Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får folk dobbel ads på youtube nå? På mannen min sitt nettbrett, på mobil og prosjektor, alt har 2 ads som man ikke kan hoppe over. Mens jeg, har ingen ads på begynnelsen av videoene, og tven er ikke logget inn, men den får 2 ads som du KAN hoppe over. Dette gir ikke mening for meg. Noen som kan forklare?

Jeg går alltid ut av appen da når jeg får ads, hakke tålmodighet til sånt 🙈😂

Anonymkode: 0075c...8a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det på samme videoer dere opplever så store forskjeller?

Det er både youtube og eier av kontoen dere ser på, som kan velge hvor mange ads, om det er ads du kan hoppe over etc. 

Anonymkode: 844fd...d76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

DET ALLER ENKLESTE for å unngå ads, bruk PC med nettleser der du kan ha adblock. ELLER betal for youtube premium. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dobbelt ads er da ingenting, jeg får mellom 4 og 8 adda på rad. Youtube er noe piss.

Anonymkode: 999c7...5dc

Skrevet

YouTube Premium er den beste streaming-investeringen jeg har gjort. Jeg slipper reklame og innholdsskaperne sitter også igjen med mer.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (26 minutter siden):

YouTube Premium er den beste streaming-investeringen jeg har gjort. Jeg slipper reklame og innholdsskaperne sitter også igjen med mer.

Jeg er helt enig, før så brukte jeg kun PC og nettleser med AdBlock til YouTube men etter at jeg kjøpte en Nvidia Shield så begynte jeg å abonnere p.ga. av all reklamen.

Nå er jeg også storforbruker av YouTube så det er en tjeneste jeg glatt betaler for, bonus er jo at man i tillegg har YouTube Music.

Anonymkode: f24ce...0f3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (45 minutter siden):

Premium Lite er enda bedre:-).

Anonymkode: 87c5a...fb5

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Premium Lite er enda bedre:-).

I utgangspunktet enig-ish, men tipper jeg kommer til å gå over til YouTube Music etterhvert, da jeg finner en del musikk det som Deezer ikke har.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det på samme videoer dere opplever så store forskjeller?

Det er både youtube og eier av kontoen dere ser på, som kan velge hvor mange ads, om det er ads du kan hoppe over etc. 

På alle videoer, samme video, så får jeg ingenting på min mobil, mens han får alltid 2 ads i starten, det gjør han GAL stakkar.😂

AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (På 15.3.2023 den 15.25):

I utgangspunktet enig-ish, men tipper jeg kommer til å gå over til YouTube Music etterhvert, da jeg finner en del musikk det som Deezer ikke har.

Algoritmene til Spotify er helt fantastiske her.

AnonymBruker
Skrevet
On 3/15/2023 at 1:49 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor får folk dobbel ads på youtube nå? På mannen min sitt nettbrett, på mobil og prosjektor, alt har 2 ads som man ikke kan hoppe over. Mens jeg, har ingen ads på begynnelsen av videoene, og tven er ikke logget inn, men den får 2 ads som du KAN hoppe over. Dette gir ikke mening for meg. Noen som kan forklare?

Jeg går alltid ut av appen da når jeg får ads, hakke tålmodighet til sånt 🙈😂

Skaff deg YT premium så slipper du reklame

Anonymkode: 07db3...43e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...