Gå til innhold

Tine - skjulte samarbeid med influensere?

cactus_

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til fryktelig mye, av hva jeg oppfatter, skjult reklame for Tine av influensere. Da det var en ny vaniljeiskaffe var det mange som viste at de kjøpte den, nå er det en ny type melk som de visstnok anbefaler hverandre og bare tipser alle sine lesere om. Legger også merke til alle iskaffe som flere influensere viser frem i sin ukeshandel. 
Er det bare meg som begynner å bli veldig skeptisk til alt de viser frem eller er det noen form for ekstremt dårlig merket samarbeid? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du skal slutte å følge "influensere. De er ingenting uten hjernetomme følgere som trykker del og liker. Alt de gjør gjør de for å berike seg selv.

Siden det ikke koster noe å følge dem så er det du som er produktet deres.

Ikke vær et produkt. Lev livet ditt. Få deg frisk luft. Drit i Tine, iskaffe og skjult reklame. Det er virkelig ikke viktig.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-hunter skrev (3 minutter siden):

Syns du skal slutte å følge "influensere. De er ingenting uten hjernetomme følgere som trykker del og liker. Alt de gjør gjør de for å berike seg selv.

Ikke vær et produkt. Lev livet ditt. Få deg frisk luft. Drit i Tine, iskaffe og skjult reklame. Det er virkelig ikke viktig.

Takk for svar, men var ikke hva jeg skal gjøre på min fritid jeg lurte på. 
Les deg gjerne selv opp på reglene for brukerdebatt om du har tid. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-hunter skrev (3 minutter siden):

Syns du skal slutte å være på kvinneguiden. Den er ingenting uten brukere som skriver og liker. Siden det ikke koster noe er det du som er produktet. Ikke vær er produkt. Lev livet. Frisk lift. Drit i både cactus og anonym bruker det er virkelig ikke viktig 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mars 22 var det også stort trøkk, så jeg spurte Tine jeg. Screenshot fra privat melding til Tine SA. 

Screenshot_20230318_090133_Instagram.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipser skrev (34 minutter siden):

I mars 22 var det også stort trøkk, så jeg spurte Tine jeg. Screenshot fra privat melding til Tine SA. 

Screenshot_20230318_090133_Instagram.jpg

Takk for svar på spørsmålet! 
Tydeligvis ikke bare meg som har reagert på dette. Er likevel litt kritisk til at det plutselig, som du skriver i mailen, så mange som elsker den samme iskaffen til samme tid. 
Men takk for akkurat det jeg lurte på!😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...