Binke Skrevet 20. april 2006 #961 Del Skrevet 20. april 2006 Hei Cr@sh! Så spennende med ultralyd!! Skjønner godt den følelsen av skrekkblandet fryd. Håper at skrekken gir seg og at når du får se den lille astronauten så er det bare fryd!! Spent på om det er en eller jeg! Du holder vel oss oppdatert om du får vite det på ULen?? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. april 2006 #962 Del Skrevet 20. april 2006 Lykke til på UL! Det blir spennende å høre rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. april 2006 #963 Del Skrevet 20. april 2006 Neimen, nå vil vi ha rapport Du har skrevet masse andre steder men jeg ser ingen rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. april 2006 Forfatter #964 Del Skrevet 20. april 2006 Neimen, nå vil vi ha rapport Du har skrevet masse andre steder men jeg ser ingen rapport ← Nysgjerrigper, IdaC?! La Traviata og Binke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. april 2006 Forfatter #965 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) UL- RAPPORT! Vi traff en jordmor som i starten virket litt stressa og hugger'n - men som etter hvert viste seg å være veldig koselig, og som tok seg god tid til å se på og vise oss babyen i magen! Vi så på hode, nakke, rygg, ører, øyehuler, magesekk, nyre, hjerte, lårbein osv. og det var ingenting å utsette på det hun så! ALT er bra med den lille der inne! JIPPI! Jeg har en frisk liten baby i magen min! Til slutt tok hun en titt for å se om hun kunne se om det var jente eller gutt.... Og dette var definitivt ingen sjenert baby... Vi venter en liten.... Lillegutt skal bli storebror til en lillebror! Kjempemoro! Vi fikk med tre fine bilder av gutten vår hjem, men jeg vet ikke om jeg får til å scanne de og legge de inn her... Sånn, nysgjerrigper'er! Dere er jo søte også da.... Endret 20. april 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. april 2006 Forfatter #966 Del Skrevet 20. april 2006 Oj... jeg glemte jo helt å fortelle at terminen ble framskyndet 5 dager til 12. september! Så gutten vår er nærmere enn vi har trodd.... Jeg er altså 19 + 4 i dag (gamle terminen var 18 + 5)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 20. april 2006 #967 Del Skrevet 20. april 2006 Ååååå, gratulerer med lillegutt! Så herlig å se den lille tassen på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. april 2006 #968 Del Skrevet 20. april 2006 Se der ja Du må da skjønne at du ikke kan gjøre sånt mot meg, jeg er jo nyskjerrig når jeg ikke er gravid også, for ikke å snakke om hvordan jeg er nå Og nå: Gratulerer så mye med vel overstått UL, og gratulerer med en liten i magen Koselig for storebror å få en bror å leke med, de kommer jo til å ha masse glede av hverandre. Sånn nå kan jeg endelig gjøre meg i stand til oslotur i fred og ro, slipper å fly inn hit hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. april 2006 Forfatter #969 Del Skrevet 20. april 2006 Ååååå, gratulerer med lillegutt! Så herlig å se den lille tassen på UL! ← Tusen takk for det, vennen. Nå gleder vi oss enda mer til septemeber! Se der ja Du må da skjønne at du ikke kan gjøre sånt mot meg, jeg er jo nyskjerrig når jeg ikke er gravid også, for ikke å snakke om hvordan jeg er nå Og nå: Gratulerer så mye med vel overstått UL, og gratulerer med en liten i magen Koselig for storebror å få en bror å leke med, de kommer jo til å ha masse glede av hverandre. Sånn nå kan jeg endelig gjøre meg i stand til oslotur i fred og ro, slipper å fly inn hit hele tiden ← Sorry! Sorry! Jeg bare måtte holde dere litt på pinebenken... Skal alri gjenta seg! Ved neste store happening skal jeg løpe rett inn her og sladre! Kos deg i Oslo med mannen og vennene i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 20. april 2006 #970 Del Skrevet 20. april 2006 for guttebaby i magen! Så herlig at alt sto bra til med den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. april 2006 #971 Del Skrevet 20. april 2006 !!! GRATULERER MED TASSEN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. april 2006 Forfatter #972 Del Skrevet 20. april 2006 for guttebaby i magen! Så herlig at alt sto bra til med den lille! ← Og du skal se det står bra til med den lille i magen din også.... !!! GRATULERER MED TASSEN !!! ← Takker! :bukke: ... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 20. april 2006 #973 Del Skrevet 20. april 2006 Gratulerer med liten gutt i magen!!! Så moro! Og så så flott at alt står bra til med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 20. april 2006 #974 Del Skrevet 20. april 2006 litt for en liten Jeg går sikkert litt over siden jeg er 1.gang, så blir spennende å se hvem av guttene våre som kommer først siden det bare er 3 dager mellom oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. april 2006 Forfatter #975 Del Skrevet 20. april 2006 Gratulerer med liten gutt i magen!!! Så moro! Og så så flott at alt står bra til med han. ← Tusen takk for det, vennen! Var skikkelig kam i hendene før vi skulle inn - så det var godt å se at alt stod bra til der inne! litt for en liten Jeg går sikkert litt over siden jeg er 1.gang, så blir spennende å se hvem av guttene våre som kommer først siden det bare er 3 dager mellom oss! ← Ja, det er sant! Bare 3 dager... da kan det bli kappløp da... Jeg gikk 15 dager over med førstemann... så det kan jo hende det blir litt over termindatoen denne gangen også - men jordmor mente det mest sannssynlig ble anneledes med nummer to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. april 2006 #976 Del Skrevet 20. april 2006 Grattis med en lillebror! Så gøy da! :grine2: Kjempeflott at alt var bra! Vil gjerne se bilder hvis du får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. april 2006 #977 Del Skrevet 20. april 2006 :grine2: Enda en skikkelig sjarmis i familien!! Så herlig! Åå det er så godt for hver gang noen har vært på UL og alt står bare bra til! Og veldig praktisk mtp klær da! Kan jo arve masse!! (det blir han sikkert skrekkelig glad for senere ) Ha en fin kveld nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 20. april 2006 #978 Del Skrevet 20. april 2006 Gratulerer med vel overstått UL og en liten bror i magen! Skikkelig stas!! (Her ventes det også en lillebror til gutten min!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 20. april 2006 #979 Del Skrevet 20. april 2006 Grattis med en liten bror i magen! Og velkommen til gutteklubben her på KG, ser ut som vi er i klart flertall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfri Skrevet 20. april 2006 #980 Del Skrevet 20. april 2006 Grattis med vel overstått UL og flott i magen!!!!!!! ...jeg har nettopp vært og etterlyst rapport inne på selve terminklubben, men kom på at jeg kunne se om du hadde skrevet noe i dagboka di - og det hadde du jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå