AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Denne helgen så har jeg spilt alt fra HomeScape og GardenScape til Lilys Garden og Matchington. Liker veldig godt konseptet med å gjøre oppgraderinger på hus/hage kombinert med "tre-på-ad"-småspill. Men problemet er at spillene alltid blir for vanskelige rundt level 50-60! Da er alle boostene brukt opp og brettene blir bare verre og verre.... Finnes det lignende spill hvor man ikke MÅ bruke masse ekte penger for å spille videre? Anonymkode: 475fe...064
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Du må øve mer, rett og slett. Lær deg hvordan brikkene beveger seg, når det lønner seg å lage raketter, og når det lønner deg å lage bomber. Og ikke minst når det lønner seg å bruke dem. Flaks er alltid en fordel, så lykkes du ikke første gang så prøv igjen. Anonymkode: 90a42...101 2
Gjest Peanut Skrevet 14. mars 2023 #3 Skrevet 14. mars 2023 Jeg har spilt noen av nivåene 10-20 ganger for å få det til å gå gjennom for jeg vil ikke bruke penger på spill.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #4 Skrevet 14. mars 2023 Jeg er på brett 4000 og noe i candy crush uten å ha brukt èn krone. Noen brett tar mndsvis, men til slutt går dem. Anonymkode: e8727...7a4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå