Gå til innhold

Er Janka Polliani modell?

Tough cookie

Anbefalte innlegg

bonsaijenta skrev (1 time siden):

Oi, hva har skjedd med henne?😱
Hun har jo blitt tynn. 

«Riktig trening, kosthold og livsstil»?

Slankesprøyter?

Allergisk reaksjon?

Spiseforstyrrelse?

Bare Janka vet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følge henne i sosiale medier og reagerer også på hvor tynn hun er blitt.  Veldig stor forskjell på bildene da hun gikk på catwalken. 

Jeg synest egentlig at hun var kjempetøff som ikke gav etter for kroppspresset og frontet den  naturlige kroppen. 

Men, nå er jeg usikker på om hun fortsatt holde på de holdningene ?

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice skrev (1 time siden):

Jeg følge henne i sosiale medier og reagerer også på hvor tynn hun er blitt.  Veldig stor forskjell på bildene da hun gikk på catwalken. 

Jeg synest egentlig at hun var kjempetøff som ikke gav etter for kroppspresset og frontet den  naturlige kroppen. 

Men, nå er jeg usikker på om hun fortsatt holde på de holdningene ?

En ting jeg har lagt merke til er at hun i alle fall blitt mye mer aktiv i å vise seg selv halvnaken etter vekttapet. Og å suge inn kinnene på bilder på en merkelig måte.

Så mulig at hun elsket seg selv før, men det virker som hun elsker seg selv ennå mer når hun er slank.

Å neida, Janka, jeg er ikke en hater, som er det du liker å kalle enhver som kommer med noe som kan tolkes som kritikk i podcasten din. Jeg er en observatør som kommenterer det jeg ser. 

Endret av Tripptrapp1
  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser kjempebra ut nå (og ja, jeg er faktisk både misunnelig og feit, ha ha) Men hva ER greia med den snurpe-munnen-lage-smalt-fjes-greia? Ser bare så teit ut?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøgrønn skrev (15 minutter siden):

Hun ser kjempebra ut nå (og ja, jeg er faktisk både misunnelig og feit, ha ha) Men hva ER greia med den snurpe-munnen-lage-smalt-fjes-greia? Ser bare så teit ut?

Hun så kjempebra ut før også.

Lurer på hvilke skjønnhetsbehandlinger hun tar. Jeg regner med at det er noe Botox inne i bildet, for det er ikke vanlig at en dame i 40-årene ikke har en eneste ryke i fjeset. Hun har alltid så vanvittig flott glow!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (På 28.5.2024 den 22.19):

Det har hun uten tvil, og det raskt.

Hun påsto i en story at det var et resultat av riktig trening og livsstil, bl.a ingen alkohol. Samt at hun har (hatt) et anstrengt forhold til kropp (=spiseforstyrrelser), og at vekten alltid har variert en del. Hun var helt rystet over påstandene til en av Mashadi om at hun brunte slankesprøyter.

Jeg vet ikke, jeg. De resultatene kom fryktelig fort for en som alltid har trent, men tydeligvis uten (samme) resultater. Influencere er vel også kjent for å nekte for både skjønnhetsbehandlinger og operasjoner. Hun er også del av en bransje hvor det nok er ganske vanskelig å bli både eldre og mindre slank, og hvor slankepreparater er «normalt» 🤷‍♀️

I forhold til følgerne sine så håper jeg at hun er ærlig. Det kan være så innmari ødeleggende å presenteres for en virkelighet som i realiteten ikke er i nærheten av sannheten. 

jeg så at en av søstrene Mashadi hadde en voldsom rant for en tid tilbake om en ikke navngitt influencer som hadde rast ned i vekt med bruk av ozempic, men som sa det var trening og kosthold. Var det JP hun snakket om da? Jeg fikk det ikke til å stemme siden samme Mashadi hadde skrevet et hjerte❤️ i kommentarfeltet til JP. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredrik29 skrev (2 timer siden):

jeg så at en av søstrene Mashadi hadde en voldsom rant for en tid tilbake om en ikke navngitt influencer som hadde rast ned i vekt med bruk av ozempic, men som sa det var trening og kosthold. Var det JP hun snakket om da? Jeg fikk det ikke til å stemme siden samme Mashadi hadde skrevet et hjerte❤️ i kommentarfeltet til JP. 

Ingen av dem nevnte navn, så en kan ikke vite det sikkert, men selvforsvaret til Polliani kom i alle fall temmelig momentant etter at Mashadis rant. Det taler for at det var en sammenheng. Det er heller ingen andre som har følte det samme behovet for å forsvare seg, eller som har hatt det samme dramatiske vektfallet i samme tidsrom som JP.

