AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Skrevet 11. mars 2023 Hvorfor er mange menn så treige og invitere aldri på date. De vil bare chatte i all evighet uten videre mål og mening. Når du så går lei, og dropper dem for å date noen andre, blir de snurt. Anonymkode: 952f7...537
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Vel pleier og chatte litt selv men spørr alltid om og møtes innen rimelig tidspunkt. Dette for og ikke virke som jeg bare er ute etter sex om jeg ser etter noe langvarig Anonymkode: 60d52...cdd
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3 Skrevet 11. mars 2023 Fordi de foretrekker å bli litt kjent og føle seg trygge før de evt tar skrittet og møter dama. Evt for å være sikker på at de i det hele tatt er interessert i å møtes. Personlig foretrekker jeg som oftest å skrive litt og bli kjent en stund før jeg møter nye damer. Iallfall hvis jeg i utgangspunktet er ute etter noe som kan bli seriøst. Anonymkode: e483e...0ec 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #4 Skrevet 11. mars 2023 Jeg kan ikke fordra chatting i evigheter før treff. Ekstremt turn off! Anonymkode: 952f7...537 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #5 Skrevet 11. mars 2023 Sjekk ut «dismissiv avoidant» på yt. Har blitt nevnt en del om tilknytningstyper her inne som ignorante folk kaller tull, men det er årelang og seriøs forskning på de fire ulike tilknytningstypene. Sistnevnte liker å chatte og fantasere uten å gjøre mer ut av det, de får dekket et behov. Selv fjerner jeg matchen raskt om jeg merker at vedkommende kun vil prate og ikke møtes Anonymkode: 29017...a09 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 Fordi de du snakker om der ikke er ute etter noe seriøst. He is just not that into you, du er pauseunderholdning på snap Anonymkode: da8e1...2f8 1
Heydayotheinterweb Skrevet 12. mars 2023 #7 Skrevet 12. mars 2023 Hvorfor er kvinnfolk på samme måten? GTFO! 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #8 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi de du snakker om der ikke er ute etter noe seriøst. He is just not that into you, du er pauseunderholdning på snap Anonymkode: da8e1...2f8 Det er helt greit! Men hvorfor komme og surmule etterpå fordi jeg aldri traff han?? Jeg fant meg noen nye å date mens det gjorde tydeligvis ikke han Anonymkode: 952f7...537
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #9 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt greit! Men hvorfor komme og surmule etterpå fordi jeg aldri traff han?? Jeg fant meg noen nye å date mens det gjorde tydeligvis ikke han Anonymkode: 952f7...537 Fordi de liker oppmerksomheten og egoboosten. Bare slett de Anonymkode: da8e1...2f8 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #10 Skrevet 12. mars 2023 Det virker som om dere har hastverk med å treffes raskest mulig og helst flest mulig også. Hvis han du skriver med ikke vil møtes innen de første timene dere skriver så er det videre til nestemann. Ingen tålmodighet. Sånn er det blitt når man bruker Tinder etc. Man tar seg ikke tid til å se om det faktisk er muligheter her, eller verdsetter at noen faktisk vil bli dypere kjent. Det er bare å løpe videre til nestemann med en gang så fort man ser noe man ikke liker eller ting ikke går 100% slik man ønsker. Husk at det faktisk tar tid å bli kjent og å bygge noe langvarig. Men så er det vel en grunn til at veldig mange av dagens unge ikke evner å ha seriøse forhold også. Anonymkode: e483e...0ec 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #11 Skrevet 12. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det virker som om dere har hastverk med å treffes raskest mulig og helst flest mulig også. Hvis han du skriver med ikke vil møtes innen de første timene dere skriver så er det videre til nestemann. Ingen tålmodighet. Sånn er det blitt når man bruker Tinder etc. Man tar seg ikke tid til å se om det faktisk er muligheter her, eller verdsetter at noen faktisk vil bli dypere kjent. Det er bare å løpe videre til nestemann med en gang så fort man ser noe man ikke liker eller ting ikke går 100% slik man ønsker. Husk at det faktisk tar tid å bli kjent og å bygge noe langvarig. Men så er det vel en grunn til at veldig mange av dagens unge ikke evner å ha seriøse forhold også. Anonymkode: e483e...0ec Fordi det er totalt tull å tro at man «bygger en relasjon» med en fremmed på tinder før møte. Hallo. Helt enig med deg at etter man har møttes bør det ikke være så immari lav terskel og man bør ha et åpent sinn, men før det er man bare en fremmed datamaskin på en skjerm og for alt man vet skriver man med en catfish eller en halvpsykopat man har null kjemi med men som er flink med ord. Jeg sletter alle som skal chatte i ukesvis og ikke vil møtes, rødt flagg Anonymkode: 29017...a09 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #12 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi det er totalt tull å tro at man «bygger en relasjon» med en fremmed på tinder før møte. Hallo. Helt enig med deg at etter man har møttes bør det ikke være så immari lav terskel og man bør ha et åpent sinn, men før det er man bare en fremmed datamaskin på en skjerm og for alt man vet skriver man med en catfish eller en halvpsykopat man har null kjemi med men som er flink med ord. Jeg sletter alle som skal chatte i ukesvis og ikke vil møtes, rødt flagg Anonymkode: 29017...a09 Ser den hvis Tinder er den eneste arenaen hvor man har kontakt. For min egen del syns jeg kanskje det er mer naturlig å ta samtalen videre til andre arenaer hvis man er seriøs med tanke på å møtes med gode hensikter. For min egen del har ofte snap og face vært mer naturlige steder å fortsette samtaler over tid fremdor feks Tinder i slike tilfeller. Dette er jo da for å vise litt mer seriøsitet og at man faktisk er den man utgir seg for å være. Så sier jeg selvsagt ikke at man skal holde på slik til evig tid heller. Men jeg mener iallfall at det kanskje gjør det hele noe mer seriøst. For å være ærlig så ville jeg brukt egne eksempler som innebærer sukker.no, MSN, face etc. Men innså kjapt at jeg er rimelig gammel og at mye har forandret seg siden den gang... Anonymkode: e483e...