Gå til innhold

Mensensmerter.


Felicity

Anbefalte innlegg

Har dere også lignende mensensmerter/murringer i underlivet?Jeg har det+ noe skikkelige kramper i siden av og til om jeg bøyer meg til siden.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dalwhinnie

Jeg har hatt det hele tiden, og spesielt siste uka. Tar det som et tegn på at ting vokser og strekker seg der nede, noe som så smått også begynner å vises :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har stadig vekk noen stikkinger. For det meste ubetydelig, men likevel merkbart. Og av og til litt sterkere. Som Dalwhinnie tar jeg det som et godt tegn.

Men jeg har en natt våknet av sterke smerter litt på siden av der livmor må være. De var kjempeintense, og gav seg ikke med det første. Er det noen som har opplevd noe lignende? Lurte først på om det kunne være ligament smerter, men det lignet ikke helt på beskrivelsen, da jeg hadde smertene ganske lenge (sammenhengende) og også uten at jeg bevegde meg brått... :klø:

Endret av smilepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Jeg har stort sett ikke hatt det siden de første ukene.

Men har til gjengjeld begynt å kjenne noen smerter som stråler nedover det venstre låret. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra ryggen og ned på en rompeballen? Det kjenner jeg også.

Det med smerter i underlivet, var visst lysken og at livmoren utvider seg. Ingen fare svarte de meg på gravid forumet.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær
Fra ryggen og ned på en rompeballen? Det kjenner jeg også.

Det med smerter i underlivet, var visst lysken og at livmoren utvider seg. Ingen fare svarte de meg på gravid forumet.

Nei, først og fremst på forsiden - fra symfysen og nedover venstre lår. Som om jeg er øm fordi jeg har slått meg, på en måte. Det er særlig vondt når jeg går, og det blir verre når, og etter at, jeg løfter tunge ting opp trapper. Har også hatt noe vondt på baksiden, sånn at det plutselig gjør ekstremt vondt å løfte beina. :overrasket: Men det har jeg heldigvis sluppet i det siste.

Jeg har ligamentsmerter også, for eksempel når jeg nyser og det stikker skikkelig i på en side av livmoren, men de kjennes helt annerledes ut.

Nå høres jeg mye vondt-overalt ut, men stort sett har jeg det jo fint. :ler: (HELDIGVIS!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke akkurat menssmerter, men er sånn rar/øm i mageregionen. Innimellom gjør det ganske vondt.

Noen ganger tror jeg det er noe galt, men stort sett klarer jeg å tenke at det er ikke så rart at det føles ømt, det skal jo tross alt utvide seg ganske mye rundt der.

Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke akkurat menssmerter, men er sånn rar/øm i mageregionen. Innimellom gjør det ganske vondt.

Noen ganger tror jeg det er noe galt, men stort sett klarer jeg å tenke at det er ikke så rart at det føles ømt, det skal jo tross alt utvide seg ganske mye rundt der.

Flere som har det sånn?

Kjenner igjen den beskrivelsen ja. Det er nok helt normalt, men kan være ganske ubehagelig til tider. Vi får trøste oss med at det sannsynligvis betyr at babyen vokser og har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...