AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Har datet en fyr i noen uker nå og han har vært veldig tregt med å ta ting i noen som helst seksuell retning. Så fordi vi hadde planlagt at han skulle komme over i morgen ville jeg ta litt tak i det slik at det ble tydelig hva jeg ville slik at han ikke trodde han behøvde å sku måtte være så gentleman aktig som har har vært. Når jeg var på jobb på torsdag, snek jeg meg på toalettet og sendte han noen toppløs snapper han kunne vokne til. Fikk bilde kort tid etter jeg var kommet hjem fra nattskift hvor jeg tydelig kunne se morgen ereksjoen hans med boksern på. Vi fortsatte sexte tils vi facetimet i går og skulle gi hverandre et show, men vi holdt ikke på særlig lenge før han kom og ble skikkelig flau og begynte å beklage seg. Uten å tenke seg om sa dette var første gangen han har gjort noe slikt. Hvor han så ble helt stiv i blikket og beklagde igjen at han sa det via telefonen, når jeg spurte første gangen han hadde sextet? Sa han noe som helst, og forklarte at han hadde tenkt å fortelle det før vi eventuelt hadde sex, han ville bare gjøre det ansikt til ansikt slik og gi meg hele bakgrunnen til hvorfor. Han følte det var feigt å gjøre over telefonen. Men siden vi nå var inne på emne fikk jeg hele historien, og jeg føler virkelig for han med tanke på hva som har forhindret tidligere erfaring. Samtidig må jeg innrømme at han er 32 og aldri har hatt sex setter alarmer i hodet mitt. Delvis fordi jeg er redd for at han lyver om grunnen til at han ikke har hatt sex og er utav de der incel typene som bruker meg for sjansen sin. Andre delen jeg tenker er hvor bra kan sexen egentlig ende opp med å være? Jeg har gått å gledet meg til at vi endelig begge har fri og jeg hadde lyst til å bli oppslukt og kjøre på de neste 3 dagene siden det er lenge siden jeg har hatt sex etter jeg dumpet eksen. Nå vil jeg jo være nødt til å være som en lærer. Hvis han forteller sannheten så skjønner jeg fullstendig hvorfor han ikke har hatt sex enda, men er det overfladisk av meg at jeg nå ikke føler meg like begeistret, og har tenkt tanken om jeg skal kansellere? Jeg liker han fortsatt, med tanke på at han ikke har noen erfaring er han god på å kysse. Men jeg har aldri vært med en jomfru før, og trodde alltid når folk snakket om menn som var 30 og jomfru måtte de være ekstreme tapere med, for å putte det pent, mindre attraktivt utseende. Hadde han ikke sagt det hadde jeg aldri trodd det bare ved å se på han og vet det jeg vet om han fra før. Gjør jeg det om til noe større enn det er? Eller burde jeg gi det en sjanse og gå videre med han? Anonymkode: acb19...2cd
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Gi det en sjanse og gå videre med han. Nå har du jo en fantastisk mulighet til å lære han opp til å bli perfekt for deg. Jeg tror ikke han juger om grunnen. Hvorfor skulle han gjøre det? Ikke alle jomfruer er stygge tapere eller incels. Jeg tok sjansen med min mann, og det er jeg veldig glad for. Anonymkode: 33ab2...b3f 13
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Åpenbart blir ikke penetreringen bra for din del, men du kan jo guide han i hvordan han kan fingre og slikke deg bra før du lar han penetrere deg og før dere i det hele tatt stimulerer hans penis (fordi han kommer til å komme så fort). Kommunikasjon er viktig! Skjønner ikke helt hvorfor du drar incels inn i dette. Så lenge han ikke har kvinnefiendtlige holdninger burde du ikke stemple han med det begrepet, det kan være mange normale grunner til at man er jomfru. Men hadde jeg vært deg hadde jeg brukt mye lenger tid på å bli kjent med han før jeg gjorde noe seksuelt, høres veldig rart og drøyt ut det du gjorde med å plutselig bare sende han titpic og begynne å ha nettsex med han. Enten så må du være veldig oppmerkspmhetssyk eller så tror jeg ikke helt på historien din. Om det er sant så burde du gå to skritt tilbake og respektere at ikke alle er klar for noe seksuelt i samme tempo som det, syns det høres ut som at du