AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Del Skrevet 16. mars 2023 Hei alle bilkyndige! Jeg skal kjøpe meg ny el-bil og det står helst mellom BMW-i3 og Tesla 3, rett og slett fordi jeg liker disse best. Det jeg lurer på er om en eller begge disse egner seg til å kjøre på grusveier som er ganske humpete og ulendte, siden jeg av og til må kjøre på slike veier, eller om de er for lave og vil ta nedi? Hvilke andre biler kunne evnt egnet seg bedre til dette bruk? Vil ikke kjøre rundt i terrengbil heller😅 Anonymkode: 2e42b...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #2 Del Skrevet 16. mars 2023 Ikke prøvd noen av dem. Har Hyundai Ioniq 5 som er en drøm å kjøre, også på humpete veier. Alle som sitter på sier det samme, til og med 10 åringen 😂. Anonymkode: 02261...494 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 16. mars 2023 #3 Del Skrevet 16. mars 2023 Begge bilene du nevner egner seg fint til å kjøre på grusveier, men jeg vil anbefale å velge en bil med høyere bakkeklaring hvis du ofte skal kjøre på veldig humpete og ulendte veier. Noen alternativer å vurdere er for eksempel Volvo XC40 Recharge, Audi e-tron eller Mercedes-Benz EQC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #4 Del Skrevet 16. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei alle bilkyndige! Jeg skal kjøpe meg ny el-bil og det står helst mellom BMW-i3 og Tesla 3, rett og slett fordi jeg liker disse best. Det jeg lurer på er om en eller begge disse egner seg til å kjøre på grusveier som er ganske humpete og ulendte, siden jeg av og til må kjøre på slike veier, eller om de er for lave og vil ta nedi? Hvilke andre biler kunne evnt egnet seg bedre til dette bruk? Vil ikke kjøre rundt i terrengbil heller😅 Anonymkode: 2e42b...f33 Du kan jo vurdere Tesla Y også, den har høyere bakkeklaring enn 3 Anonymkode: 57b73...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #5 Del Skrevet 16. mars 2023 Har i3. Ingen problemer. I vinter har jeg kjørt humpete og sporete isbelagte veier daglig. Kjører bare saktere. Anonymkode: 7f76e...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #6 Del Skrevet 16. mars 2023 Tesla faller fra hverandre, så se heller mot Byd Tang Anonymkode: 477c4...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 16. mars 2023 #7 Del Skrevet 16. mars 2023 Mercedes EQA, EQB og EQC er flotte på humpeveier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #8 Del Skrevet 16. mars 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Tesla faller fra hverandre, så se heller mot Byd Tang Anonymkode: 477c4...648 Nei gjør ikke det Anonymkode: 57b73...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 16. mars 2023 #9 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei gjør ikke det Anonymkode: 57b73...b1d Boikott Kina ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #10 Del Skrevet 16. mars 2023 Denne burde nok gjøre susen. Både elektrisk og tåler nok både grus og humper. https://rcbutikken.no/produkt/nyheter/hsp-kidking-top-monstertruck-4wd-116-borstelos-24-ghz-rtr-blue-flame/ Anonymkode: b710c...fef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 16. mars 2023 #11 Del Skrevet 16. mars 2023 Morsom, den skal du virkelig ha for😂😂😂😂👍👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå