Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for lillegutt i magen :babygutt::hoppe:

Så utrolig koselige nyheter.

Og kanskje kommer han på bursdagen til lillegutten min (9/9). Det er en fin dato det :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for lillegutt i magen :babygutt::hoppe:

Så utrolig koselige nyheter.

Og kanskje kommer han på bursdagen til lillegutten min (9/9). Det er en fin dato det :Nikke:

monja! :vinke:

Takk for gratulasjon... 9/9 er ikke å forakte... Svigermor har bursdag 8/9 - så den vil jeg gjerne unngå... (Ikke for at det er svigermor altså... :ler: Mer fordi jeg har lyst han skal få en helt egen bursdag innad i familien...) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at for to år siden på denne tiden var jeg nesten halvveis *drømme* Eller....jeg hadde jo termin 28/9, så riktig halvveis var jeg jo ikke.

Men det er jo ikke lenge til dine 20 uker er passert. Synes det har gått kjempefort jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

monja: Ja, det har gått fort. Tenk at det bare er et par dager så er jeg halvveis! :sjarmor:

For 2 år siden gikk jeg ganske høygravid. Hadde termin med Lillegutt 1. juni. God og rund på denne tiden da... Husker jeg hadde siste dagen på jobben 10. mai... :ler2: *mimre, mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er storebror født da?

Han er født 15. juni 04.

Og er det ikke rart at lille gutten din skal blir STORebror?

Det er kjemperart.... Han er jo ennå en liten gutt... Selv om han begynner å vise seg som en bestemt liten kar... :ler2: Han rekker å bli 2 år og ca 3 mnd før minstemann kommer... Og tenk da blir min LILLEgutt STOREbror.... :grine2:

Han vil nok alltid være litt Lillegutt.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt er bra med den lille!

Regner med at STOREbror blir glad for å få en liten lekekamerat!  :babygutt:

Tror det blir stas med en liten tass til i huset, ja! :sjarmor: Og Lillegutt og babyen kommer nok til å ha mye glede av hverandre etter hvert... :Nikke:

Kanskje det blir på bursdagen min 11/9  :hoppe:  :klem:

Ja, kanskje det... Koselig å dele bursdag med en søt jente som deg da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på jobben.

Stod opp med skikkelig kuppelhue i morges... skulle tro jeg hadde vært på fylla i går... :ler2: Det hele ente med at jeg kastet opp og ble 20 minutter forsinket i forhold til den tiden vi vanligvis reiser hjemmefra. Men det gikk det også. Lillegutt var sååå flink - vi måtte jo forte oss skikkelig på badet for at jeg skulle rekke jobben.. Søte gutten min. :hjerter:

Heldigvis har formen tatt seg opp... til tross for at jeg bare ar spist en banan og drukket en kopp varm sjokolade. Får se om jeg får i meg en matbit på vei hjem eller når jeg kommer hjem.

DEILIG at det er helg nå... :hoppe: I morgen er det Ikea-tur. Og på kvelden er det egentlig reunion. Huff... jeg har ikke lyst til å gå... og har ennå ikke funnet noe å ha på meg... I morges var det akkurat som om kroppen min sa til meg at jeg må roe'n ned litt... :sjenert: Har jo vært full spiker hver eneste dag, men møter her og der på kveldstid og diverse. Har vært veldig liten tid til avslapping...

Håper det blir bedre i kveld... Hvis ikke dropper jeg hele moroa i morgen... :forvirret:

Nå skal jeg snart sæla på og reise hjem. Skal bli deilig. Mannen kommer tidlig hjem i dag. Han skal til legen for å ta vaksiner før han reiser til Afrika. Regner med at det blir han som henter Lillegutt i barnehagen...

Hmmm... kanskje jeg skal stoppe innom Mamma på vei hjem.... :sjarmor: Det er alltid koselig!

:vinke: Hei så lenge, dere! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 SIDERS FEEEEST!!!!!!!!!!!

:hoppe:  :hoppe:  :flagg:  :smilyblomst:  :perebrus:  :hoppe:  :hoppe: 

GRATTIS!!! Og ha ei riktig så god helg!!!

Ja, dæven! :ler2: Så er det jammen meg 50 sider!

Må ta en liten fest da!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::flagg::smilyblomst::perebrus::hoppe::hoppe::hoppe:

Hihi!

:klem: til deg Skytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

monja! :vinke:

Takk for gratulasjon... 9/9 er ikke å forakte... Svigermor har bursdag 8/9 - så den vil jeg gjerne unngå... (Ikke for at det er svigermor altså... :ler: Mer fordi jeg har lyst han skal få en helt egen bursdag innad i familien...) :)

Søsteren min har bursdag 9.9. Men hun er jo bare syv måneder da... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dusje:  :flagg:  :hoho:  :tommel:  :blomst:  :kose:  :enig:  :hoppe:  :briller2:  :danse:  :gave:  :kvalm:  :tommelsmil:

Du vet å feste du, iss! :ler2:

hipp hipp hurra!

Och gratulerar till :babygutt: i magen och lyckat UL!

Tusen takk for det Furstina! Gleder oss allerede til å møte den lille... :hjerter:

Søsteren min har bursdag 9.9.  Men hun er jo bare syv måneder da...  :hjerte:

Da får jeg og Cathie "slåss" om bursdagen til søsteren dinda, Murmelmy... :ler2: Cathie har jo termin 9/9....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...