Gå til innhold

hvis dere er/har blitt tjukke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man bør jo ha en avtale om at man sier i fra om sånt, ellers vet man jo ikke hvordan den andre reagerer. Samboeren min "glemmer" å spise og er veldig tynn, så jeg sier i fra når jeg synes han begynner å bli for skrapa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min sa i fra at jeg kanskje burde tenke på hva jeg spiste og hvor lite jeg trente, og da fikk han øynene mine opp litt og :) Og det er 15 kg siden :sjarmor: Han har selv vært overvektig, så han har vært flink til å hjelpe meg og veileda meg på riktig vei :) Hadde aldri greid det uten han :)

Skrevet

Ja, han har sagt i fra på en fin måte at kroppene våres (for det gjelder oss begge) har endret seg litt de siste årene, og ikke til det bedre.

Selve vekta mener han er grei for min del, jeg vil gjerne gå ned litt, det er bare kosemagen min som har lagt seg ut litt. Derfor har jeg planer om å slutte å være støttemedlem, og heller begynne å trene. Det helseskadelige magefettet jeg har for mye av vil jeg har bort.

Han har aldri sagt at jeg er feit, for det er jeg heller ikke. Dessuten vet jeg at vi kommer til å backe hverandre opp og gi hverandre skryt etterhvert som vi når hver våres mål ifm. trening. :)

Skrevet

Da kjæresten min og jeg flyttet sammen, sluttet jeg i en veldig aktiv jobb for å begynde å studere igjen. Følte jeg satt i ro hele døgnet og este utover. Så sa jeg til typen at jeg trodde jeg hadde lagt på meg litt, og at nå måtte vi begynne å ete sunnere og trene mer, og ja, han var nå for så vidt enig i det. Da jeg kom hjem til jul nå viste det seg at jeg slett ikke hadde lagt på meg, tvert i mot...så den siste uka har han gått og passet på at jeg har spist nok..hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...