AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #1 Skrevet 12. mars 2023 Hvis du kunne gå tilbake i tid å endre 3 ting i livet ditt, hva hadde det vært? Jeg kan starte. * Fullført vgs. Sitter her i dag uten utdannelse. * Tatt bedre vare på ryggen min. Er ryggoperert 2 ganger grunnet prolaps. Den siste har gjort meg lam i høyrefoten. * Stått opp for meg selv i barndommen når jeg ble mobbet. Mobbing har ødelagt mye for meg. Jeg har dårlig selvtillit, er konfliktsky, sliter en del når det kommer til å være sosial. Anonymkode: 4077f...7f2 1
stan Skrevet 12. mars 2023 #2 Skrevet 12. mars 2023 Gått på folkehøgskole. Lært å spille et instrument.
svartkatt Skrevet 12. mars 2023 #3 Skrevet 12. mars 2023 Blitt kvitt hundeangst fortest mulig. Fortsatt å ha konkurranseinstinkt. Altså ikke motarbeidet det. Konsentrert meg dypere i færre interesser. 1
origin Skrevet 12. mars 2023 #4 Skrevet 12. mars 2023 Hvis mulig. Aldri flyttet til Trondheim. Endte opp med midlertidige jobber og nav. Og nå ufør. Mitt største ønske er å omskolere meg for å komme ut iarbeid igjen. Til sommeren starter jeg på førerkortet som jeg skulle tatt i starten 20 årene. Dessverre tjente jeg for dårlig til å kunne spare opp til det samt å ha samboer og leie leilighet med betaling av strøm. Skulle gjort det slutt lenge før det ble slutt og flyttet hjem igjen. Sistnevnte gjør jeg til sommeren for å spare penger og omsider bo i leilighet
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #5 Skrevet 12. mars 2023 - Skulle ha tatt egen helse seriøst, tatt bedre vare på meg selv. - Brukt tiden mer riktig, man har begrenset med tid. - Ikke tillatt meg selv bli tråkket på. Anonymkode: 4e192...ee2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 Hentet lottotallene Hentet lottotallene Hentet lottotallene Hadde tatt det i tre omganger for å unngå alt for mye formuesskatt av gangen. Anonymkode: 17621...cb6 1
Gjest Lykkedykker Skrevet 12. mars 2023 #7 Skrevet 12. mars 2023 Bare 1 ting.. Ikke selge bitcoinen min for 8dollar stykket.
Chupacabra Skrevet 12. mars 2023 #8 Skrevet 12. mars 2023 8 minutter siden, Lykkedykker said: Bare 1 ting.. Ikke selge bitcoinen min for 8dollar stykket. Er det lov å spørre hvor mange Bitcoins du hadde? Jeg tenkte å nevne Bitcoins når jeg så at noen nevnte Lottotall. Når man først skal være egoistisk, OG man har mulighet til å reise tilbake i tid, så blir det litt smått å drømme om lottogevinster.
Gjest Lykkedykker Skrevet 12. mars 2023 #9 Skrevet 12. mars 2023 Chupacabra skrev (4 minutter siden): Er det lov å spørre hvor mange Bitcoins du hadde? Jeg tenkte å nevne Bitcoins når jeg så at noen nevnte Lottotall. Når man først skal være egoistisk, OG man har mulighet til å reise tilbake i tid, så blir det litt smått å drømme om lottogevinster. Jeg drev å minet selv på den tiden. Fikk vel 5stk før jeg mistet interessen, og solgte dem.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #10 Skrevet 12. mars 2023 Jeg burde ha tatt en utdannelse som jeg tenkte på, fort som f., istedenfor å lure på hva jeg ville gjøre med livet mitt i det uendelige, og så bli syk. Hadde jeg latt være å ta ut en haug med amalgamfyllinger på en gang, så hadde jeg ikke blitt syk så tidlig heller. Mobbingen vet jeg ikke hva jeg skulle gjort med. Anonymkode: 31c45...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå