Ellie77 Skrevet 11. januar #361 Skrevet 11. januar Er dette definisjonen av frisk og naturlig? Helt uthulet. Dette er bare trist, hun var så utrolig flott før! 12 6
Tripptrapp1 Skrevet 15. januar #363 Skrevet 15. januar Tough cookie skrev (På 9.1.2025 den 21.33): Hun får klær/sko/vesker/sminke for å vise det frem, og det er det jobben hennes går ut på. Tough cookie skrev (På 10.1.2025 den 14.17): Det kan jo hende at en del av det hun viser frem er gaver fra motehusene, og så må hun vel sende tilbake en del hvis hun ikke er interessert i å skatte av det? Hvis det er gaver, lånt fra designer/butikk eller lignende så skulle innleggene vært merket med annonse/spons. Jeg har i alle fall ikke lagt merke til at hun merker innlegg med fashion, og dette er noe jeg har fundert litt på når hun dukker opp i feeden. Hun tjener nok bra, men hvis man kjøper jakker a la Miu Miu til 50K+ stykk (butikkpris), så skal hun tjene veldig bra 😅 Slik innleggene hennes fremstår nå, så er det hun ikler seg kjøpt på vanlig måte, altså uten «oppnådd fordel». Innleggene hun har med hudpleie og sminke er derimot ofte merket som reklame. 3
Sofagris Skrevet 16. januar #364 Skrevet 16. januar Uff, nyeste snap, hun har blitt et spøkelse av seg selv. Skummelt å tenke på om spiseforstyrrelsen hennes har kommet tilbake, men det er vel ingen tvil. Hun ser ikke sunn ut nå😢 5 10
Jojo345 Skrevet 19. januar #365 Skrevet 19. januar Det eneste vi kan gjøre er å slutte å følge henne, ikke se på snap osv. 10 1
J_1990 Skrevet 25. januar #366 Skrevet 25. januar Er hun sponset av miu miu? Virker jo som hun er deres fremste talsperson, går jo ikke i annet 😆 2
Lilique Skrevet 25. januar #367 Skrevet 25. januar Så utrolig kjipt, hun har alltid vært så flott. Det ser ut som hun har gått i Ozempic fella. 10 3
Donnadonna Skrevet 8. februar #368 Skrevet 8. februar Så lei reklamen med L’Oréal om hvordan hun ser yngre ut. Botox heter det!!! 6 3
Tough cookie Skrevet 5. mai Forfatter #370 Skrevet 5. mai Lilja82 skrev (24 minutter siden): Er hun blitt singel? Hun og samboeren gikk vel fra hverandre i fjor 2
Lilja82 Skrevet 5. mai #371 Skrevet 5. mai Tough cookie skrev (8 minutter siden): Hun og samboeren gikk vel fra hverandre i fjor Ok, har hun sagt noe om det? Følger podcasten, men har ikke hørt det…har merket meg at det bare er snakk om henne og barna.
Tough cookie Skrevet 5. mai Forfatter #372 Skrevet 5. mai Lilja82 skrev (2 timer siden): Ok, har hun sagt noe om det? Følger podcasten, men har ikke hørt det…har merket meg at det bare er snakk om henne og barna. Jeg leste en kommentar her inne om at hun trolig hadde blitt singel i fjor, og på snappen hennes så ser jeg at hun filmer fra en annen leilighet enn tidligere også
Fenomen Skrevet 6. mai #373 Skrevet 6. mai Lilja82 skrev (På 5.5.2025 den 17.10): Ok, har hun sagt noe om det? Følger podcasten, men har ikke hørt det…har merket meg at det bare er snakk om henne og barna. Nei, hun har ikke snakket om det eller bekreftet det selv.