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #14 Skrevet 12. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ser den hvis Tinder er den eneste arenaen hvor man har kontakt. For min egen del syns jeg kanskje det er mer naturlig å ta samtalen videre til andre arenaer hvis man er seriøs med tanke på å møtes med gode hensikter. For min egen del har ofte snap og face vært mer naturlige steder å fortsette samtaler over tid fremdor feks Tinder i slike tilfeller. Dette er jo da for å vise litt mer seriøsitet og at man faktisk er den man utgir seg for å være. Så sier jeg selvsagt ikke at man skal holde på slik til evig tid heller. Men jeg mener iallfall at det kanskje gjør det hele noe mer seriøst. For å være ærlig så ville jeg brukt egne eksempler som innebærer sukker.no, MSN, face etc. Men innså kjapt at jeg er rimelig gammel og at mye har forandret seg siden den gang... Anonymkode: e483e...0ec Savner msn så mye 🙈 Men ja, disse mediene blir ikke brukt lenger dessverre. FB og alt dette blir brukt, men av egen erfaring har jeg opplevd flere ganger å skrive i ukesvis og bli godt kjent bare for å føle en slags avsmak og dårlig magefølelse ved/under første møte som overhode ikke stemte med følelsen jeg hadde før, og dermed stor skuffelse fra min side. Og motsatt har jeg møtt noen jeg var litt likegyldig til og knapt hadde skrever med og var forelsket i han 2 år etterpå. For meg er det bare en hårreisende dårlig ide med langvarig, meningsløs chatting som ts opplever før møte, og aventning av møte som tyder på at de enten har ts i reserve eller de vil bare fantasere Anonymkode: 29017...a09 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #15 Skrevet 12. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor er mange menn så treige og invitere aldri på date. De vil bare chatte i all evighet uten videre mål og mening. Når du så går lei, og dropper dem for å date noen andre, blir de snurt. Anonymkode: 952f7...537 Hvorfor inviterer ikke du på date da? Anonymkode: 23ee6...6cd 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #16 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Savner msn så mye 🙈 Men ja, disse mediene blir ikke brukt lenger dessverre. FB og alt dette blir brukt, men av egen erfaring har jeg opplevd flere ganger å skrive i ukesvis og bli godt kjent bare for å føle en slags avsmak og dårlig magefølelse ved/under første møte som overhode ikke stemte med følelsen jeg hadde før, og dermed stor skuffelse fra min side. Og motsatt har jeg møtt noen jeg var litt likegyldig til og knapt hadde skrever med og var forelsket i han 2 år etterpå. For meg er det bare en hårreisende dårlig ide med langvarig, meningsløs chatting som ts opplever før møte, og aventning av møte som tyder på at de enten har ts i reserve eller de vil bare fantasere Anonymkode: 29017...a09 Vi er i det minste enige om msn da. Det var tider det. hehe Anonymkode: e483e...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #17 Skrevet 12. mars 2023 Problemet er definitivt ikke kjønnsspesifikt. Jeg liker å chatte, og det virker som om mange kvinner plutselig får dekket mye av sine emosjonelle behov. Jeg har blitt bevisst på å ønske treff, etter ikke alt for mange dager. Det samme gjelder nok hos menn. De trenger egentlig bare noen å prate med, og fysiske treff blir mye styr, i hodet deres. Og til dere som sier at det er bedre å flytte platform; en person som egentlig ikke vil møtes, blir ikke bedre på Messenger, sms, epost, Snap, you name it. Anonymkode: e382c...73c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #18 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det virker som om dere har hastverk med å treffes raskest mulig og helst flest mulig også. Hvis han du skriver med ikke vil møtes innen de første timene dere skriver så er det videre til nestemann. Ingen tålmodighet. Sånn er det blitt når man bruker Tinder etc. Man tar seg ikke tid til å se om det faktisk er muligheter her, eller verdsetter at noen faktisk vil bli dypere kjent. Det er bare å løpe videre til nestemann med en gang så fort man ser noe man ikke liker eller ting ikke går 100% slik man ønsker. Husk at det faktisk tar tid å bli kjent og å bygge noe langvarig. Men så er det vel en grunn til at veldig mange av dagens unge ikke evner å ha seriøse forhold også. Anonymkode: e483e...0ec På min side synes jeg det er totalt bortkastet å chatte i ukesvis og så treffes og oppdage at personen er en helt annen enn han var på chat Anonymkode: 952f7...537
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #19 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor inviterer ikke du på date da? Anonymkode: 23ee6...6cd Jeg inviterer ikke første gang, men gjerne seinere Anonymkode: 952f7...537
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #20 Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor er mange menn så treige og invitere aldri på date. De vil bare chatte i all evighet uten videre mål og mening. Når du så går lei, og dropper dem for å date noen andre, blir de snurt. Anonymkode: 952f7...537 Ta ansvar og inviter selv. Du virker tafatt. Anonymkode: 5a3fe...5d5 2 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå