Djerv2020 Skrevet 14. mars 2023 #41 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Polliani skrev (4 minutter siden): Unnskyld meg, nå begynner denne diskusjonen å bli ille. Jeg redigerer meg ikke og kjøper heller ikke følgerne har aldri gjort jeg har flere internasjonale følgerne enn norske. Om Du virkelig har lyst til å grave dypere kan du sjekke socialblade der all min statistikk og andres ligger ute. Jeg er seriøs innenfor det jeg jobber med så dette her blir rett og slett bare trist. Engasjementet de siste årene var gått ned hos absolutt alle som inne har mer enn 50% norske følgerne. Dette syns jeg blir trist da dette er jobben min. Hva er ille med å stille spørsmål om kjøpte følgere.? Som du sier; dette er jobben din, da må du tåle å bli sett i kortene slik andre bedrifter blir. Så lenge ikke mediene tar tak i retusjering, overforbruk og kjøpte følgere av dagens influensere (sier ikke at dette gjelder deg) vil diskusjonene poppe opp andre steder - som her inne på kvinneguiden. Igjen: skjønner at dette er ubehagelig for deg, men dette må du faktisk tåle når du tjener penger på å være influenser på instagram. Endret 14. mars 2023 av Djerv2020 20 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 14. mars 2023 #42 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Polliani skrev (9 minutter siden): Unnskyld meg, nå begynner denne diskusjonen å bli ille. Jeg redigerer meg ikke og kjøper heller ikke følgerne har aldri gjort jeg har flere internasjonale følgerne enn norske. Om Du virkelig har lyst til å grave dypere kan du sjekke socialblade der all min statistikk og andres ligger ute. Jeg er seriøs innenfor det jeg jobber med så dette her blir rett og slett bare trist. Engasjementet de siste årene var gått ned hos absolutt alle som inne har mer enn 50% norske følgerne. Dette syns jeg blir trist da dette er jobben min. Jeg er for øvrig enig i at dette er trist. Det er trist at vi har kommet dit at mange kvinner lever av å redigere seg selv til det ugjenkjennelige, overforbruke fast fashion og kjøpe følgere (sier ikke dette gjelder deg!) - og samtidig tjener penger på det. Harmen du retter mot oss her inne, burde du heller rette mot bransjen din. Det er influenserne selv som har lagt opp til at dere får denne (svært velfortjente) kritikken. Endret 14. mars 2023 av Djerv2020 26 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 14. mars 2023 #43 Del Skrevet 14. mars 2023 Djerv2020 skrev (1 minutt siden): Jeg er for øvrig enig i at dette er trist. Det er trist at vi har kommet dit at mange kvinner lever av å redigere seg selv til det ugjenkjennelige, overforbruke fast fashion og kjøpe følgere (sier ikke dette gjelder deg!) - og samtidig tjener penger på det. Harmen du retter mot oss her inne, burde du heller rette mot bransjen din. Det er influenserne selv som har lagt opp til at dere får denne (svært velfortjente) kritikken. Dette kjemper hun for også. Hun har vært med på å endre lovverket. Dette skriver hun også selv lenger bak. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 14. mars 2023 #44 Del Skrevet 14. mars 2023 Djerv2020 skrev (2 minutter siden): Harmen du retter mot oss her inne, burde du heller rette mot bransjen din. Det er influenserne selv som har lagt opp til at dere får denne (svært velfortjente) kritikken. Det var noe slikt jeg forsøkte før i dag men var visst en hater. Skulle ønske disse influencerene kunne se verdien i en ærlig mening selv om den kommer fra et forum. Jeg er ikke et troll fordi jeg mener noe annet eller utrykker det. 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polliani Skrevet 14. mars 2023 #45 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg er åpen for dialog, men jeg er opptatt av å følge regler, jeg syns derfor det er trist at det settes spørsmål til ting det ikke er hold i. Jeg har selv vært med å lage redigeringsloven, ville det ikke vært rart da å redigere alle bildene mine på Instagram. Det florerer jo bilder av meg som streetstyle fotografer tar som jeg ikke har kontroll over, noen ganger er det dårlig bilde eller video eller en annen vinkel eller jeg har bommet på antrekket. Jeg sier det en siste hang her nå jeg redigerer meg ikke. du kan heller ikke måle følgere og engasjement på antall likes lenger dessverre vil jeg nesten si. Jeg har min statistikk helt åpen for alle og har ingenting å skjule. Nå logger jeg ut fra meldigstråden her. Som sagt inviterer gjerne til dialog jeg utenom et lukket forum face to face. Ha en fin kveld, Janka 6 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 14. mars 2023 #46 Del Skrevet 14. mars 2023 Tough cookie skrev (På 12.3.2023 den 14.35): Leser at Janka Polliani går motevisning i Paris/New York/København under moteukene. Trodde hun var moteinfluencer jeg? Hadde bare alle unge jenter med spisevegring forstått at de har en framtid som plus size model i paris , så hadde verden vært et bedre sted. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 14. mars 2023 #47 Del Skrevet 14. mars 2023 Polliani skrev (Akkurat nå): Jeg er åpen for dialog, men jeg er opptatt av å følge regler, jeg syns derfor det er trist at det settes spørsmål til ting det ikke er hold i. Jeg har selv vært med å lage redigeringsloven, ville det ikke vært rart da å redigere alle bildene mine på Instagram. Det florerer jo bilder av meg som streetstyle fotografer tar som jeg ikke har kontroll over, noen ganger er det dårlig bilde eller video eller en annen vinkel eller jeg har bommet på antrekket. Jeg sier det en siste hang her nå jeg redigerer meg ikke. du kan heller ikke måle følgere og engasjement på antall likes lenger dessverre vil jeg nesten si. Jeg har min statistikk helt åpen for alle og har ingenting å skjule. Nå logger jeg ut fra meldigstråden her. Som sagt inviterer gjerne til dialog jeg utenom et lukket forum face to face. Ha en fin kveld, Janka Den dialogen lukket du fint da du omtalte meg og andre her inne som «haters». Flott at du ikke redigerer deg og ikke kjøper følgere. Det må for øvrig være lov å stille spørsmålstegn ved businessen din uten å bli kalt «hater». Fin kveld til deg og. 11 3 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 14. mars 2023 #48 Del Skrevet 14. mars 2023 Polliani skrev (11 timer siden): Å dele bilder av meg og zoome inn på min kropp kjennes ikke smakløst? Hadde jeg sett barna mine gjøre det samme med på telefonen og meldinger seg imellom hadde jeg tatt en prat om med de om hvordan man snakker om andre og om kroppspress med det samme. Dette bidrar til kroppspress! Du syns ikke det bidrar til kroppspress når du selv poster bilder av sixpack mage - og spesifiserer i innlegget her i tråden at kjolen du bar fremhever feil på kroppen? Det blir liksom ikke et positivt kroppsbilde når man påpeker feil ved kroppen sin.. 18 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 14. mars 2023 #49 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) ignore skrev (På 13.3.2023 den 8.44): Jeg er faktisk enig. Hun ser mindre ut på bildene på Instagram enn filmen fra catwalken. Jeg vet hun har skrevet flere ganger om å være plus size i motebransjen, men hun har også skrevet at hun er en str M (og at modeller er size 0 eller XXS). For meg er plus size minst en XL. Jeg har aldri tidligere oppfattet henne som en plus size. Bildene på Instagram viser muskuløs og flat mage. Janka Polliani har vel nylig signert kontrakt med modellbyrå. Hun går jo under plus size fordi bransjen er sånn. Hun er for lav også til å passe inn i kriteriene til ordinære modeller. ———— Generelt: Så har hun også flere ganger vært åpen om spiseforstyrrelser - så…..jeg vet ikke om man følger helt opp hennes ønsker akkurat ved å diskutere kroppen hennes. Når det er sagt så vet man også at plus size modeller ofte er type størrelse Small kvinner som får utdelt puter til å legge på hofter, lår og bryster. Bransjen ønsker sjeldent realistisk XL og oppover - og krever ofte fettsuging av midje/ansikt. Bare å se på de internasjonale plus size modellene - merkelig at man føder tvillinger og påviselig legger på seg endel vekt alle steder bortsett fra ansikt med kjeve som nærmest kan skjære ei brødskive 🤷♀️ Coolsculpting av dobbelthake er rimelig vanlig. Og fettsuging av midje. Og aller mest: modeller som ikke ER plus size men paddes her og der så ansikt/midje og ben/armer skal se smale ut. Edit: Ser Polliani har bruker her som svarer - men fikk ikke det med meg. Uansett tenker jeg generelt at greia med å signere ei dame som Janka Polliani til modelloppdrag er å treffe «min» målgruppe og noe yngre: Helt vanlige damer? Jeg følger 0% med på mote, men har likevel fått med meg henne som profil og hun har jo en tiltalende konto som fokuserer på farger og stiluttrykk uten å være klassisk «operert influenser». Hun fremstår naturlig vakker og sunn, og appellerer nok til oss i 40 åra og ned til 30. Så jeg ser hvorfor hun som modell kan selge produkter i flere segmenter. Men plus size er vel feil begrep - hun blir nok mer å se som mid size tenker jeg. En ganske sjeldent frontet gruppe sånn sett, så det er bra. Man har liksom «syltynn» eller plus size- men ingen normalvektige. Nå virker det å være mer en del av «inclusive» gruppene - selv om jeg sjeldent ser det på min IGfeed. Endret 14. mars 2023 av AprilLudgate 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 14. mars 2023 #50 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Polliani skrev (8 timer siden): Unnskyld meg ? Er stort sprik og dette er fortsatt ikke kroppshets? Som sagt det er en strikket kjole som legger seg der jeg her har litt ekstra til vanlig, det er vi kler og ja ka skje jeg også var bloated som alle blir. Jeg er akkurat som alle andre. Jeg har aldri redigert meg og kommer heller aldri til å gjøre det. Er det du som er Polliani? Jeg trodde ikke dere kommenterte selv? Jeg hadde aldri hørt om deg før denne tråden (jeg er jo helt utenfor målgruppen). Selv om jeg ikke skjønner noe av rosabloggernes budskap, så har jeg faktisk stor respekt for deres evner til nettarbeid og markedsføring. Det er faktisk godt håndverk der. Dette vet jeg selv som har både blogg og nettradio. Det sophie elise eller du klarer kunne jeg aldri klart. Derfor så gjør jeg det jeg kan. Jeg prøver ikke en gang på de tingene som dere gjør. For meg er fortellingene alt. Jeg som person er "expendable" Endret 14. mars 2023 av Michaelhe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 14. mars 2023 #51 Del Skrevet 14. mars 2023 AprilLudgate skrev (13 minutter siden): Janka Polliani har vel nylig signert kontrakt med modellbyrå. Hun går jo under plus size fordi bransjen er sånn. Hun er for lav også til å passe inn i kriteriene til ordinære modeller. ———— Generelt: Så har hun også flere ganger vært åpen om spiseforstyrrelser - så…..jeg vet ikke om man følger helt opp hennes ønsker akkurat ved å diskutere kroppen hennes. Når det er sagt så vet man også at plus size modeller ofte er type størrelse Small kvinner som får utdelt puter til å legge på hofter, lår og bryster. Bransjen ønsker sjeldent realistisk XL og oppover - og krever ofte fettsuging av midje/ansikt. Bare å se på de internasjonale plus size modellene - merkelig at man føder tvillinger og påviselig legger på seg endel vekt alle steder bortsett fra ansikt med kjeve som nærmest kan skjære ei brødskive 🤷♀️ Coolsculpting av dobbelthake er rimelig vanlig. Og fettsuging av midje. Og aller mest: modeller som ikke ER plus size men paddes her og der så ansikt/midje og ben/armer skal se smale ut. Edit: Ser Polliani har bruker her som svarer - men fikk ikke det med meg. Uansett tenker jeg generelt at greia med å signere ei dame som Janka Polliani til modelloppdrag er å treffe «min» målgruppe og noe yngre: Helt vanlige damer? Jeg følger 0% med på mote, men har likevel fått med meg henne som profil og hun har jo en tiltalende konto som fokuserer på farger og stiluttrykk uten å være klassisk «operert influenser». Hun fremstår naturlig vakker og sunn, og appellerer