Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen! Kjenner meg igjen i det å ha lite matlyst. Har det jeg også for tiden. Men jordmoren sa til meg at babyen tar det den trenger den, det er oss det går utover.

Men matlysten kommer nok helt sikkert tilbake den :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiia!!!

Her kommer jeg innom deg igjen! Endelig!

Og du jobber og styrer bare værre,men har det bra! Babyen tar akkurat det den vil ha så det er nok bare deg som blir slapp av for lite mat.Men så lenge du får i deg litt og det ikke pågår i månedsvis så har du nok ingen fare du heller!

Men som JM min sier;spis det du har lyst på!!

Er nok et hjernen min har oppfattet og derfor jeg etter ti år plutselig liker sjokolade igjen :grine:

Koselig med romstrering i magen! Og bare to uker til UL! Kommer til å bli så bra!

Sånne tak i magen er nok bare livmoren tror du ikke?

Jeg har glemt meg bort noen ganger om morgenen,og viiirkelig strekt meg i senga,så lang jeg var.Og :overrasket: så kjentes det ut som hele magen revnet eller som at jeg ved å strekke meg selv klarte å tøye livmora mange cm :ler:

Vondt gjør det i allefall!!

Håper du får ei fin og avslappende helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Det er ikke bare bare det... Kjempekoselig! :vinke:

Grooo: God påske til deg også... og GOD TUR! :klem:

MissS: Takk for det! En :blomst: til deg!

IdaC: Ja, matlysten kommer og går som den vil. I går var det en dag hvor jeg faktisk fikk i meg ganske mye mat... og godterier... :sjenert: Men til gjengjeld kastet jeg opp tre ganger i morges... :grine: Blæh... Men det går opp og ned her i livet... ;)

Missbumblebee: Håper det samme for deg, vennen! :kyss:

Skytte: Så koselig at du stikker innom, vennen... Huff... lenge siden jeg har vært hos deg nå tror jeg :rodme: Lover å komme innom i ettermiddag. Romstering er veldig koselig... og da jeg la meg i går kjente jeg masse helt tydelige spark! :hoppe: Når det gjelder den strekkingen av magen, så er det sikkert bare livmoren, eller at jeg har strammet noen muskler i det jeg løftet. Har i hvert fall ikke kjent noe mer til det... :klem: til deg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker???? Nesten 17?!?!?!?

Herregud så fort tiden går!

Er jo ikke langt til halvveis nå..

Håper alt er bra ellers :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min siste dag på jobben før ferien... og jeg kan snart pakke sammen og takke for meg! :hoppe: PÅSKEFERIE! JIPPI!

Skal innom og handle litt på vei hjem... og så kanskje få støvsugd litt før jeg henter Lillegutt i barnehagen.

Er forresten knallvær her i dag! :briller2: Men til gjengjeld var det såpeglatt i morges... :reise: Var skikkelig ekkelt å kjøre faktisk - men det gikk jo bra. ;)

I går da jeg la meg kjente jeg skikkelig spark flere ganger. Det kan virkelig ikke ha vært noe annet en babyen! :hoppe: Det var kjempemoro, og det kom uten at jeg lå helt musestille til og med. Sparkene dukket opp så fort jeg la hodet på puta... hihi... :grine2:

Ellers kastet jeg opp tre ganger i morges... :overrasket: Skal jo ikke kaste opp mer nå?!? Men, men... kom meg nå i hvert fall av gårde til jobben - selv om det ikke ble noe frokost før jeg kom hit. Lurer på om det kanskje var pga det jeg spiste i går kveld... :sjenert: Hadde jo besøk av venninne I, og vi koste oss med ostepop! :sjarmor: Men kanskje ikke magen syntes det var noe allright... Jaja... neinei... ikke noe å gjøre med nå... men kan jo tenke over det en annen gang jeg "propper i meg" no' digg... :rodme:

Nei... nå drar jeg jammen meg hjem! :sjarmor:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jo Grace også! :vinke:

Koselig av deg å stikke innom.... Ja, tiden går fort... Jammen er det ikke lenge til halvveis! :hoppe:

Skal komme innom hos deg en dag... lenge siden sist... :rodme:

:klem: så lenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh!

Ah! Deilig med ferie, tenker jeg! Og fint vær! Dette lover jo godt! :)

Koselig at babyen har begynt å "kommunisere" med deg, da. For min egen del synes jeg utvikligen fra de første forsiktige strøkene og myke bevegelsene til de kraftige sparkene og boksingen gikk kjempefort. I en periode var det nesten litt for mye av det gode til tider.

Etter påske skal du vel snart på ultralyd? Spennende. Hvis jordmor/lege kan se det, ønsker dere å vite om det er en gutt eller jente?

Ønsker deg en fin påske, kos deg med familie og fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Så gøy med liv og røre i magen :hoppe:

Men pass på deg selv og helsen. Det er som de andre her skriver nettopp du som lider. Barnet tar jo det den skal ha uansett.

God ferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse i påsken! Herlig å kjenne så mye spark da :grine2:

Håper du slipper å kaste opp noe mere :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binke: Ja, det er fantastisk med ferie! :hoppe: Om jeg skal si det selv, så syntes jeg at jeg fortjener det nå... :ler2: Kjempemoro med spark og liv... :grine2: Men mye vil ha mer.... ;) Du har spennende tider foran deg... Håper du får tid til en oppdatering her inne om det skulle skje noe... Vi skal på UL rett over påske. Hvis det er mulig og se noe, så vil vi nok vite hva det er... Det ville vi sist gang også - selv om da var jeg sikker i min sak uansett! :klem:

Murmelmy: Ja, jeg prøver å få i meg mest mulig mat når det først smaker - kanskje ikke så lurt, men... ;) Har ikke gått noe opp i vekt ennå, ligger ennå på minus tre kg. Men jeg kjenner jeg har behov for meg næring. Går bare et par timer etter middag, så kommer sultfølelsen krypende... men det er svært sjelden jeg får i meg noe fornuftig da... :sjenert::klem: til deg!

La Traviata: Ble tatt litt på senga av oppkast i morges... hadde faktisk regnet med at jeg skulle slipper mer sånt nå... :forvirret: Men, men... det som skjer det skjer... Jeg er GRAVID! :sjarmor: Ferie skal bli topp... Jeg koser meg allerede! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, i morgen er jeg 17 fullgåtte uker... og i min 18. svangerskapsuke! :hoppe: Det går jammen framover... :sjarmor: ... og godt er det...

Det var deilig å komme hjem i dag og vite at nå er det ferie... nå skal jeg ikke på jobb på 10 dager! :briller2: Superdeilig. Mandag skal Lillegutt i barnehagen og jeg skal ut og kose meg sammen med venninne I. Men blir jo en kort dag da... Så blir det fri på oss alle mann fra tirsdagen av... Det skal bli deilig... :sjarmor:

I morgen skal vi en tur på det lokale kjøpesenteret og skaffe en del småting som vi mangler... til ting vi skulle ha gjort. Skal kjøpe treolje til å beise utemøblene med... Våren er jo rett rundt hjørnet... Også skal mannen ha no' greier til bilen... også trenger vi jo litt mat da...

Men gjett hva jeg gleder meg aller mest til i helga???? :sikle: Mannen har lovet å lage bakte poteter med hjemmelaget hvitløks/krydder-smør! :hoppe: Det er det beste jeg kan få å spise! Og det er litt sommermat... så i helga skal jeg ta en bit av sommerferien. hihi... Matvrak eller? :ler: Selv om det bare er enkelte ting jeg setter så pris på da... ;)

Svoger'n kommer en tur i morgen også... Blir koselig. Lenge siden sist. Sånn er det med de yngre søsknene våre som går på skole om dagen, jobber om kvelden og fester i helga... :ler: Men det er nok bare en periode... Plutselig sitter de også der med koner/menn og barn.. og da er det plutselig litt lettere å treffes... :Nikke:

Huff... det her ble et fryktelig rotete innlegg... :roll:

Nå er det "Nytt på Nytt" om mannens fang.... :hjerter:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Cr@shings!

Høres ut som dere får en strålende fin påske! Nå mangler bare det flotte påskeværet som jeg har bestilt, så blir det fullkomment!

Litt morsomt å lese det du skriver om den "yngre garde", for selv er jeg attpåklatt og har vært den "unge" i alle år... Nå er det min tur til å blir "voksen".. :hoho:

Ha en superduper dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missbumblebee: Ja, kan tenke meg det er artig å lese om "de yngre"... :ler: I hvert fall nå du er en av dem i din familien... Føler oss jo ikke egentlig som "den eldre garde" i vår familie vi heller... er jo bare 26 og 27 vi. Men likevel eldst, og de som er gift og har barn... ;) Håper på godt vær i påsken... :biller2: Det hadde vært toppers!

Gutta sitter på gulvet og leker med lego. Svoger'n har kommet... og koser seg med Lillegutt. Koselig...

Har vært på en liten shoppingtur i dag... kom hjem med mat, noe mannen trengte til bilen og et kule par joggesko til Lillegutt. De var kjempetøffe - sjekk ut bildet:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Murmelmy: Tusen takk for det! Gleder meg stort over fremgangen i uketallet... :ler: Gleder meg til jeg er halvveis... det er liksom kortere tid igjen enn den tiden man faktisk har gått gravid... :sjenert: ...hihi... :ler2:

Nå er det Barne-TV her hos oss. Lillegutt har fått noen ostepop i en skål, og det er jo veldig stas. Nå sitter han musestille på pappa'ns fang og ser på "Gutten som ikke kunne bli sint"... Han er bare så skjønn... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!! Ja kortere igjen til slutt enn det man har gått!! Det går jaggu unna!!!

Ha en fin fin fredagskveld videre i crashheimen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...