Gå til innhold

Jeg mottar ikke sms fra venninne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har iPhone, får sms/iMessage på telefon og på Mac-en. Fra akkurat denne ene venninnen har jeg sluttet å få sms på telefonen, jeg får det kun på Mac-en. 

Noen som vet hva som kan være galt? 

Anonymkode: 88774...cf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at feilen ligger hos henne? Hvilken mobil har hun? Dere kan jo bruke for eksempel Messenger om du vil få på mobilen også. Jeg har også iPhone, men har ikke hatt problemer med slikt. 

AnonymBruker
Skrevet
MyMichelle skrev (2 timer siden):

Kan det være at feilen ligger hos henne? Hvilken mobil har hun? Dere kan jo bruke for eksempel Messenger om du vil få på mobilen også. Jeg har også iPhone, men har ikke hatt problemer med slikt. 

Er ganske sikker på hun har iPhone. Jeg får feks reklame-sms kun på telefonen, ikke Mac-en, så gir ingen mening  at jeg kun får på Mac-en fra henne.. Vi har andre kommunikasjonskanaler vi kan bruke, men hun glemmer seg bort. Det er ikke så ofte vi meldes, så tror jeg det kun er jeg som har sagt fra til henne om dette problemet.. Merkelige greier.   

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg har en venninne som har iPhone, hun synes det er rart at det noen ganger står sms, og noen ganger imessage når hun sender til meg. Håper det er noen her som kan hjelpe deg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På telefonen din, er det mobilnummer eller e-postadresse du har satt opp på imessage? 

På macen din, er det samme som mobilen?

Anonymkode: c13b0...89e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

På telefonen din, er det mobilnummer eller e-postadresse du har satt opp på imessage? 

På macen din, er det samme som mobilen?

Anonymkode: c13b0...89e

Sjekket nå.. På telefon har her jeg kun telefonnummer. På Mac-en har jeg telefonnummer og e-post. Da er det nok her problemet ligger! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...