presser han veldig og da ødelegger du forholdet hans til å dele sex med andre. Anonymkode: 00fb7...c42 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Synes det høres fint ut at han jomfru. Hadde vært null stress for min del, men vi er forskjellige. Anonymkode: 5cd7f...243 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 Kunne knapt brydd meg mindre. Det som betyr noe er hvordan sexen er. Anonymkode: 02242...836 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 Dump han. Han fortjener en bedre dame enn deg. Anonymkode: 79128...531 6 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #7 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har datet en fyr i noen uker nå og han har vært veldig tregt med å ta ting i noen som helst seksuell retning. Så fordi vi hadde planlagt at han skulle komme over i morgen ville jeg ta litt tak i det slik at det ble tydelig hva jeg ville slik at han ikke trodde han behøvde å sku måtte være så gentleman aktig som har har vært. Når jeg var på jobb på torsdag, snek jeg meg på toalettet og sendte han noen toppløs snapper han kunne vokne til. Fikk bilde kort tid etter jeg var kommet hjem fra nattskift hvor jeg tydelig kunne se morgen ereksjoen hans med boksern på. Vi fortsatte sexte tils vi facetimet i går og skulle gi hverandre et show, men vi holdt ikke på særlig lenge før han kom og ble skikkelig flau og begynte å beklage seg. Uten å tenke seg om sa dette var første gangen han har gjort noe slikt. Hvor han så ble helt stiv i blikket og beklagde igjen at han sa det via telefonen, når jeg spurte første gangen han hadde sextet? Sa han noe som helst, og forklarte at han hadde tenkt å fortelle det før vi eventuelt hadde sex, han ville bare gjøre det ansikt til ansikt slik og gi meg hele bakgrunnen til hvorfor. Han følte det var feigt å gjøre over telefonen. Men siden vi nå var inne på emne fikk jeg hele historien, og jeg føler virkelig for han med tanke på hva som har forhindret tidligere erfaring. Samtidig må jeg innrømme at han er 32 og aldri har hatt sex setter alarmer i hodet mitt. Delvis fordi jeg er redd for at han lyver om grunnen til at han ikke har hatt sex og er utav de der incel typene som bruker meg for sjansen sin. Andre delen jeg tenker er hvor bra kan sexen egentlig ende opp med å være? Jeg har gått å gledet meg til at vi endelig begge har fri og jeg hadde lyst til å bli oppslukt og kjøre på de neste 3 dagene siden det er lenge siden jeg har hatt sex etter jeg dumpet eksen. Nå vil jeg jo være nødt til å være som en lærer. Hvis han forteller sannheten så skjønner jeg fullstendig hvorfor han ikke har hatt sex enda, men er det overfladisk av meg at jeg nå ikke føler meg like begeistret, og har tenkt tanken om jeg skal kansellere? Jeg liker han fortsatt, med tanke på at han ikke har noen erfaring er han god på å kysse. Men jeg har aldri vært med en jomfru før, og trodde alltid når folk snakket om menn som var 30 og jomfru måtte de være ekstreme tapere med, for å putte det pent, mindre attraktivt utseende. Hadde han ikke sagt det hadde jeg aldri trodd det bare ved å se på han og vet det jeg vet om han fra før. Gjør jeg det om til noe større enn det er? Eller burde jeg gi det en sjanse og gå videre med han? Anonymkode: acb19...2cd Full forståelse for at du ikke er like begeistret lenger. Samtidig kan du jo tenke at viss dere nå skal ha sex så er jo du faktisk personen han velger å gjøre det med. Da er jo du litt mer spesiell i hans øyner viss han velger deg som sin første. Anonymkode: 8fcd3...db4
svartkatt Skrevet 12. mars 2023 #8 Skrevet 12. mars 2023 Hvis han kysser bra er jo det et bra tegn.. 1
Flintis Skrevet 12. mars 2023 #10 Skrevet 12. mars 2023 (endret) Jeg synes du bør ha sex om du liker mannen dere må jo lære hverandre å kjenne uansett når dere er nye. Så er jeg nyssgjerrig på grunnen hans til ikke å ha hart sex? Endret 12. mars 2023 av Flintis
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #11 Skrevet 12. mars 2023 Du virker veldig usikker selv, bedre og gå deres vei Anonymkode: c4c8b...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #12 Skrevet 12. mars 2023 Liker du ham? Hvis du gjør det, er det vel ikke noe problem? Kanskje ikke veldig vanlig å være jomfru når han er 30+, men ikke helt uhørt, heller. Anonymkode: afe53...588
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #13 Skrevet 12. mars 2023 Min var jomfru da vi traff hverandre, han var 29. Kjempekjekk og verdens snilleste fyr, som ikke hadde vært forelsket før og derfor ikke hatt lyst på sex med noen - følelser og tenning henger sammen hos han, og det er likt for meg så vi er ekstremt kompatible. Vi har dritbra sex - vi hadde helt åpen og ærlig kommunikasjon hele veien, sa hva ifra om hva som funket og ikke funket for begge, lært hverandre å kjenne ordentlig og åpent og det gjenspeiler seg i senga. Jeg føler meg dritheldig. Han er så utrolig digg, og jeg liker tanken på at jeg er den eneste han har vært med - jeg er den eneste som har sett ham i intime situasjoner, eneste som har sett han naken i en sånn setting, eneste som har fått han så vill og kåt. Ingen ekser, null bagasje. Jeg hadde heller aldri vært i forhold før så vi ga hverandre tid - vi hadde ikke sex før etter vi var sammen, som sagt, følelser og tenning henger sammen for oss begge. Det at du vurderer hans manglende erfaring som dumpegrunn, gjør at jeg får inntrykk av at dere ikke er kompatible. Du er jo faktisk heldig, tenk så mange muligheter han har hatt, som også min hadde, men som han avviste, også er det DEG valget hans falt på til slutt. Anonymkode: 290ea...60a 4
Toast Skrevet 12. mars 2023 #14 Skrevet 12. mars 2023 (endret) Mistenker at TS ikke er dame, men en incel mann på 32 år som vil finne ut hva damer tenker hvis han er åpen om situasjonen sin. Endret 13. mars 2023 av Toast 2 3
norw Skrevet 12. mars 2023 #15 Skrevet 12. mars 2023 (endret) Jeg blir nesten tom for ord. Dette tullet er grunnen til at man som mann aldri bør si noe om seksuelle erfaringer, om man har vært i et forhold før osv. Endret 12. mars 2023 av norw 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #16 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Åpenbart blir ikke penetreringen bra for din del, men du kan jo guide han i hvordan han kan fingre og slikke deg bra før du lar han penetrere deg og før dere i det hele tatt stimulerer hans penis (fordi han kommer til å komme så fort). Kommunikasjon er viktig! Skjønner ikke helt hvorfor du drar incels inn i dette. Så lenge han ikke har kvinnefiendtlige holdninger burde du ikke stemple han med det begrepet, det kan være mange normale grunner til at man er jomfru. Men hadde jeg vært deg hadde jeg brukt mye lenger tid på å bli kjent med han før jeg gjorde noe seksuelt, høres veldig rart og drøyt ut det du gjorde med å plutselig bare sende han titpic og begynne å ha nettsex med han. Enten så må du være veldig oppmerkspmhetssyk eller så tror jeg ikke helt på historien din. Om det er sant så burde du gå to skritt tilbake og respektere at ikke alle er klar for noe seksuelt i samme tempo som det, syns det høres ut som at du presser han veldig og da ødelegger du forholdet hans til å dele sex med andre. Anonymkode: 00fb7...c42 Jeg har vel bare alltids tenkt på incels som jomfruer som ikke kan få kvinner, og selv om jeg har valgt å tro på grunnen til at han ikke har hatt sex. Kom samtidig tanken når han fortalte det, "hva om det at han har vært så gentleman aktig bare var skuespill, men fordi han ikke kan noe om sex har han ikke våget å ta steget i fall det skulle skremme meg bort om han tok initativ for tidlig?" Jeg poengterer at jeg ikke tror det er realiteten, jeg kan bare ikke gjøre noe med at den tanken også slo meg siden jeg aldri har vært i en slik situasjon før. Grunnen til det er veldig enkelt, jeg er ganske seksuell av meg som person det er lenge siden jeg har hatt sex. Vi hadde ikke fått møtes før forrige søndag. Så fant han ut av vi kunne tilbringe litt tid sammen før jeg dro på jobb og tilbyde seg å komme på besøk en time før slik at han kunne kjøre meg. Tror ikke han kom for å gjøre noe annet enn å snakke, men jeg ville litt mer så endte opp med å kline litt før jeg måtte gjøre det siste klart, som jeg sa han var overaskende god på. Men han våget knapt å røre på kroppen min så jeg måtte plassere hendene hans på rumpen min for at han skulle tørre å bevege noe på dem. Når alarmen ringte og jeg satt meg opp kunne jeg se at han så på brystene min med et lengtende blikk når jeg snudde tilbake hode mitt. Jeg tenkte bildene kunne fungere både som en forsmak og som en beskjed om at han behøver ikke å være så forsiktig med meg i framtiden. Jeg har kanskje litt seksuelt aggresiv kan man vel kalle det, men det var aldri anntydning til at det ikke var noe som han ikke ville. Jeg satt meg ikke bare på han uten videre å stakk tungen inn i munnen hans. Jeg testet ting ut for å se reaksjonen hans og den var positivt hver gang. Han sa blant annet når vi snakket at grunnen til at han ikke rørt så mye på meg var fordi han var usikker på hva som var og ikke var ok når det kom til mine grenser. Siden han tenkte det var for lite tid til å ha sex så han behøvde ikke å bekymre seg for det, men han var nervøs om han tok meg på rumpen og ihvertfall brystet. At det ville bli tolket feil og tenke at han forventet at det kunne bli tid nok til en kjappis eller at jeg skulle gå ned på han. Siden han var mer en glad nok over å få kysset og kose, men ikke kunne skjule at han var hard med tanke på at jeg satt rett på han. Anonymkode: acb19...2cd
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #17 Skrevet 12. mars 2023 Toast skrev (1 time siden): Mistenker at TS ikke er dame, men en incel mann på 32 år som vil finne ut hva damer tenker hvis han er åpen om sittuasjonen sin. Enig norw skrev (59 minutter siden): Jeg blir nesten tom for ord. Dette tullet er grunnen til at man som mann aldri bør si noe om seksuelle erfaringer, om man har vært i et forhold før osv. Blir nesten tom for ord at du tror at et unikt tilfelle som dette og som høyst sannsynlig er et trolleinnlegg er noe du oppfatter som meningen til kvinnfolk generelt. Anonymkode: 00fb7...c42
Bombasi Skrevet 12. mars 2023 #18 Skrevet 12. mars 2023 At han er jomfru betyr jo defintivt ikke at han er incel Gi han en sjanse da! En middels jomfru er bedre enn en erfaren drittsekk! Og en jomfru kan du forme alle veier utifra hvordan du vil at ting skal være, det kan du ikke med en tøm-and-røm-fyr der du er en av hans tiende ligg på 3 dager. Men du må nok ta mer initiativ. Se på det som en utfordring. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #19 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vel bare alltids tenkt på incels som jomfruer som ikke kan få kvinner, og selv om jeg har valgt å tro på grunnen til at han ikke har hatt sex. Kom samtidig tanken når han fortalte det, "hva om det at han har vært så gentleman aktig bare var skuespill, men fordi han ikke kan noe om sex har han ikke våget å ta steget i fall det skulle skremme meg bort om han tok initativ for tidlig?" Jeg poengterer at jeg ikke tror det er realiteten, jeg kan bare ikke gjøre noe med at den tanken også slo meg siden jeg aldri har vært i en slik situasjon før. Grunnen til det er veldig enkelt, jeg er ganske seksuell av meg som person det er lenge siden jeg har hatt sex. Vi hadde ikke fått møtes før forrige søndag. Så fant han ut av vi kunne tilbringe litt tid sammen før jeg dro på jobb og tilbyde seg å komme på besøk en time før slik at han kunne kjøre meg. Tror ikke han kom for å gjøre noe annet enn å snakke, men jeg ville litt mer så endte opp med å kline litt før jeg måtte gjøre det siste klart, som jeg sa han var overaskende god på. Men han våget knapt å røre på kroppen min så jeg måtte plassere hendene hans på rumpen min for at han skulle tørre å bevege noe på dem. Når alarmen ringte og jeg satt meg opp kunne jeg se at han så på brystene min med et lengtende blikk når jeg snudde tilbake hode mitt. Jeg tenkte bildene kunne fungere både som en forsmak og som en beskjed om at han behøver ikke å være så forsiktig med meg i framtiden. Jeg har kanskje litt seksuelt aggresiv kan man vel kalle det, men det var aldri anntydning til at det ikke var noe som han ikke ville. Jeg satt meg ikke bare på han uten videre å stakk tungen inn i munnen hans. Jeg testet ting ut for å se reaksjonen hans og den var positivt hver gang. Han sa blant annet når vi snakket at grunnen til at han ikke rørt så mye på meg var fordi han var usikker på hva som var og ikke var ok når det kom til mine grenser. Siden han tenkte det var for lite tid til å ha sex så han behøvde ikke å bekymre seg for det, men han var nervøs om han tok meg på rumpen og ihvertfall brystet. At det ville bli tolket feil og tenke at han forventet at det kunne bli tid nok til en kjappis eller at jeg skulle gå ned på han. Siden han var mer en glad nok over å få kysset og kose, men ikke kunne skjule at han var hard med tanke på at jeg satt rett på han. Anonymkode: acb19...2cd Du presser han. Det du driver med er faktisk ikke greit! Han må få gjøre det han er komfortabel med i sitt tempo og ikke bare fordi du presser deg på og behandler han som om han gjør noe galt hvis han ikke er klar. Han høres oppegående og reflektert ut, du høres ut som en dust som ikke er opptatt av samtykke. Anonymkode: 00fb7...c42 3 3
AprilLudgate Skrevet 12. mars 2023 #20 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har vel bare alltids tenkt på incels som jomfruer som ikke kan få kvinner, og selv om jeg har valgt å tro på grunnen til at han ikke har hatt sex. Kom samtidig tanken når han fortalte det, "hva om det at han har vært så gentleman aktig bare var skuespill, men fordi han ikke kan noe om sex har han ikke våget å ta steget i fall det skulle skremme meg bort om han tok initativ for tidlig?" Jeg poengterer at jeg ikke tror det er realiteten, jeg kan bare ikke gjøre noe med at den tanken også slo meg siden jeg aldri har vært i en slik situasjon før. Grunnen til det er veldig enkelt, jeg er ganske seksuell av meg som person det er lenge siden jeg har hatt sex. Vi hadde ikke fått møtes før forrige søndag. Så fant han ut av vi kunne tilbringe litt tid sammen før jeg dro på jobb og tilbyde seg å komme på besøk en time før slik at han kunne kjøre meg. Tror ikke han kom for å gjøre noe annet enn å snakke, men jeg ville litt mer så endte opp med å kline litt før jeg måtte gjøre det siste klart, som jeg sa han var overaskende god på. Men han våget knapt å røre på kroppen min så jeg måtte plassere hendene hans på rumpen min for at han skulle tørre å bevege noe på dem. Når alarmen ringte og jeg satt meg opp kunne jeg se at han så på brystene min med et lengtende blikk når jeg snudde tilbake hode mitt. Jeg tenkte bildene kunne fungere både som en forsmak og som en beskjed om at han behøver ikke å være så forsiktig med meg i framtiden. Jeg har kanskje litt seksuelt aggresiv kan man vel kalle det, men det var aldri anntydning til at det ikke var noe som han ikke ville. Jeg satt meg ikke bare på han uten videre å stakk tungen inn i munnen hans. Jeg testet ting ut for å se reaksjonen hans og den var positivt hver gang. Han sa blant annet når vi snakket at grunnen til at han ikke rørt så mye på meg var fordi han var usikker på hva som var og ikke var ok når det kom til mine grenser. Siden han tenkte det var for lite tid til å ha sex så han behøvde ikke å bekymre seg for det, men han var nervøs om han tok meg på rumpen og ihvertfall brystet. At det ville bli tolket feil og tenke at han forventet at det kunne bli tid nok til en kjappis eller at jeg skulle gå ned på han. Siden han var mer en glad nok over å få kysset og kose, men ikke kunne skjule at han var hard med tanke på at jeg satt rett på han. Anonymkode: acb19...2cd Han høres jo ut som en hyggelig og respektfull fyr da? 🤷♀️ Jeg har hatt tonnevis med sex, men jeg forsyner meg ikke ved første treff om ikke det er eksplisitt avtalt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå