Gå til innhold

Hva om det ikke finnes noen for meg?


Gjest Gjest_alene_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_alene_*

Jeg har aldri egentlig hatt noen ønske om å være enslig. Det har bare blitt slik. Dårlig dømmekraft og tilfeldigheter har skylden. Og overdreven tro på at det ordner seg...

Men jeg ønsker ikke å være alene. Jeg ønsker meg bare en som er glad i meg. Som kan bry seg om meg og vise det til andre.

I mine siste forhold har han jeg har vært sammen med av forskjellige grunner ikke villet vise det til andre. Jeg vet det høres dumt ut, men det er vel ofte slik at til å begynne med så vil man være mest for seg selv, sammen. Men etter hvert er det vel vanlig å bli presentert for venner og andre?

Vel, det skjer visst ikke meg.

Dette livet var ikke det jeg så for meg. Skulle ønske det var meg som var halvparten av et par. Ikke fordi jeg ikke har verdi i meg selv, men fordi jeg så inderlig inderlig ønsker meg en å være glad i og som også kan være glad i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er så utrolig mange der ute som leiter etter deg akurat nå, må bare ikke låse deg inne uten og tro.

jeg har vært der, er fremdeles singel og sitter nå, ungefri, og taster data, mens jeg veit at der ute er det mange tusen som leiter eter meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_alene_*
er så utrolig mange der ute som leiter etter deg akurat nå, må bare ikke låse deg inne uten og tro.

jeg har vært der, er fremdeles singel og sitter nå, ungefri, og taster data, mens jeg veit at der ute er det mange tusen som leiter eter meg:-)

Javel, lett å si det. Men noen ganger tar likevel tvilen overhånd. Har vært optimistisk så mange ganger, trodd et skulle ordne seg for min tur også, men nei. Ikke denne gangen heller.

Virker som folk rundt meg har gitt meg opp også. Blir ikke invitert til vennefester fordi jeg er singel (femte-hjul-på-vogna-syndromet), er drittlei av å gå ut på byen osv. Men hvor skal man treffe noen?

Ingen kommer og ringer på for å dra meg ut, det vet jeg, men hva gjør man. Som forsørger for et barn er det ikke stort man får gjort heller. Bor på landet uten bil.

Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager og si det, men du er ikke spesiel...

har hatt det slik i ca 7 år nå vel, ingen som ber meg ut heller, er begrensa hva man kan gjøre med en unge i huset.

men vet du hva, jeg har ikke gitt opp jeg har bare gitt faen:-)

har det egentlig fint her jeg sitter jeg.

og om noen er ment og komma denna karn til unsetning så må hu jaggu leite for jeg leiter ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg synes du setter fokuset feil. Istedet for å fokusere på alt som mangler i livet ditt, fokuser på det som er bra. Bli trygg på deg selv, og skap en god tilværelse. - Med eller uten mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...