makkapakka Skrevet 14. mars 2023 #61 Skrevet 14. mars 2023 Vil gjerne ha en 50+ men er kresen på utseende, og det en fordel at han fortsatt får den opp, penger spiller ingen rolle. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #62 Skrevet 14. mars 2023 Menn som ser godt ut etter 50, har sett godt ut hele livet! Det er ikke noe magi som skjer fordi man bikker et visst tall. Se på Jeffrey dean Morgan feks. Kjekk som 56 åring ,men har jo vært hele veien Anonymkode: 591cb...b9f 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #63 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det stemmer virkelig ikke. Noen menn holder seg veldig godt, men de fleste gjør ikke det. Anonymkode: 7f57a...20c AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan vil du da forklare at kvinner fra 18-70 oppfører seg som jaktsultne løvinner blandt en enslig gaselle på 50++, der alle hemning og sosiale koder bare fordufter og alt de vil er og lande byttet og dra det med seg til sitt rede ? Tenk. Anonymkode: 3f2ba...a9c Dere snakker jo egentlig om den samme mannen? Denne 1 av 20, som har gamlis-sjarmen. Jeg får bare en høyst overkommelig interesse, fra +/-10, men det er jo tross alt der målgruppen min er. M55 Anonymkode: c2fc0...542
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #64 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dere snakker jo egentlig om den samme mannen? Denne 1 av 20, som har gamlis-sjarmen. Jeg får bare en høyst overkommelig interesse, fra +/-10, men det er jo tross alt der målgruppen min er. M55 Anonymkode: c2fc0...542 Fornuftig mann med selvinnsikt. Sympatisk trekk, overraskende mange vel voksne menn som mangler det. Jeg har begrensa aldersrommet da, maks tre over og under min alder. Anonymkode: 9923a...142
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #65 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Fornuftig mann med selvinnsikt. Sympatisk trekk, overraskende mange vel voksne menn som mangler det. Jeg har begrensa aldersrommet da, maks tre over og under min alder. Anonymkode: 9923a...142 Ja, i praksis går jeg mer etter jevnaldrende. Selvinnsikt er vel det jeg har mest av. Dårligere med innsikt i andre ting... Anonymkode: c2fc0...542 1
Siris Skrevet 14. mars 2023 #66 Skrevet 14. mars 2023 Liker menn i den alderen som trener og holder seg godt. Dog er det ikke mange av dem 😅 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #67 Skrevet 14. mars 2023 Det som er spesielt er at 9/10 menn over 50 der ut som maks 30, ikke rart damene digger dem Anonymkode: 3f2ba...a9c
GrønnNellik68 Skrevet 14. mars 2023 #68 Skrevet 14. mars 2023 exictence skrev (9 timer siden): Tror du virkelig? Tror du har rett når det gjelder noen. Men altså, jeg blir tiltrukket av menn på den alderen. Det er mange flotte og mer avslappete folk på den alderen. Midt i blinket for meg. De få jeg blir tiltrukket av over 50 er enten gift eller veldig kjekk og de vil selvsagt ha noe yngre 😂
exictence Skrevet 15. mars 2023 #69 Skrevet 15. mars 2023 GrønnNellik68 skrev (13 timer siden): De få jeg blir tiltrukket av over 50 er enten gift eller veldig kjekk og de vil selvsagt ha noe yngre 😂 Vi får se Kanskje du treffer deg en kjekk som ikke er opptatt av å gå etter de unge (da er de jo ikke så kjekke, da). Men du har rett; mange går etter unge, men det fins vel i alle aldre, og de er overfladiske, synes jeg. Jeg tror det er flere kjekke og de som vil ha et rolig liv og ha andre verdier enn sex, er å finne i alderen 50+.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #70 Skrevet 15. mars 2023 exictence skrev (54 minutter siden): Jeg tror det er flere kjekke og de som vil ha et rolig liv og ha andre verdier enn sex, er å finne i alderen 50+. Andre verdier i tillegg, mente du kanskje? Håpet om et sexliv, er fortsatt en av drivkreftene til at jeg ser etter et forhold. Jeg trenger ikke kokke og hushjelp, og hvis det bare er for å dekke behovet for selskap og emosjonell støtte, så holder det lenge med en god chatter. Anonymkode: c2fc0...542
Snok1 Skrevet 15. mars 2023 #71 Skrevet 15. mars 2023 (endret) Jeg er M50+ og merker ikke særlig pågang fra K30-35. De ber ikke engang om å få se om ballene mine siger! Dette er helt OK for meg, altså. Jeg har mest øyne for de på min alder. Endret 15. mars 2023 av Snok1 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #72 Skrevet 15. mars 2023 exictence skrev (1 time siden): Vi får se Kanskje du treffer deg en kjekk som ikke er opptatt av å gå etter de unge (da er de jo ikke så kjekke, da). Men du har rett; mange går etter unge, men det fins vel i alle aldre, og de er overfladiske, synes jeg. Jeg tror det er flere kjekke og de som vil ha et rolig liv og ha andre verdier enn sex, er å finne i alderen 50+. Tror det er langt mellom menn som har andre verdier enn sex...Dessverre. menn er og blir sexfikserte. Anonymkode: 606f4...d42 1
exictence Skrevet 15. mars 2023 #73 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Andre verdier i tillegg, mente du kanskje? Håpet om et sexliv, er fortsatt en av drivkreftene til at jeg ser etter et forhold. Jeg trenger ikke kokke og hushjelp, og hvis det bare er for å dekke behovet for selskap og emosjonell støtte, så holder det lenge med en god chatter. Anonymkode: c2fc0...542 Ja, jeg mente selvfølgelig i tillegg. Men at fokuset også var på verdier som å dele opplevelser sammen, gjære ting sammen, nyte sammen. Slett ikke kokkehjelp og hushjelp, da må det i så fall være noe tillegg som man gjør sammen.
GrønnNellik68 Skrevet 15. mars 2023 #74 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tror det er langt mellom menn som har andre verdier enn sex...Dessverre. menn er og blir sexfikserte. Anonymkode: 606f4...d42 Jepp gjelder egentlig alle aldre. Lurer på de mannfolka som er eldre som kanskje ikke får den opp like lett som før om de kanskje er litt mindre sexfiksert ??
exictence Skrevet 15. mars 2023 #75 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tror det er langt mellom menn som har andre verdier enn sex...Dessverre. menn er og blir sexfikserte. Anonymkode: 606f4...d42 Jeg tror det er mange også som søker det behagelige gode liv som å være to når man går turer, ser på tv, våkne opp, sovne med, ta avgjørelser sammen, og den gode prat. Ja, bare det å være to i stillhet.
exictence Skrevet 15. mars 2023 #76 Skrevet 15. mars 2023 GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden): Jepp gjelder egentlig alle aldre. Lurer på de mannfolka som er eldre som kanskje ikke får den opp like lett som før om de kanskje er litt mindre sexfiksert ?? Jeg vil jo ikke at det skal være grunnen. Men at de søker det gode liv med å være to og dele fine stunder sammen, også det som ikke er så lett.
GrønnNellik68 Skrevet 15. mars 2023 #77 Skrevet 15. mars 2023 exictence skrev (6 minutter siden): Jeg tror det er mange også som søker det behagelige gode liv som å være to når man går turer, ser på tv, våkne opp, sovne med, ta avgjørelser sammen, og den gode prat. Ja, bare det å være to i stillhet. De er d langt i mellom😂
exictence Skrevet 15. mars 2023 #78 Skrevet 15. mars 2023 GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden): De er d langt i mellom😂 Nei da 😂
Snok1 Skrevet 15. mars 2023 #79 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tror det er langt mellom menn som har andre verdier enn sex...Dessverre. menn er og blir sexfikserte. Anonymkode: 606f4...d42 De er faktisk til forveksling like kvinner på dette området. Fullstendig oppslukte av sex.
bullehurk Skrevet 15. mars 2023 #80 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det som er spesielt er at 9/10 menn over 50 der ut som maks 30, ikke rart damene digger dem Anonymkode: 3f2ba...a9c Hahaha .... Lurer på hvilken virkelighet du lever i . Men det er helt ok. Behold gamlisene du, så blir det mindre konkurranse på oss som setter pris på de virkelige "snadderstengene" 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå