Gå til innhold

Niese på god vei til å bli veldig bridezilla

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frieriet skjedde nylig

De har såvidt jeg har skjønt gått inn i bryllupsplanlegging nå så smått. Men hun har fra dag en siden forlovelsen vært veldig sjefete, frekk og storforlangende. Hun kaller dette kødd, men jeg synes hun går for langt. 

Nå er det en konkurranse på gang rundt valg av forlover(e) hvor poenget tydeligvis er å please henne mest mulig. Hun blir spandert på og tjenester blir utført for henne og hun ser på dette som en selvfølgelighet uten snev av takknemlighet. Hun SKAL ha det og det til bryllupet. Jeg har også hørt henne snakke stygt og nedlatende om flere av disse venninnene og jeg har tatt henne på det. Da får jeg beskjed om å slappe av.

Jeg vil at dette skal bli en lykkelig opplevelse for min niese men jeg er redd for at hun ikke kommer til å ha igjen venninner til selve bryllupet om dette får fortsette. For de er som sagt akkurat blitt forlovet. Hun er bare tåpelig sånn hun holder på nå. 

Bør jeg ta det direkte med henne, eller skal jeg ta det med moren som kan ta praten med henne? 

Anonymkode: b35ef...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du holder deg unna. Er hun gammel nok til å gifte seg kan verken tante eller mamma snakke henne til fornuft

Anonymkode: 03bdf...417

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne drite seg loddrett ut og ta konsekvensene, som kan være at ingen av venninnene hennes vil stille opp til bryllupet. 

Anonymkode: 12d54...a65

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nå er det en konkurranse på gang rundt valg av forlover(e) hvor poenget tydeligvis er å please henne mest mulig.

Er det bare jeg som sier nei om noen spør om jeg vil være forlover 😅

Tre ganger i mitt liv har jeg takket nei til en sånn oppgave. Hadde løpt så fort og langt unna jeg bare kunne. 

Anonymkode: 8f113...bce

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du holder deg unna. Er hun gammel nok til å gifte seg kan verken tante eller mamma snakke henne til fornuft

Anonymkode: 03bdf...417

Er hun gammel nok til å gifte seg, bør hun være gammel nok til å ta råd fra de som har levd litt lengre, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nå er det en konkurranse på gang rundt valg av forlover(e) hvor poenget tydeligvis er å please henne mest mulig. Hun blir spandert på og tjenester blir utført for henne og hun ser på dette som en selvfølgelighet uten snev av takknemlighet. Hun SKAL ha det og det til bryllupet. Jeg har også hørt henne snakke stygt og nedlatende om flere av disse venninnene og jeg har tatt henne på det. Da får jeg beskjed om å slappe av.

Å fy faen

...

Anonymkode: bcaac...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan i all verden har en tante innsikt i alt dette?

Anonymkode: 528a9...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Er det virkelig noen som skal delta i denne konkurransen om å bli forlover? Hadde gledelig meldt pass om det var meg :D 

Vet du, la henne bare styre. Går ikke an å begynne å blande seg inn med kritikk rundt slike ting/personer, særlig siden dette ikke direkte gjelder deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har du ikke noe med, bare la henne leve sitt duste liv. Hadde jeg vært onkelen til Sophie Elise hadde jeg sikkert ønsket å låse henne inne og satt henne i kassa der oppe i nord-Norge. Men folk får være det de vil være selv...

Anonymkode: 813b8...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde holdt meg unna og latt henne ta konsekvensene av oppførselen selv. Ingen grunn til at du som tante skal blande deg inn og potensielt lage dårlig stemning i familien

Anonymkode: b0004...287

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Er det bare jeg som sier nei om noen spør om jeg vil være forlover 😅

Tre ganger i mitt liv har jeg takket nei til en sånn oppgave. Hadde løpt så fort og langt unna jeg bare kunne. 

Anonymkode: 8f113...bce

Myyye gøyere å være vanlig gjest og spise og drikke og kose seg uten noen bekymringer hele dagen. Gøyere å være gjest enn å være brud, vil jeg si. Hehe

Anonymkode: e3e5d...cac

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bruden dummer seg fullstendig ut. Hvis du som tante har ett nært forhold til henne, så går det jo an å ta en prat om hvorvidt hun ønsker å beholde venninnene sine. 

Anonymkode: 9b642...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...