AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #21 Skrevet 14. mars 2023 Må neste le..🙈ja,han er for gjerrig. Som andre sier- han skulle heller invitert på en gåtur..mwn greit å finne de ut med en gang da.. Anonymkode: e7e49...21b
Gjest Bombasi Skrevet 14. mars 2023 #22 Skrevet 14. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg var ute på skitur med daten min. Hvor han kjørte. En times biltur hvor han hadde skrudd av all varme i bilen sin for å spare bensinutgifter. Jeg ville slå på setevarmeren men det sa han nei til. Satt med lue og votter på hele bilturen… Anonymkode: d5569...720 Hehe Dette er ikke noe å lure på. Han er så gjerrig at han ikke sparer noe særlig på gjerrigheten hans, men gjør det mer for at han tror han sparer noe. Ergo, gjerrigheten hans sitter dypt i han. Endret 14. mars 2023 av Bombasi
Btw Skrevet 14. mars 2023 #23 Skrevet 14. mars 2023 (endret) Om man skal være såpass gjerrig, så kan man like gjerne droppe datingen. Kvinner har jo sin egen inntekt i disse dager så vi er ikke ute etter en bankmann men heller ikke å ha det ubehagelig som å fryser i hjel. Drar heller ikke på turer med venninner som med sin gjerrighet utsetter meg for ubehageligheter. Menn som har noe mellom ørene driter i å telle ører - de pleier å skru opp varmen skikkelig slik at kvinnen kan skrelle av litt 🤣 Endret 14. mars 2023 av Btw 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #24 Skrevet 14. mars 2023 7 minutter siden, ItchyBitchySpider said: Han ville ikke en gang at du betalte for å ha det varmt og komfortabelt? Har han en fetisj om at partner fryser? Jeg hadde dumpet. Hehe, var jo en her inne for litt siden som hadde møtt en fyr med en sånn fetisj. Kanskje det er en ny trend? Anonymkode: d412e...759
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #25 Skrevet 14. mars 2023 Jeg hater å fryse, det hadde vært dumpegrunn nesten uansett hvor bra han var ellers. Jeg kan være sparsom på slikt som ikke betyr så mye for meg (kjøper ikke merkeklær og dyre vesker f.eks.), men å fryse for å spare penger er kun aktuelt om det står mellom strømregning og mat på bordet. Gjerrighet er en grunnleggende uattraktiv egenskap om man da ikke er slik selv (de bør finne hverandre, rett og slett), det er et stort rødt flagg. Jeg trenger ikke å bli påspandert, kan gjerne betale for begge om så er, men det er noe med å kunne være raus og kose seg. En gjerrig person blir gjerne ikke med på tur, selv om det er en rimelig restplass, og blir han med skal man i hvert fall ikke bruke penger på noe ekstra. I verste fall prøver de å snylte i tillegg. Er jeg på tur vil jeg helst ikke snu på hver krone, selv om man ikke trenger å spise hummer hver dag. Anonymkode: 877a5...314 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #26 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg var ute på skitur med daten min. Hvor han kjørte. En times biltur hvor han hadde skrudd av all varme i bilen sin for å spare bensinutgifter. Jeg ville slå på setevarmeren men det sa han nei til. Satt med lue og votter på hele bilturen… Anonymkode: d5569...720 Det er å være gjerrig ja! Så til de grader! Det er da minimalt økte utgifter ved å ha på varmen, om noe. Vinningen går fort opp i spinningen. For min del er det viktig å ikke fryse. Anonymkode: 9536a...a71 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #27 Skrevet 14. mars 2023 Jeg har ikke så god erfaring med gjerrige menn. Går det an å omvende de? Eller er det helt håpløst? Noen som har tilsvarende erfaring?🙄 Anonymkode: d5569...720 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #28 Skrevet 14. mars 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg har ikke så god erfaring med gjerrige menn. Går det an å omvende de? Eller er det helt håpløst? Noen som har tilsvarende erfaring?🙄 Anonymkode: d5569...720 Det er jo vanskelig å for voksne mennesker å endre seg overhode, i hvert fall hvis endringen ikke kommer fra dem selv, så jeg tror du skal slite. Holdninger til økonomi er dessuten ofte basert på livserfaring og oppvekst, så de er nok ofte ekstra vanskelige å gjøre noe med. Anonymkode: d412e...759 1
Anna Maria Skrevet 14. mars 2023 #29 Skrevet 14. mars 2023 Jeg har vært gift med en gjerrig mann. Og jeg tror ikke det er lett å omvende de, og den dagen du skilles og ting skal deles er det bare å få tak i advokat for da er det helvete på jord. Nei bryt med en gang, og det å få barn med en slik mann... alle lider bortsett fra han. 1 1
Tradegy Skrevet 14. mars 2023 #30 Skrevet 14. mars 2023 (endret) Uff Han kan jo ha fryktelig mange andre gode egenskaper. Men det er noe med åpenbar ubehag . Da unner en den andre den "utgiften", uten noe mer fuzz. Send Vippskrav. Skriv "Til utlegg av varmeomslag etter forfryst rass" Endret 14. mars 2023 av Tradegy 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #31 Skrevet 14. mars 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke så god erfaring med gjerrige menn. Går det an å omvende de? Eller er det helt håpløst? Noen som har tilsvarende erfaring?🙄 Anonymkode: d5569...720 Så lenge de ikke har snylte tendenser og lar deg fryse så kan det gå fint etter min erfaring. Min eks var slik. Etter at han begynte å tjene bedre så løsnet det seg og han likte å bruke penger på meg og vi slapp å dele regningen i to. Har ellers datet fyr som på restaurant bestilte kun en rett slik at vi kunne dele. Når man er på dette nivået av gjerrighet så kom det gjerne andre usjamerende karakter på kjøpet også. Datet ham ikke mer enn fire ganger før jeg fant ut at han var ekstremt toxic og stalker. Ringte meg opp selv etter to år etterpå og plagde min venninnen med spørsmål om meg hver gang de møttes ut på byen. Psykopat. Vil si at TS har funnet noen på dette tragisk nivået. Løp. Anonymkode: 655af...9bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå