Gå til innhold

Mer negative opplevelser med dating enn positive?

Fremhevede innlegg

Skrevet
ti10 skrev (19 minutter siden):

Men vil det ikke alltid være sånn? At hvis man fortsatt er singel etter en del dating, vil man si at man har flere negative opplevelser med dating enn positive?

Hvis det overveiende var positivt, ville man vel ikke fortsatt være singel ..?

Jeg har aldri hørt om noen som fremdeles er singel, som synes dating er helt fantastisk.

Jeg føler at jeg absolutt har hatt mest positive erfaringer med å date. jeg har blitt avvist og jeg har avvist. Det er en vond opplevelse. Men så har det vært en fin opplevelse å bli kjent, snakket sammen, ja, veldig kjekt.

Og gjelder ikke det alt i livet? At ting kan ikke bare være fantastiske. Man opplever positive ting og negative ting. Men likevel sammenlagt ville jeg ikke vært det foruten, og ja, jeg synes det uansett er hyggelig å gå på dater.

Jeg er singel

Videoannonse
Annonse
Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Jeg føler at jeg absolutt har hatt mest positive erfaringer med å date. jeg har blitt avvist og jeg har avvist. Det er en vond opplevelse. Men så har det vært en fin opplevelse å bli kjent, snakket sammen, ja, veldig kjekt.

Og gjelder ikke det alt i livet? At ting kan ikke bare være fantastiske. Man opplever positive ting og negative ting. Men likevel sammenlagt ville jeg ikke vært det foruten, og ja, jeg synes det uansett er hyggelig å gå på dater.

Jeg er singel

Det er jo greit, og fint for deg, men da får jeg inntrykk av at du kanskje også ser på datingen som noe litt annet enn utelukkende noe du gjør for å finne en partner. Da setter du sikkert også pris på det sosiale aspektet, det er det ikke alle som gjør.

Skrevet
ti10 skrev (53 minutter siden):

Det er jo greit, og fint for deg, men da får jeg inntrykk av at du kanskje også ser på datingen som noe litt annet enn utelukkende noe du gjør for å finne en partner. Da setter du sikkert også pris på det sosiale aspektet, det er det ikke alle som gjør.

Jeg ønsker absolutt å finne en kjæreste.

Men ja, jeg setter pris på det sosiale, og går vel på dating med håp  om å treffe den rette, men har ikke forventninger om det. Det er skuffende at det ikke er den rette, men man kan jo ikke forvente at man skal treffe drømmeprinsen så enkelt. Man må vel treffe mange først, tror du ikke?

AnonymBruker
Skrevet
danbanan skrev (2 timer siden):

haha, morsom du. Veldig voksent svar det der, typisk når man ikke har noe bra motsvar. Ser det stadig vek her inne på forumet. Ikke mitt problem hvis du ikke tror meg, men du får heller undersøke litt selv da vettu frøken😉

Jeg orker ikke svare de som forsøker seg med hersketeknikker. Du har liksom allerede tapt når du kommer med det, men lykke til videre.

Anonymkode: 9e975...a60

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg orker ikke svare de som forsøker seg med hersketeknikker. Du har liksom allerede tapt når du kommer med det, men lykke til videre.

Du har tapt, for du har ikke ett eneste godt mot argument. Virker ikke særlig oppegående da vettu. Kanskje du er en av de som kan  utvide ordforrådet sitt utover "incel",  "bitter" og "hersketeknikker" 😂

AnonymBruker
Skrevet
danbanan skrev (1 minutt siden):

Du har tapt, for du har ikke ett eneste godt mot argument. Virker ikke særlig oppegående da vettu. Kanskje du er en av de som kan  utvide ordforrådet sitt utover "incel",  "bitter" og "hersketeknikker" 😂

Den eneste som har nevnt "incel" og "bitter" her er deg. Som kvinne, nå i slutten av 30-årene, så har jeg dessverre blitt vant til nedlatende og dårlige holdninger fra menn. Som tilbehør til disse holdningene følger gjerne hersketeknikker og navnekalling. "Frøken", det er nedlatende og hersketeknikk kombinert. Det biter ikke på meg, dessverre. 

Det er litt som Godwins lov. 

• Liker 2
Skrevet
exictence skrev (9 timer siden):

Men ja, jeg setter pris på det sosiale, og går vel på dating med håp  om å treffe den rette, men har ikke forventninger om det. Det er skuffende at det ikke er den rette, men man kan jo ikke forvente at man skal treffe drømmeprinsen så enkelt. Man må vel treffe mange først, tror du ikke?

Ikke nødvendigvis, men det er klart at man kan jo ikke alltid regne med å treffe blink med en gang.

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, exictence said:

Jeg tenker helt likt, og jeg tror det er en stor fordel å sette pris på det sosiale for ikke å bli frustrert og lei. 

kunne godt tenke meg å få noen nye venner på veien når ikke det romantiske klaffer, men foreløpig har ingen av dem jeg har møtt ønsket det samme

Anonymkode: 35b8f...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...