Margit777 Skrevet 6. mai #374 Skrevet 6. mai (endret) Ellie77 skrev (På 11.1.2025 den 14.22): Er dette definisjonen av frisk og naturlig? Helt uthulet. Dette er bare trist, hun var så utrolig flott før! Ser syk ut. Endret 6. mai av Margit777 10
**Marshmallow** Skrevet 12. mai #375 Skrevet 12. mai Det er jeg som begynte å spekulere i om hun hadde bitt singel i høst. Nå er det ganske åpenbart, og jeg synes det blir feil å ikke adressere «elefanten i rommet» de tjener så mye penger på den podkasten og skal liksom være ærlig om livet.. jeg mener pga det «skylder» hun lyttere å adressere det. Trenger ikke detaljer som hvem hva hvor. Jeg forstår at hun tenker at hun fortjener å holde det privat, hvor lenge da flere år ?😅 Tjener du så mye penger på å være «venninne» med lyttere. Er dette innenfor å dele når det sikkert nærmer seg et år etter brudd, ikke bare overfladisk fjas. Forstår jeg muligens stikker hode i et vepsebol her 🙈 6
Tinkerbellee Skrevet 12. mai #376 Skrevet 12. mai **Marshmallow** skrev (1 time siden): Det er jeg som begynte å spekulere i om hun hadde bitt singel i høst. Nå er det ganske åpenbart, og jeg synes det blir feil å ikke adressere «elefanten i rommet» de tjener så mye penger på den podkasten og skal liksom være ærlig om livet.. jeg mener pga det «skylder» hun lyttere å adressere det. Trenger ikke detaljer som hvem hva hvor. Jeg forstår at hun tenker at hun fortjener å holde det privat, hvor lenge da flere år ?😅 Tjener du så mye penger på å være «venninne» med lyttere. Er dette innenfor å dele når det sikkert nærmer seg et år etter brudd, ikke bare overfladisk fjas. Forstår jeg muligens stikker hode i et vepsebol her 🙈 Men hvis det er så åpenbart så trenger hun vel ikke si noe? Er uenig med deg i at hun skylder oss å si noe om det, tenker hun må få dele det hun vil dele. Tenker at kanskje det er en grunn til at hun ikke sier noe om det. Husk at det er barn inni bilde, er ikke alt som må kringkastes offentlig. 2
**Marshmallow** Skrevet 12. mai #377 Skrevet 12. mai Tinkerbellee skrev (1 time siden): Men hvis det er så åpenbart så trenger hun vel ikke si noe? Er uenig med deg i at hun skylder oss å si noe om det, tenker hun må få dele det hun vil dele. Tenker at kanskje det er en grunn til at hun ikke sier noe om det. Husk at det er barn inni bilde, er ikke alt som må kringkastes offentlig. Pga hun tjener mye penger på dette «venninne» forholdet hun selger til lyttere. De har nå flyttet, det er +- et år siden, jeg tror barna har fått med seg det er slutt 😅 jeg har jo full forståelse for at hun ikke deler noe detaljer nettopp pga barna. Jeg syntes det er rart at hun snakker om livet sitt (det hun tjener penger på) men later som ingenting 2
Tinkerbellee Skrevet 13. mai #378 Skrevet 13. mai **Marshmallow** skrev (9 timer siden): Pga hun tjener mye penger på dette «venninne» forholdet hun selger til lyttere. De har nå flyttet, det er +- et år siden, jeg tror barna har fått med seg det er slutt 😅 jeg har jo full forståelse for at hun ikke deler noe detaljer nettopp pga barna. Jeg syntes det er rart at hun snakker om livet sitt (det hun tjener penger på) men later som ingenting Mente selvfølgelig ikke at barna ikke har fått med seg at det er slutt, men det skjønte vel du også om du vil ☺️
**Marshmallow** Skrevet 13. mai #379 Skrevet 13. mai Tinkerbellee skrev (4 timer siden): Mente selvfølgelig ikke at barna ikke har fått med seg at det er slutt, men det skjønte vel du også om du vil ☺️ Jeg var ironisk 😅
Fenomen Skrevet 13. mai #380 Skrevet 13. mai **Marshmallow** skrev (På 12.5.2025 den 20.11): Det er jeg som begynte å spekulere i om hun hadde bitt singel i høst. Nå er det ganske åpenbart, og jeg synes det blir feil å ikke adressere «elefanten i rommet» de tjener så mye penger på den podkasten og skal liksom være ærlig om livet.. jeg mener pga det «skylder» hun lyttere å adressere det. Trenger ikke detaljer som hvem hva hvor. Jeg forstår at hun tenker at hun fortjener å holde det privat, hvor lenge da flere år ?😅 Tjener du så mye penger på å være «venninne» med lyttere. Er dette innenfor å dele når det sikkert nærmer seg et år etter brudd, ikke bare overfladisk fjas. Forstår jeg muligens stikker hode i et vepsebol her 🙈 Faktisk ganske enig. Hun trenger jo ikke å utdype deg, men hun kan nevne det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå