AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #1 Skrevet 13. mars 2023 Er det noen her inne som har funnet ut hvordan denne scoren fungerer egentlig? For morroskyld så skrev jeg og en venninne ned scoren vår, og dagen etter skulle vi sjekke. Vi begge hadde snappet sånn ca like mye - men hennes hadde bare gått opp rundt 200, mens min hadde gått opp over 600 - når jeg aldri i mitt liv har sendt og motatt så mange snapper på er døgn. føler meg helt forvirret. Trodde en snap = et poeng (hvert 10 sekund på video = 1 poeng), men det stemmer jo ikke i det hele tatt? mvh forvirra og nysgjerrig😂😂 Anonymkode: 5c7f9...245
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #2 Skrevet 13. mars 2023 Om du snapper en gruppe, så får du ett poeng for hvert medlem i gruppa. Ellers er det riktig som du sier: ett poeng for hver sendte snap og ett poeng for hver mottatte (om du mottar/sender en lang video så er den flere poeng, som du sier) Anonymkode: 93c69...7f6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #3 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om du snapper en gruppe, så får du ett poeng for hvert medlem i gruppa. Ellers er det riktig som du sier: ett poeng for hver sendte snap og ett poeng for hver mottatte (om du mottar/sender en lang video så er den flere poeng, som du sier) Anonymkode: 93c69...7f6 F.eks: En gruppe har ti medlemmer, sender du en snap her, så får du ti poeng. Sender du tre, får du 30. Anonymkode: 93c69...7f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå