Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor er mange menn så treige og  invitere aldri på date.. 

Anonymkode: 952f7...537

Mange venter på at kvinnen ta det initiativet.

Anonymkode: 662e7...0f6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja forstår meg ikke heller på de som bare vil chatte om du er kvinne eller mann. Under et møte på en cafe' eller resturang, finner du ut mer enn hva uker med tekst vil gi deg. Kjemi og kroppspråk er vanskelig å se i en chat.

Anonymkode: 860b1...d92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke den voldsomme utålmodigheten. Etter min mening er det lett å avfeie noen hvis man baserer seg bare på utseendet og et førsteinntrykk. Hvis man skriver en periode først, får man et mer helhetlig bilde som viser hvordan personen tenker, hva hun/han er opptatt av osv. Under et nervøst første møte vil mange ikke være så gode på å gå i dybden om seg selv, det blir mer høflig og overfladisk pjatt.

Anonymkode: bfa98...e37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som mange, og kanskje spesielt kvinner, tar utgangspunkt i seg selv, men istedenfor å skrive "jeg ønsker at menn er slik", skriver de "kvinner ønsker at menn er slik". Sånn får vi tråder på kvinneguiden der folk klager over at matchene på Tinder vil møtes både altfor tidlig og altfor sent. Ingen blir nok klokere av dette.

Fyren du snakker med aner uansett ikke hva du vil. Han er heller ikke "menn", han er et individ, og har ikke nødvendigvis samme preferanser på dette som andre menn du har snakket med. 

Anonymkode: b2146...352

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 1.04):

Fordi de liker oppmerksomheten og egoboosten. Bare slett de 

Anonymkode: da8e1...2f8

Ja og mange er gift/sambo, og skal bare "sjekke draget" og ha det litt gøy.  Noen kvinner er også sånn.

Anonymkode: e35c6...143

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...