iss Skrevet 16. april 2006 #921 Del Skrevet 16. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. april 2006 Forfatter #922 Del Skrevet 16. april 2006 ← Heia iss ! Koselig å se deg! Nå skal jeg straks i køya... Må bare se ferdig "Runaway Bride" God natt alle mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mu Skrevet 17. april 2006 #923 Del Skrevet 17. april 2006 ENDELIIIIIIIIIIIIIIG kom jeg meg gjennom den kjempekoselige boka di! Veldig koselig å lese om forløpet fra et inderlig ønske om nok en liten en, oppdagelsen om å være gravid til å følge de første ukene... Det må være spesielt!! Håper du har en god opplevelse med svangerskapet og storebror. Det er jo ei spennende tid for alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 17. april 2006 #924 Del Skrevet 17. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. april 2006 #925 Del Skrevet 17. april 2006 Hei snuppa! Nå er det lenge siden jeg har vært her Ikke bra, altså...men er egentlig ikke så mye i min egen dagbok for tiden heller. HAr nok noe med at jeg har vært på hytta siden onsdag. Kom hjem igjen i går. Nå er det vel UL snart??? Gleder meg Jeg skal på en ny UL neste torsdag i forbindelse med STORK prosjektet ved RIksen. Stor mandags- fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. april 2006 #926 Del Skrevet 17. april 2006 Også så fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funshine Skrevet 17. april 2006 #927 Del Skrevet 17. april 2006 Ha en god siste påske dag Så flott mage du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. april 2006 Forfatter #928 Del Skrevet 17. april 2006 Molly Mu: Kjempekoselig at du stikker innom, og at du syntes det er hyggelig å lese boka mi... Måtte jo innom deg en tur jeg også... Har vært innom før, men det er leeenge siden... Håper å se deg her igjen! IdaC: Håper alt er bra med deg... Murmelmy: Takk for magekompliment... UL blir spennende. Vi skal på torsdagen! Gleder meg, men er litt nervøs og spent også... Sikkert helt naturlig! Blir spennende med UL for deg igjen snart også... Noen fordeler er det vel med å være med på STORK? Funshine: Hei, koselig at du stikker innom. Og takk for magekompliment... Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. april 2006 Forfatter #929 Del Skrevet 17. april 2006 Nå er vi ferdige med stua! Skal henge opp gardiner etter at Lillegutt har lagt seg... Håper det blir bra. Det virker så tomt her nå - sikkert pga. manglende gardiner. Også litt fordi vi har kastet ut en stor og mørk veggseksjon som tok ganske stor plass og stjal masse lys i rommet. Har lagt den ut for salg, i mens står den i garasjen. Skal en tur på Ikea til lørdag. Da skal vi se på en lys bokhylle, en skjenk og et nytt mediamøbel. Har kikket litt på nettet. Dette er noe av det vi har funnet på Ikea. Men som vi selvsagt må se i vrikeligheten før vi bestemmer oss om vi skal ha: Magiker - skap - Høyde; 207. Magiker - skjenk - Høyde; 74. Bonde - skjenk - Høyde; 76. Hvit. Expedit - bokhylle - Høyde; 149. Noe kan se virkelig fint ut på nettet, og skuffe i butikken. Mens andre ting kan syntes som litt så-som-så på nettet og være virkelig kult i butikken. Gleder meg derfor til lørdag. Siden vi har kastet ut veggseksjonen, står all serviset og alle glassene våre på spisestuebordet for øyeblikket. Ingen drømmesituasjon. Jeg gleder meg derfor stort til å få inn noen nye møbler... Så får vi se hva det blir... Har jo ikke plass til alt det jeg viste over... Lillegutt har vært i storform i dag. Mamma, Pappa og broren min kom en tur i stad for å se på resultatet av oppussinga - og det var jo kjempemoro for Lillegutt. Vi stekte vafler og koste oss. I morgen er det jbbing igjen etter ferien. Kan ikke si jeg gleder meg stort nå, men det blir sikkert godt å komme tilbake til hverdagen igjen! Mye spennende som skjer den kommende uka i hvert fall... Ser om jeg stikker innom igjen i kveld. Får ta en liten dagbokrunde nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruE Skrevet 17. april 2006 #930 Del Skrevet 17. april 2006 Ville bare legge igjen en og takke for koselig hilsen i boken min! Lykke til på møbelshopping og på ultralyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 17. april 2006 #931 Del Skrevet 17. april 2006 Hallais....her har det skjedd mye i det siste...møbler og nave bilder og sparing og i det helle tatt artig å lese!nusselig mave du har Hvordan er formen da??Hatt en fin påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. april 2006 #932 Del Skrevet 17. april 2006 Fordeler med STORk: Rett og slett bedre og tettere oppfølging! + at man hjelper til i forskningen på dette med stigende vekt blandt nyfødte...ikke at jeg er den rette til å representere. Veide jo 4.980 kg da jeg ble født tjueseks år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. april 2006 Forfatter #933 Del Skrevet 17. april 2006 FruE : Har du tid til å kikke i dagbøker nå da? Imponerende! Har lyst å spørre deg om navn... men du ønsker vel kanskje å holde det for deg selv? Kos deg med gutten din! Gullet26: Koselig å se deg! Påska har vært knallbra, til tross for oppussingskaos hjemme... Skjer masse ja! Men sånn skal det være... Murmelmy: Flott med tett oppfølging! Man må vel sogne til Oslo for å få være med på det? Og det gjør ikke jeg... dessverre... Men har sagt ja til og være med i mor og barn undersøkelsen. Selv om det ikke gir noen fordeler når det gjelder oppfølging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 17. april 2006 #934 Del Skrevet 17. april 2006 Hei Cr@sh! Så flinke dere er som har pusset opp stua i påsken! Blir sikkert deilig med noen nye møbler også - skikkelig fornyelse! :smile: Lykke til på ultralyd på torsdag. Mulig jeg kommer innom dagboken din igjen før den tid, men jeg håper jo at jeg har andre ting å gjøre... Fint magebilde, forresten. Ganske merkelig å tenke på at inni magen er det et ordentlig lite menneske!? Tror ikke helt jeg klarer å fatte det. Ha det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. april 2006 Forfatter #935 Del Skrevet 18. april 2006 Heia Binke ! Koselig å se deg! Selv om jeg hadde håpet du var i fødsel nå... Har vært inne hos deg og lagt igjen et langt innlegg... Er på plass på jobben jeg nå. Kurs i dag. Svært få som har kommet, men så er det ennå en liten stund til det braker løs. Formen er bra. Hadde en rolig og ikke stressende morgen sammen med Lillegutt. Deilig. Alikvel var vi ute av huset kvart over syv. Kaldt ute i dag. Måtte til og med skrape is på frontruta... Brrr.... Skriver mer i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. april 2006 Forfatter #936 Del Skrevet 18. april 2006 Er det noen som kan fortelle meg hvordan man får midtstilt teksten i et innlegg? Jeg får det ikke til, jeg... Men jeg ser jo vitterlig at mange andre gjør det! ← Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 18. april 2006 #937 Del Skrevet 18. april 2006 Så deilig med nyoppusset stue! Mannen er vel sliten etter ferien han? UL på torsdag, det er ikke lenge til. Det var den dagen vi også fikk men måtte flytte til mandag pga mannen Selv om det er snakk om noen få dager, så er det utorlig kjipt... Håper du får en fin kursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 18. april 2006 #938 Del Skrevet 18. april 2006 Ingen som vet? ← ??? GO MORGEN...fine møbler du hadde funnet da,blir spennende å se om de holder forventningene da på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 18. april 2006 #939 Del Skrevet 18. april 2006 Nå er vi ferdige med stua! ← Gratulerer! Vi har sett på mye av de samme møblene som dere, men jeg er jammen enig i at det er vanskelig å vurdere på nettet. Får nok ta oss noen butikk-runder, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. april 2006 #940 Del Skrevet 18. april 2006 En liten stund siden jeg har vært innom nå... Gratulerer så masse med ferdigstilt stue! Så fint med noe nytt! Fine ting dere har sett dere ut på IKEA - håper dere finner det like fint irl.! Når du skal midtstille tekst må du skrive disse hmtl-tagenene på hver sin side av den teksten du vil midtstille: [ center ] tekst [ / center ] - uten mellomrommene jeg har laget mellom [ og teksten inni! Håper du får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå