Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IdaC: Ja, mannen var ganske sliten etter ferien... :ler: Men som han sier selv; ferie er å gjøre noe annet enn man vanligvis gjør - og det er jo sant. Kursdagen har vært bra... og nå er den over også.

Gullet26: Ja, vi også håper at møblene er like fine irl. Men vi får se. Det er ikke alltid, har bomma på det en gang før. Noe som så fint ut på nettet, var helt pyton da vi kom i butikken... :ler2:

Fjellrypa: Ja, det er tryggest med en liten butikkrunde. Moro er det også. Er jo så utrolig mye å se på på Ikea. Både folk og dyr holdt jeg på å si... men i hvert fall folk og ting... Og masse inspirasjon får man jo også - de har jo så mange fine miljøer.... Åhhh... jeg liker Ikea altså.... :ler2:

TeddyToria: Alltid moro med noe nytt, ja... :sjarmor: Gleder meg til lørdag! Takk for tips ang. sentrering av tekst. Skal prøve om jeg får det til etter på. Har aldri greid det før, og syntes det er sååå irriterende... Men nå! ;) Tusen takk TT!

Murmelmy: Midstilt :kyss: .... :ler2: Flere som kan det ser jeg! ;) Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! :klappe: Jeg greide det! Midtstilt tekst.... :danse:

Kurset i dag gikk veldig fint. Mye rare folk blant landets norsklærere... :ler: Men det er en annen sak.... ;)

Har spist deilig kylling til middag i dag. Med ris og Bretagne kyllingsaus til, og babymais! :sikle: Elsker babymais! ;)

Nå til barne-TV har vi spist Krone-is alle tre! Koselig med litt kos!

Har vært flink og vasket to maskiner med tøy etter at jeg kom hjem + bretta to stativ som var tørre... Krever jo plass all denne vaskinga! Den siste maskina er akkurat ferdig... Får vel henge den opp før alt tøyet må strykes!

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmelmy: Greide du ikke midtstilt på første forsøk? :tunge1::ler2: ... :kyss:

Har ikke gjort noe i kveld... bare sittet på nettet og sett på TV.... :sjenert: Eneste jeg har gjort er å sette ut litt ting i stuevinduene igjen... så NU ser det ut som en skikkelig stue igjen! ;)

Akkurat sett "Skaperen"! Artig konsept!

Kjenner at det blir tidlig kvelden i dag! :Gjesp:

:vinke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Är bara förbi och säger hej.

UL i morgon. Spännande. Ska ni titta efter kön om det är möjligt eller vill ni ha det en hemlighet?

(och föresten, vad är BSU? :klø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: litt for UL imorgen! Bestilte nettopp time selv, og jeg skal den 24 mai. Det er leeeeenge å vente på. :sjenert:

Håper du får en finfin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata: Ja, det blir spennende. Håper bare alt er bra der inne. Kjenner jeg er mer spent nå enn med Lillegutt... Vi har lyst å vite hva det er hvis de kan se det... ;)

IdaC: God formiddag! :vinke: Jeg også håper det med bekkenet er forbigående... :sjenert:

Furstina: Koselig at du stikker innom. UL er spennende. Vi vil gjerne vite hva det blir! BSU står for Bolig Sparing for Ungdom. Det er en konto man kan plassere intil 15 000 kr i året, og få 3000 kr i skattefradrag for disse. Man kan bare spare opp til 100 000,- på kontoen. Og det er for ungdom opp til 34 år.

Missbumblebee: Det går fort fram til 24. mai, vennen! Fortere enn du aner... ;) Er jo bare 1 mnd. til! Blir spennende med UL i morgen ja... Men er likvel litt sånn skrekkblandet fryd... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jobben jeg nå da...

Har egentlig fått gjort veldig mye... og nå har jeg akkurat spist lunsj. Kjøpte med baguett i kantina og en halv liter tropisk juice... Den juicen var bare konge-god i dag! :sikle:

Lillegutt var så trøtt og sååå søt i morges. Han våknet kvart på sju og ville inn i senga vår. Det er jo bare koselig. Klokka mi ringte kvart over sju og da sto jeg opp. Han sov som bare det... og kvart på åtte måtte jeg faktisk opp og vekke han.... :hjerter: Han er en så fin gutt! :)

Kommer ganske sent hjem i dag. Er vel ikke i barnehagen før kvart over fire tenker jeg... Men det går. Vi får ta en enkel middag. Aner ikke hva det skal bli ennå, men...

Får vel jobbe litt mer vel.... ;)

Koselig med så mye besøk forresten! :klem: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!!!!!

Åh,nå er jeg bare helt opphengt i den tropiske juicen........DEN ER SÅÅÅÅ GOD!!!

Så etter sånn eller sånn meierienes appelsinjuice da jeg kjøpte brød imorges,men de hadde ikke det der :grine: Får kose meg med tanken inntil jeg orker å dra på en annen butikk!

Og mucho lykke til imorgen på UL!!! Herreguuud så spent jeg er!! Hva tror du selv at det blir?! Jeg er alt for hyper til å kunne gjette noe akkurat nå :ler:

Ha en finfin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu Skytte !

TROPISK JUICE er helt KONGE ! :sikle: Har skikkelig dilla på det om dagen... Det og søppeldynga... :ler2:

Jeg er veldig spent på morgendagen. Håper bare alt er bra der inne.... :mrgreen:

Vet du... jeg har egentlig ingen spesiell følelse for kjønnet - men har av en eller annen grunn fått det for meg at jeg kommer til å få mange gutter.... :roll:

Mannen og svigerinna mi er helt overbevist om at det er en jente der inne.... Vi får se i morgen om de kan se noe. Spiller egentlig ingen rolle hva det er - bare h*n er frisk og rask! :sjarmor:

En time til jeg er ferdig på jobben. Har bundet tid til kvart på fire i dag... Da kan jeg ta meg en liten KG-tur i ny og ne... Litt deilig med litt avkobling.

Var møte i stad, og det er kommet 100 :overrasket: søknader til de to jobbene som er utlyst her på huset... Liten sjans for meg, dessverre... Men jeg gir ikke opp før jeg får høre nei... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Selv om det har kommet 100 søknader, så vil ikke det si at din ikke er aktuell da snuppis! Det er sikkert mange av dem som ikke har kvalifikasjoner i orden og sånt, og deg kjenner de jo. ;)

Jeg gleder meg til å høre hvordan UL går imorgen altså! Så spennende om dere får vite kjønnet på den lille. Jeg har heller ingen formening om jeg har en liten jente eller en liten gutt der inne. Min kjære har bestemt at det er gutt, så får vi se. :ler:

Ha en fin ettermiddag og kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu Missbumblebee-snuppa!

Det er sant det du sier om 100 søknader... :sjenert: Men jeg tør ikke håpe en gang, jeg... :ler: Får vente og se!

Er veldig spent på UL i morgen. Skrekkblandet fryd, som jeg har sagt før. Håper alt er bra der inne. Har jo kjent masse spark der inne i det siste - men alikvel. Skummelt er det... Det er jo ikke alle som får positive tilbakemeldinger på UL, dessverre... Nei, huff... det går sikkert bra...

Er spent på om det er :babyjente: eller :babygutt: Får se om de kan se det i det hele tatt da.... :ler:

Sitter og ser "Min beste venns bryllup" på ZTV. Sååå søt film... :sjarmor: Men blir nok ikke å se hele... kjenner jeg er sliten i dag også... :Gjesp:

Var en tur på det lokale kjøpesenteret i stad. Prøvde å finne noe til den j*%#¤ reunion-festen. Blæh... :ler: Det er ikke lett. I mamma-avdelingen på H&M var det bare "kjerringklær". Mens i den vanlige avdelingen var det ingenting som passet! Jeg har fått så stor mage! ;) Hihihi...

Har faktisk ikke lyst å gå i det hele tatt... er skikkelig sliten om dagen, og bekkenet mitt plager meg mer og mer... Huff... ikke meningen å klage altså... :sjenert:

Nå bærer det på badet og i seng... :sove: er alt jeg har lyst til nå...

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, IdaC!

Kjenner jeg er spent i magen min nå. Sitter og prøver å spise et par knekkebrød... Skjelver faktisk litt på hendene... :ler: (Kan være fordi jeg ikke har spist noe ennå da... og ikke pga at jeg er nervøs... men det er jeg altså. Nervøs... :sjenert: )

Mannen har levert Lillegutt i barnehagen... Søte gutter som tuslet ut av døra her i stad... :hjerter:

Etter UL bærer det rett på jobben. Men regner med at jeg får tid til å komme innom og oppdatere her litt også....

Hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...