! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER MED 20 UKER!!

Jeg kan ikke tro at det går så fort! Du har jo nådd meg igjen snart!

Gleder meg til vi kan dele erfaringer fra vår nye hverdag med våre engler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :ler2: Jeg veit... veldig godt skrevet av Veronal!

Skytte: JA, det går veldig fort... Men jeg ligger jo maaange uker bak deg da... :ler2: Hvor langt er du egentlig nå? :klø: Tida flyr så fort at jeg ikke greier helt å holde tritt... :rodme:

Mumelmy: Ja, tenk 20 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har vi vært ute i hagen store deler av dagen!

:briller2: Kjempedeilig! :briller2:

Var en liten tur på Plantasjen på formiddagen og kjøpte inn planter til å ha i de store ute-pottene. I år har vi valgt å gå for vintergrønt... så holder det i flere år - og er mindre å stelle. Det ble buksboms alle steder - og det ble veldig fint! :klappe: Jeg elsker vintergrønne planter. Lette å ha med å gjøre og vakre å se på! :sjarmor:

Nå driver mannen og lager deilig kylling tikka masala, og Lillegutt sitter på gulvet og leker med lego... Vi er nok litt slitne alle mann etter en langt dag ute i sola... ;)

Skal bli deilig med mat nå... rumpler i magen! Jeg får gå og gjøre den eneste jobben jeg er blitt bedt om å gjøre... nemlig å dekke på bordet... :mrgreen: Heldig, jeg! :sjarmor:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh!

Høres ut som en flott søndag!

Den lista over "man er høygravid når..." er bare helt utrolig treffende! :grine2:

Gratulerer med 20 uker forresten! Halvveis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh!

Høres ut som en flott søndag!

Den lista over "man er høygravid når..." er bare helt utrolig treffende!  :grine2:

Gratulerer med 20 uker forresten! Halvveis!!!

JA, den lista er genial. Du kan vel sikkert bekrefte det meste der du, Binke? ;)

Koselig at du stikker innom - selv om jeg hadde håpet du var på føden eller barsel nå... :klem: Blir spennende med overtidskontroll i morgen! Jeg krysser fingre og tær for deg, og håper at du blir mamma i løpet av morgendagen eller tirsdag! Takk fr gratulasjoner også forresten... Tenk at jeg er halvveis! :hoppe:

Stooor :klem: og et :kyss: på kinnet til deg, vennen!

:briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...