Men hva vet jeg. For alt jeg vet så kan det ha vært et avtalt pr-stunt mellom JP og Mashadi: Skape en fiktiv feide, øke fokus og trafikk i begges kanaler. Et av de eldste triksene i boken.

Angående hjerter i kommentarfeltene, så er det vel ikke helt uvanlig at deler av dette miljøet er så falskt at de smiler til deg det ene øyeblikket, før de setter ut stygge rykter i det neste..? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Tripptrapp1 said:

Ingen av dem nevnte navn, så en kan ikke vite det sikkert, men selvforsvaret til Polliani kom i alle fall temmelig momentant etter at Mashadis rant. Det taler for at det var en sammenheng. Det er heller ingen andre som har følte det samme behovet for å forsvare seg, eller som har hatt det samme dramatiske vektfallet i samme tidsrom som JP.

Men hva vet jeg. For alt jeg vet så kan det ha vært et avtalt pr-stunt mellom JP og Mashadi: Skape en fiktiv feide, øke fokus og trafikk i begges kanaler. Et av de eldste triksene i boken.

Angående hjerter i kommentarfeltene, så er det vel ikke helt uvanlig at deler av dette miljøet er så falskt at de smiler til deg det ene øyeblikket, før de setter ut stygge rykter i det neste..? 

Var akkurat min tanke og, disse influencerne er så falske og sier "elsk!" og gir hjerter her,mens de baksnakker ellers. Bare pr for dem selv å kommentere hos andre.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Alle disse som skal kle på seg foran kamera på insta for å vise dagens antrekk.. de er ikke bare ute etter å vise seg tynne og lekre i undertøy i starten av videoen først..? Spør for en venn..🙄

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg henger litt etter, men hørte nettopp podcasten «barndommens kallenavn» fra mai. Har hun ikke byttet navn? Snakker som om hun har hett Janka hele livet, så ble bare forvirrende… Har jeg misforstått?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg skrev (4 timer siden):

Jeg henger litt etter, men hørte nettopp podcasten «barndommens kallenavn» fra mai. Har hun ikke byttet navn? Snakker som om hun har hett Janka hele livet, så ble bare forvirrende… Har jeg misforstått?? 

Tror hun har byttet etternavn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes klesstilen hennes er inspirerende og finner mange tips til styling hos henne. Jeg har ganske lik kropp, litt rett opp og ned. Men etter at hun gått ned så mye i vekt har bildene og content blitt så mye mer med fokus på den nye kroppen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest epleberte
Ingebjørg skrev (På 18.7.2024 den 16.41):

Jannicke Eriksen et hennes fødenavn gitt av kilder på Jodel.

Endret av epleberte
Redigert med ny info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

epleberte skrev (7 timer siden):

Jannicke Eriksen et hennes fødenavn gitt av kilder på Jodel.

Hvorfor har hun da skiftet til Janka Polliani?

For å høres utenlandsk ut?

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 time siden):

Hvorfor har hun da skiftet til Janka Polliani?

For å høres utenlandsk 

Polliani skiftet hun vel til da hun giftet seg... mannen hennes heter det til etternavn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 hours ago, Henikka said:

Polliani skiftet hun vel til da hun giftet seg... mannen hennes heter det til etternavn:)

Nei det er ikke etter mannen. Hun ønsket å hete det pga ei dame på tv hun er oppkalt etter (husker ikke hele historien men hun forteller om det på podden) men hun måtte ha tillatelse fra dem som hadde etternavnet siden det er så få, men så traff hun på eksmannen til denne tv dama og det gikk seg til. 

Lurer på om det ligger brudd i kortene for dem. Er vel «typisk» å bli tynn/besatt av eget utseende da..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (6 minutter siden):

Nei det er ikke etter mannen. Hun ønsket å hete det pga ei dame på tv hun er oppkalt etter (husker ikke hele historien men hun forteller om det på podden) men hun måtte ha tillatelse fra dem som hadde etternavnet siden det er så få, men så traff hun på eksmannen til denne tv dama og det gikk seg til. 

Lurer på om det ligger brudd i kortene for dem. Er vel «typisk» å bli tynn/besatt av eget utseende da..

Aha, oki:). Var sikker på at det var fra ham siden han og heter det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Henikka said:

Ja det trodde jeg også før jeg hørte den eps på podden 😅

leser mellom linjene av det hun forteller, tror ikke hun har hatt en ok oppvekst. Å endre etternavn var gjerne en måte så skape «avstand» fra foreldrene på 🤷🏻‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (10 minutter siden):

Han byttet til hennes navn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...