nok til oss i 40 åra og ned til 30. Så jeg ser hvorfor hun som modell kan selge produkter i flere segmenter. Men plus size er vel feil begrep - hun blir nok mer å se som mid size tenker jeg. En ganske sjeldent frontet gruppe sånn sett, så det er bra. Man har liksom «syltynn» eller plus size- men ingen normalvektige. Nå virker det å være mer en del av «inclusive» gruppene - selv om jeg sjeldent ser det på min IGfeed. Det at hun har vært åpen om spiseforstyrrelser fritar henne ikke fra kritikk. Jeg har også sagt flere ganger i tråden at det ikke spiller noen rolle om hun er xs eller xxxxl. Jeg synes janka er kjempeflott, klassisk pen og nydelig utstråling. Men det går an å ha to tanker i hodet samtidig. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polliani Skrevet 14. mars 2023 #52 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Du har rett jeg pleier selv ikke å kommentere, men syntes at jeg selv kunne være med på denne diskusjonen siden det er meg som blir pratet om 😀 jeg har i tillegg jobbet iherdig for denne redigeringsloven og jobber for at nett skal bli tryggere for mine barn som etterhvert også skal på so-Me ( gudhjelpes) jeg forstår veldig godt at det settes spørsmål til en nokså ny bransje, men jeg får hjertet i halsen når jeg ser ting som ikke stemmer og får behov for å reagere tilbake. Jeg er tross alt bare en vanlig dame i 40 årene med barn som har en litt merkelig jobb. når det er sagt det er en lang vei å gå, men alle som jobber med dette er ikke like. som i alle andre yrker finnes det mektige med feil stemme. Jeg ønsker ikke å være en av de.. jeg syns bare det var leit at noen trodde jeg redigerte meg selv. Når jeg faktisk tross alt selv om jeg syns kjolen ikke sitter bra på min kropp, dritstolt for å få gå visningen til en av Danmarks største merker, fordi bransjen trenger det men også fordi janka 19år beinrangel og anorektisk aldri hadde troen på seg selv. Jeg har aldri ment å støte noen hverken her eller i jobben min jeg ble fortvila over å lese tullete ting om meg selv. neste gang dere lurer på noe er det bare å stille meg spørsmål direkte. Jeg tror på at kvinner skal gjøre kvinner bedre og i dag ble jeg rett og slett dårlige av dette Endret 14. mars 2023 av Polliani 6 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 14. mars 2023 #53 Del Skrevet 14. mars 2023 Djerv2020 skrev (1 time siden): Etter å ha sjekket insta’en hennes ifbm dagens diskusjon, er det noe annet som skurrer: ratioen følgere/likerklikk. Hun har p.d.d 242.000 følgere, men ikke tilsvarende høye likerklikk. Kan det være tilfeldig, eller har hun kjøpt følgere? Ser mange innlegg ligger under 2000 likerklikk. Det rimer ikke helt i min bok…. Til sammenligning har emilie nereng 221.000 følgere, og en helt annen likerklikk-rate. Det å endre innhold for å maksimere likerklikk er etter min mening fjotteri. Da er man tom, og har ingenting å si. Man sier det man har å si, og om noen liker det, flott. Hvis ikke, sier man det likevel. Fokuset bør være på å si noe vettig, ikke på populariteten. Det er alltid noen andre med fler følgere, som er mer populær, sterkere, smartere. penere etc etc. Man gjør det lille man kan. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 14. mars 2023 #54 Del Skrevet 14. mars 2023 Michaelhe skrev (Akkurat nå): Det å endre innhold for å maksimere likerklikk er etter min mening fjotteri. Da er man tom, og har ingenting å si. Man sier det man har å si, og om noen liker det, flott. Hvis ikke, sier man det likevel. Fokuset bør være på å si noe vettig, ikke på populariteten. Det er alltid noen andre med fler følgere, som er mer populær, sterkere, smartere. penere etc etc. Man gjør det lille man kan. Hvem har snakket om å endre innhold? For å være ærlig skjønner jeg ikke hva du skal frem til med dette innlegget… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 14. mars 2023 #55 Del Skrevet 14. mars 2023 Polliani skrev (12 minutter siden): Jeg tror på at kvinner skal gjøre kvinner bedre Og derfor kaller du oss hatere? Got it🙄 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 14. mars 2023 #56 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Djerv2020 skrev (30 minutter siden): Det at hun har vært åpen om spiseforstyrrelser fritar henne ikke fra kritikk. Jeg har også sagt flere ganger i tråden at det ikke spiller noen rolle om hun er xs eller xxxxl. Jeg synes janka er kjempeflott, klassisk pen og nydelig utstråling. Men det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Tenker du kritikk for at de bildene fra catwalken og på IG ikke er like? Altså, ingen mennesker har en type kroppsvolum 24 timer i døgnet. Så kan man jo si at alle burde ha kontoer som disse «se disse to ulike positurene her». Men når jeg tar en titt på hennes konto så ser jeg igrunnen mest oversizede kåper, baggy jeans - diverse kjoler osv. Jeg klarer ikke se at noe fremstår redigert. Bør en influencer alltid vise 4 ulike fotoer fra samme dag? Om kontoen handler om positurer så ja. Slike kontoer finnes det endel av på IG. Ofte kvinner som tidligere har hatt SF, hvor kontoen handler om akkurat det og urealistiske kroppsidealer. De poster cellulitter eller «meg som puster ut kontra poserer». Men Polliani har ikke den tematikken på sin konto. Hun fremmer mote/klær. Hun viser aldri klassiske «uheldige positurer» slik man ser hos enkelte andre (hvor målet er å vise ribben/synlig etellerannet). Er kritikken at hun viser hud? Eller….jeg skjønner ikke hva kritikken handler om 🤷♀️😅 Er problemet at man som menneske ser forskjellig ut fra dag til dag- og at ikke alt dokumenteres realistisk? Asså, jeg personlig gir blaffen i akkurat denne spesifikke influenceren sånn sett da jeg ikke følger bransjen i det hele tatt - men jeg klarer personlig ikke se noe kritikkverdig 🤷♀️ Jeg ser åpenhet om psykisk/fysisk helse i media, og en fargerik konto som fremstår naturlig og med høy sjarmfaktor. Naturlig fremtoning og glam/pynt. Jeg skjønner jo at folk kan trigges om influencere virker redigere ihht usunne idealer, men…..this just ain’ t it såvidt jeg klarer se etter beste evne. Jeg ser mest det jeg opplever som en underliggende positiv bevissthet om jeg skal tolke noe. Når det er sagt: Polliani er en influencer og må tåle at offentlig innhold diskuteres. Det er ulempen med å ha en offentlig jobb. Men det er ikke dermed sagt at man skal finne seg i hva som helst. Endret 14. mars 2023 av AprilLudgate 7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 14. mars 2023 #57 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Djerv2020 skrev (14 minutter siden): Hvem har snakket om å endre innhold? For å være ærlig skjønner jeg ikke hva du skal frem til med dette innlegget… Mange rosablogger er i virkeligheten betalte markedsføringsplattformer for ulike kommersielle aktører, rettet inn mot yngre. Produkter dukker opp fordi bloggeren er betalt for vise dem. Til sammenligning vil en bokanmelder sjelden promotere en bok fordi forlaget har betalt ham eller henne for å gjøre dette. da blir det bråk. Bloggeren er dermed ingen journalist, men profesjonell markedsfører. Journalisten får sine penger fra avisen, og bloggeren fra noen ganger skjulte kilder. Det er forholdet mellom postene og bloggens økonomiske grunnlag som er svakheten ved hele rosablogger modellen. Nå snakker jeg generelt, ikke bare om denne bloggen (som jeg aldri har lest!!) Endret 14. mars 2023 av Michaelhe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 14. mars 2023 #58 Del Skrevet 14. mars 2023 AprilLudgate skrev (3 minutter siden): Tenker du kritikk for at de bildene fra catwalken og på IG ikke er like? Altså, ingen mennesker har en type kroppsvolum 24 timer i døgnet. Så kan man jo si at alle burde ha kontoer som disse «se disse to ulike positurene her». Men når jeg tar en titt på hennes konto så ser jeg igrunnen mest oversizede kåper, baggy jeans - diverse kjoler osv. Jeg klarer ikke se at noe fremstår redigert. Bør en influencer alltid vise 4 ulike fotoer fra samme dag? Om kontoen handler om positurer så ja. Slike kontoer finnes det endel av på IG. Ofte kvinner som tidligere har hatt SF, hvor kontoen handler om akkurat det og urealistiske kroppsidealer. De poster cellulitter eller «meg som puster ut kontra poserer». Men Polliani har ikke den tematikken på sin konto. Hun fremmer mote/klær. Hun viser aldri klassiske «uheldige positurer» slik man ser hos enkelte andre (hvor målet er å vise ribben/synlig etellerannet). Er kritikken at hun viser hud? Eller….jeg skjønner ikke hva kritikken handler om 🤷♀️😅 Er problemet at man som menneske ser forskjellig ut fra dag til dag- og at ikke alt dokumenteres realistisk? Asså, jeg personlig gir blaffen i akkurat denne spesifikke influenceren sånn sett da jeg ikke følger bransjen i det hele tatt - men jeg klarer personlig ikke se noe kritikkverdig 🤷♀️ Jeg ser åpenhet om psykisk/fysisk helse i media, og en fargerik konto som fremstår naturlig og med høy sjarmfaktor. Naturlig fremtoning og glam/pynt. Jeg skjønner jo at folk kan trigges om influencere virker redigere ihht usunne idealer, men…..this just ain’ t it såvidt jeg klarer se etter beste evne. Jeg ser mest det jeg opplever som en underliggende positiv bevissthet om jeg skal tolke noe. Ja, jeg tenker på den relativt store forskjellen mellom kroppen fra catwalk til instagram. Du har helt rett i at kropper endrer seg fra dag til dag mtp hva man spiser, hvor man er i syklusen osv. Men forskjellen her var såpass markant at flere av oss stilte spørsmål og stusset på om det var redigering. Det har janka selv sagt her i tråden at hun ikke driver med, og som sagt: da velger jeg å stole på det. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 14. mars 2023 #59 Del Skrevet 14. mars 2023 Djerv2020 skrev (Akkurat nå): Ja, jeg tenker på den relativt store forskjellen mellom kroppen fra catwalk til instagram. Du har helt rett i at kropper endrer seg fra dag til dag mtp hva man spiser, hvor man er i syklusen osv. Men forskjellen her var såpass markant at flere av oss stilte spørsmål og stusset på om det var redigering. Det har janka selv sagt her i tråden at hun ikke driver med, og som sagt: da velger jeg å stole på det. Jo…. Men jeg personlig mener jo det bunner i kroppsshaming da. Som liksom passer jæææææævlig dårlig inn å stille spørsmål om når vedkommende er åpen om tidligere SF. Ikke bare ovenfor den vedkommende, men alle egentlig som ferdes på internett og lar seg påvirke. Det er jo de som presiserer og analyserer denslags som skaper grunnlag for at folk ikke tør vise realistiske bilder av seg selv. Og at urealistiske standarder dermed skapes. »Uflattetende, uheldig, stor forskjell». Jaha. Nei, ikke egentlig. Det er normalt. Og friskt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 14. mars 2023 #60 Del Skrevet 14. mars 2023 AprilLudgate skrev (10 minutter siden): Jo…. Men jeg personlig mener jo det bunner i kroppsshaming da. Som liksom passer jæææææævlig dårlig inn å stille spørsmål om når vedkommende er åpen om tidligere SF. Ikke bare ovenfor den vedkommende, men alle egentlig som ferdes på internett og lar seg påvirke. Det er jo de som presiserer og analyserer denslags som skaper grunnlag for at folk ikke tør vise realistiske bilder av seg selv. Og at urealistiske standarder dermed skapes. »Uflattetende, uheldig, stor forskjell». Jaha. Nei, ikke egentlig. Det er normalt. Og friskt. Det er ikke kroppsshaming å stusse på om en influensers kropp er redigert - spiseforstyrrelse eller ei. Hvis du leser gjennom mine innlegg her ser du at jeg bryr meg om FORSKJELL på kroppen, ikke størrelse. Og jeg mener man må tåle å bli stilt spørsmålstegn ved når man faktisk tjener penger på å poste bilder av seg selv på en app. Om en influenser har hatt spiseforstyrrelser/angst/depresjon eller andre lidelser som ikke er mentalt forenlig med å være i offentligheten, foreslår jeg at de skjermer seg og finner en annen måte å tjene penger på. 11 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå