AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #21 Del Skrevet 15. mars 2023 Forferdelig opplevelse. Han brukte glattetang på hele håret for å få det rett (håret mitt tåler ikke glattetang) og klippet deretter. Mistet vanvittig mye hår etter den intense glattingen Anonymkode: d1740...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 15. mars 2023 #22 Del Skrevet 15. mars 2023 Har positive opplevelser. Men jeg har helt rett hår (rettetang-rett men naturlig), og skal bare ha 5 cm stuss. For meg tar det 10 min uansett om jeg er på cutters eller nikita, vil derfor heller betale 399 for de 10 minuttene enn full timesbetaling hos eks. nikita. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #23 Del Skrevet 15. mars 2023 Jeg har vært alt fra fornøyd til middels fornøyd. Samboeren min derimot, ble mildt sagt skamklipt. Gikk rett på Nikita etterpå for å bestille time, men de hadde ingenting ledig før flere dager fram i tid. Siden de anså hårklippen som så ufattelig krise (og det var den...) holdt de salongen åpen noen timer ekstra samme kveld. Tre frisører holdt på med brainstorming, styling, klipping og konferering i over tre timer før de slapp henne ut av stolen. Ikke ville de ha betalt heller, de anså det som nødhjelp. Så aldri mer Cutters... Anonymkode: 7ec12...78d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #24 Del Skrevet 15. mars 2023 Jeg gjør det ofte klart til frisøren selv, vasker og glatter ut håret sånn at det bare blir klipp hos dem. Noen ganger funker det, andre ganger ikke. Er ofte misfornøyd når jeg ber de klippe som jeg vil ha det. Skal du stusse eller ta noen cm funker det bra, med en gang du skal ha ordentlig hårklipp blir det tull. Anonymkode: c5ea4...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #25 Del Skrevet 16. mars 2023 9 hours ago, Alice123 said: Har positive opplevelser. Men jeg har helt rett hår (rettetang-rett men naturlig), og skal bare ha 5 cm stuss. For meg tar det 10 min uansett om jeg er på cutters eller nikita, vil derfor heller betale 399 for de 10 minuttene enn full timesbetaling hos eks. nikita. ja, nettopp samme erfaring har jeg. Når jeg går på Nikita, bruker de jo 15 min for klipp der også, utenom vask og annet. Anonymkode: 678c7...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #26 Del Skrevet 16. mars 2023 Min erfaring er at det fungerer helt greit til enkel stuss. Men totalt mislykket når jeg skulle ha litt kortere og fin klipp var viktigere. Anonymkode: 79a6c...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 16. mars 2023 #27 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 22.36): Etter prisøkninger er de ikke konkurransedyktige på herreklipper lenger. Innvandrerbarbererne er billigere og mer fleksible i hva de gjør. De har ikke tariffavtaler. Det har Cutters. Det betyr mye for mine valg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #28 Del Skrevet 18. mars 2023 Gått dit en gang, ble middels fornøyd. Anonymkode: b89c6...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #29 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 23.00): Har aldri vært borte i en frisør i Norge som vasker håret ditt først… Klippet håret mitt der for første gang i forrige uke, kjempefornøyd. Anonymkode: 62403...093 Jeg har aldri vært hos frisøren og IKKE fått håret vasket først... Anonymkode: 55254...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #30 Del Skrevet 19. mars 2023 On 3/16/2023 at 9:22 AM, Andro said: De har ikke tariffavtaler. Det har Cutters. Det betyr mye for mine valg. Det betyr ingenting for meg. Anonymkode: 897e8...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #31 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg har langt hår til hoftene. Når jeg stusser tuppene hver 3.måned klipper frisøren min det lagvis, fra bunn til topp. Deretter grer hun det over, sjekker, grer over mot andre siden og sjekker på nytt. Så finpusser hun, spesielt når jeg bøyer meg fram. Dette bruker hun minimum en halvtime på. Må hun rette det tar det enda lengre tid. Dette betaler jeg 700 for. Det er å anse som kvalitet. Går AL D R I til cutters for å få det kuttet rett av slik det «henger», noe jeg sterkt regner med de må gjøre for å rekke det på et kvarter. For meg er hårpryden min en stolthet. Det er tykt, velpleid og glansfullt, og noe som jeg prioriterer å bruke penger på i form av gode shampoer, balsamer og hårkurer. Håret mitt er IKKE noe jeg vil la en utenlandsk person uten norsk kommunikasjons- og språkforsåelse, eller en ufaglært uten svennebrev, ødelegge for å spare skarve 300kr… Har du ikke råd til å ta vare på håret, gå til cutters. Ellers går man til skikkelige håndtverkere med svennebrev, erfaring og kompetanse. Noe det slett ikke er sikkert de har på cutters. Anonymkode: a231c...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #32 Del Skrevet 19. mars 2023 Gått der to ganger, middels minus fornøyd begge gangene. Det funker kanskje OK til en stuss, men da bare rett av omtrent. Hun forrige jeg var hos sa at hun ikke ville røre lagene (jeg har litt oppklippet hår), og siden hun sto der med en hårklippemaskin i stedet for saks som en normal frisør, så sa jeg at det nok var en god ide at hun bare tok endene og lot "frisyren" være. Så da fikk jeg av de flisete tuppene i lengden, men ikke i lagene hvor de var enda mer flisete, og satt jo igjen med litt følelsen at dette kunne mamma/en venninne gjort like bra. Flere salonger har nå begynt å levere en billig stuss for å konkurrere litt, da får du gjerne 30 min og noen ganger en vask og føn også, for typ 600 kr. Det er 200 kr mer enn Cutters, så jeg kommer nok heller til å gå for den varianten fremover, for man får virkelig mye mer for den tohundrelappen. Jeg hadde aldri i livet gått og tatt 20cm av håret hos dem, ikke gjør det. Større endringer hos noen med bedre tid, Cutters bare for en veldig enkel stuss, tenker jeg. Anonymkode: 84b51...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 19. mars 2023 #33 Del Skrevet 19. mars 2023 Gitt de to sjanser, aldri igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 19. mars 2023 #34 Del Skrevet 19. mars 2023 Cutters er elendige. Går til den lokale utlending barbershoppen. Rimelig pris. Svært bra utført jobb,og beste av alt. Slipper mye mas om intetsigende tull. Er ekstremt fornøyd hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshineyellow Skrevet 19. mars 2023 #35 Del Skrevet 19. mars 2023 Veldig misfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #36 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg har langt, rett hår som jeg pleier å stusse 5 cm av og er fornøyd med cutters. Men må være veldig spesifikk på hva du vil ha, for de er kjappe til å komme i gang 😛 en gang glemte jeg å si at jeg vil ha det klippet rett av, ikke klippet opp (trodde helt ærlig frisørene sluttet med dette i 2003), endte opp med å se ut som en emo🙈 Anonymkode: 9b6ac...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå