Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Epica: Ja, det har vært en fantastisk helg... :hjerter: Godt å ha litt tid til bare oss to.... :hjerter_rundt:

Murf: Koselig at du stikker innom :klem: Ja, var en super gave fra svigerforeldrene... Liker sånne gaver - for stort sett er det ikke stort vi trenger/ønsker oss - mens sånne kjæresteturer tar vi oss derimot ikke råd til på egen hånd... ;)

Skytte: Ja, supert med en tur for oss to :Nikke: Men det hadde nok ikke blitt no' tur hvis dette ikke hadde vært en gave... Vi tar oss neste aldri råd til sånne ting - er jo noe som vanligvis river i lommeboka... Var kjempedeilig å få gjort reint huset før vi dro! Helt supert å komme hjem til det... og ikke til støvete vegger ++

iss: Typisk med sånne lange (og sikkert koselige) meldinger som forsvinner i intet... :sur: Men koselig at du er innom og :hoppe: litt! :klem: til deg!

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har vi vært ute og gått lang tur... Lillegutt sovnet i vogna etter hvert... og sov i over en time mens vi var innom hos foreldrene mine. Etter hvert ble det liv i vogna - og det var jo Mormor og Morfar og Onkel veldige glade for.... :hoppe: De måtte jo bar hilse på den lille godgutten vår... :hjerter: i øynene på alle sammen... :ler2:

Nå lager vi lasagne og den er vel ferdig om ikke mange minuttene... :sikle: Jeg er veldig sulten.... Mannen har akkurat vært ute og vasket vinduene våre! Han er en engel... :engel:

I kveld skal vi se på finalen av "Skal vi danse"... Må jo bare det... :danse: Finale og greier og greier...

Åhh... nå kom jeg på noe... Når vi var hos Mams og Paps var de loftet og fant frem noen leker fra broren min og jeg var små... Blant annet en haug med småbiler... og de har Lillegutt kost seg stort med i ettermiddag. Meeeen... så fant de en sånn hærlig Wilbur-dokke... Husker dere den? Var litt sånn rispose-aktig og veldig morsom å få til å løpe i løse luften... :ler2: *mimre mimre*

NUH... er det mat!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Er bare innom med dagens første hilsen. Ønsker deg en super mandag og alt det der ;)

Kommer sterkere tilbake om ikke lenge. Nå må jeg imidlertid hoppe i dusjen. Kanskje jeg våkner som en liten bonus?

Stor :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en deilig barnefri dag :) det er jo den beste gaven en kan få når en har småbarn. Så Westside story anbefales? Vi skal se den i april en gang. Mannen driver og planlegger skjønner du :)

Så deilig å kjenne liv! Jeg og vi kjenne liv nå :sur:

Håper du får en super dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på jobben.

Måtte bare innom å kikke litt... har masse å gjøre... men skal pakke sammen og sette nesa hjemover nå straks. Tar litt rettearbeid på sofaen i kveld i steden...

Tenkte å kjøre innom å handle litt før jeg henter Lillegutt. Vi mangler tørkerull! Tenk at man kan føle seg helt hjelpesløs uten tørkerull... :ler2:

Skriver mer i kveld... Takk for koselig besøk fra dere over... Skal gi dere litt mer enn en :klem: tilbake etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :vinke:

Epica: Lillegutt er helskjønn, ja :Nikke: Selvsagt verdens aller beste gutt! Og formen er slett ikke verst... :sjarmor:

Murmelmy: Koselig at du stikker innom... Kommer innom hos deg en dag jeg også... når jeg har litt mer overskudd enn nå... :klem:

IdaC: Ja, en super gave... :) Westside Story kan absolutt anbefales. "Alle" kjenner jo historien... men jeg syntes personlig oppsetningen var moderne og god.

MissS: :klem:

Missbumblebee: Natta- :klem: til deg, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet og rettet 2 sett med prøver... Puh... :klappe: Blir sliten i hodet.

Kikket på "Familiens ære" på TV2 samtidig da... :ler:

Var et artig konsept!

Nå skal jeg se Nyhetene, kose litt med mannen og krype til køys. Det er om natta jeg får slappet skikkelig av, og kommet til hektene... derfor er det en fordel at den blir relativt lang.... ;)

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeiiaaa!!!

Du,man ER avhengig av tørkerull!! :ler:

I allefall er jeg det,for jeg vil spy hvis det ligger noe gørr i vasken f.eks.....og da MÅÅÅ jeg jo ha tørkerull for å få det bort!

Ellers så har jeg plutselig fått tilbud om å være sosial idag så da fikk jeg det litt travelt nå! Snakker om at folk stadig skal være sosial til upassende tider :ler:

Ha ei kjempefin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :klem:

Skytte: Er faktisk avhengig av tørkerull jeg også. Pjuk i vasken er :kvalm: ... :ler2: Deilig å være litt sosial da... :klem:

Missbumblebee: Takk for at du stikker innom, vennen. Tirsdagen har faktisk ikke vært så verste... :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle!

Vært en bra dag i dag. Lillegutt var i strålende humør da jeg hentet ham i barnehagen og jobben har vært helt grei i dag. 4 timer undervisning er greit å hanskes med... ;)

Lagde deilig mat i dag:

Freste ferske sjampinjonger og litt løk i panna. Tilsatte en finhakka bogskinke (på boks). Lagde så pastasaus, som jeg helte over i panna. Kokte fersk pasta, og vips så var det middag! :sikle: Ble skikkelig godt...

Så kom Mams, Paps og broren min en tur. De hadde med deilig hvetebakst! :sikle: Kjempkoselig med besøk!

Nå ser vi på "Skaperen"... mange kloke hoder rundt om i landet... (Selv om den siste dumme Nordmann dessverre ikke er født... :ler2:)

Nu er det kvelden! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så bra sagt!!! Selv om den siste dumme nordmann ikke er født!!!

Den middagen hørtes jammen meg god ut ja! Pleier å lage noe sånt jeg også og det er nå snadder! Men jeg som elsker sopp har fått litt sånn urk mot det etter jeg ble gravid..Hm..

Så herlig med blid lillegutt og besøk da! Alltid digg når dem har med noe godt :sjarmor:

Håper denne dagen blir like fin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...