AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Heia godt folk🙌 jeg har gått igjennom Spotify-en min flere ganger nå, og er dritt lei musikken jeg har der, og trenger nye sanger. Har DU noen tips til sanger? Plis, kom med det😃😃 hører på alt fra dagens pop, hardstyle/hardtrance (det går det mest i), rock, fest musikk, danseband, cøntry, sanger som er remixa osv osv.. Er egentlig allsidig i musikk smaken, men hører ikke på opera og metall og sånt da.. Men skriv det dere kommer på da😄😄 Tusen takk på forhånd Anonymkode: 70cab...011
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Michael Bublé 😍 Var på konsert med han i går og han har såååå mye bra musikk 👍🏼😁 Anonymkode: a8bac...707
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Michael Bublé 😍 Var på konsert med han i går og han har såååå mye bra musikk 👍🏼😁 Anonymkode: a8bac...707 Åhh, jeg hørte litt på han for noen år siden. Men fant liksom ut at det var ikke min type musikk😍 Men jeg skal gi det en sjanse til jeg😀 takk for tips😀 Anonymkode: 70cab...011
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå