AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #1 Del Skrevet 16. mars 2023 Hei Jeg kjøpte meg brukt-bil i fjor og i år må legge inn bilen i selvangivelsen. Problemet mitt er at de ber om modell-type og dette står ingen steder. Ut i fra listen som skatteetaten har lagt ut har jeg funnet ut at jeg enten har en Comfortline eller en Highline VW polo 2012 modell, men jeg er usikker på hvem av disse det er. Jeg har skjønt at det kan ha noe med ekstra-utstyret å gjøre, men har vanskeligheter med å finne god info på nett. Noen som har noe peiling? Jeg har airbags, rygge-kontroll, FM-radio ++ TS Anonymkode: 5997f...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 16. mars 2023 #2 Del Skrevet 16. mars 2023 Det spiller ingen rolle for å beregne nåverdien av bilen. Det kan umulig skille mer enn noen hundrelapper. Er ikke dette informasjon som skatteetaten legger inn automatisk utfra registreringsnummer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. mars 2023 #3 Del Skrevet 17. mars 2023 Legg inn Chassisnummer så finner du det ut her 🙂🙂 https://www.partsouq.com/en/catalog/genuine/locate?c=Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #4 Del Skrevet 19. mars 2023 Sett 10.000 og ferdig med det. Bilen er en småbil som er 11 år gammel og statistisk sett havner den på huggeren om 2 år. Den er "verdiløs" skattemessig. Anonymkode: aadad...f6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #5 Del Skrevet 19. mars 2023 Du kan sette nybilpris på 190 tusen feks og så regner de ut prisen på noe vis eller sett bare 10 tusen som noen over skrev. Anonymkode: 4dbc9...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå