Gå til innhold

Er Janka Polliani modell?

Tough cookie

Anbefalte innlegg

Margit777 skrev (37 minutter siden):

For et sippetryne. Hun har operert seg

stakkars stakkars henne. Bilder kan alle jukse seg til bare og ta mange bilder før operasjon som man kan poste som et senere bilde og late som det er dagens bilde. 

Jeg har ikke påstått at hun har operert noe, fordi det har jeg ikke noe grunnlag for. Jeg antar derimot at det ligger mer bak det (ut i fra bildene hun legger ut) nesten rynkefrie ansiktet hennes enn bare gode hudpleierutiner. Ikke nødvendigvis operasjoner, men injeksjoner. Jeg skulle i så fall ønske at hun var åpen om det. Noen vil kanskje si at det er å fremsnakke en feil eller dårlig type skjønnhetsbehandlinger, du er god nok som du er og what not, men personlig vil jeg påstå at det er bedre å vite at det rynkefrie ansiktet jeg ser i some ikke har kommet av seg selv. Det gjør det enklere å akseptere mine egne rynker eller linjer i speilet, fordi jeg da vet at vi ikke stiller «likt til start». Men for all del. Kanskje har hun ikke linjer fordi hun er heldig genetisk, eller kanskje ser det slik ut fordi hun er god på å ta bilder. Ikke vet jeg, jeg sier bare at hvis, så foretrekker jeg åpenhet.

På samme måte som at jeg ikke kan påstå at den vektnedgangen er pga slankepreparater og ikke sunn livsstil, som er hennes forklaring. Jeg vet ikke. Det jeg vet er det som er observerbart, og det er en vesentlig og relativt rask vektnedgang. Hvis det skyldes slankepreparater, så vil jeg heller høre henne si det. Da vet jeg, og da forsvinner sammenligningsgrunnlaget.

Endret av Tripptrapp1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tripptrapp1 skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke påstått at hun har operert noe, fordi det har jeg ikke noe grunnlag for. Jeg antar derimot at det ligger mer bak det (ut i fra bildene hun legger ut) nesten rynkefrie ansiktet hennes enn bare gode hudpleierutiner. Ikke nødvendigvis operasjoner, men injeksjoner. Jeg skulle i så fall ønske at hun var åpen om det. Noen vil kanskje si at det er å fremsnakke en feil eller dårlig type skjønnhetsbehandlinger, du er god nok som du er og what not, men personlig vil jeg påstå at det er bedre å vite at det rynkefrie ansiktet jeg ser i some ikke har kommet av seg selv. Det gjør det enklere å akseptere mine egne rynker eller linjer i speilet, fordi jeg da vet at vi ikke stiller «likt til start». Men for all del. Kanskje har hun ikke linjer fordi hun var heldig genetisk, eller kanskje ser det slik ut fordi hun er god på å ta bilder. Ikke vet jeg, jeg sier bare at hvis, så foretrekker jeg åpenhet.

På samme måte som at jeg ikke kan påstå at den vektnedgangen er pga slankepreparater og ikke sunn livsstil, som er hennes forklaring. Jeg vet ikke. Det jeg vet er det som er observerbart, og det er en vesentlig og relativt rask vektnedgang. Hvis det skyldes slankepreparater, så vil jeg heller høre henne si det. Da vet jeg, og da forsvinner sammenligningsgrunnlaget.

Enig i dette. Vi har et samfunn der 10-åringer vil begynne med styrebehandlinger for å bekjempe rynker. Som om rynkefrie fjes hos middelaldrende kvinner kommer av kremer, serumer og masker. Så klart variasjon og gener spiller inn, men langt de fleste kjendiser får injeksjoner, det tror jeg 100%. Men det skal ikke snakkes om, og de reklamerer for pulver du skal drikke og hudpleieserier du skal smøre på, som om det er dét alene som gir den spenstige huden. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke påstått at hun har operert noe, fordi det har jeg ikke noe grunnlag for. Jeg antar derimot at det ligger mer bak det (ut i fra bildene hun legger ut) nesten rynkefrie ansiktet hennes enn bare gode hudpleierutiner. Ikke nødvendigvis operasjoner, men injeksjoner. Jeg skulle i så fall ønske at hun var åpen om det. Noen vil kanskje si at det er å fremsnakke en feil eller dårlig type skjønnhetsbehandlinger, du er god nok som du er og what not, men personlig vil jeg påstå at det er bedre å vite at det rynkefrie ansiktet jeg ser i some ikke har kommet av seg selv. Det gjør det enklere å akseptere mine egne rynker eller linjer i speilet, fordi jeg da vet at vi ikke stiller «likt til start». Men for all del. Kanskje har hun ikke linjer fordi hun er heldig genetisk, eller kanskje ser det slik ut fordi hun er god på å ta bilder. Ikke vet jeg, jeg sier bare at hvis, så foretrekker jeg åpenhet.

Hun har sagt at hun har tatt Botox, men ingenting annet. Husker dessverre ikke hvor/når, tror det kan ha vært på Instagram ifm noe hudpleierutiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...