Gå til innhold

Han har en sinnsyk fetisj😅

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Bæsjer du i bleiene når du er ute blant folk ?

Anonymkode: 08077...029

Jeg bæsjer I bleia ute blandt folk, men får en del klager fra folk om drittlukt og at bleia mi lekker.

Anonymkode: 28dba...af1

Skrevet

Det ligger vel litt i ordets (fetisj) natur at det er uvanlig 😊 Og denne fetisjen, som så mange andre, er helt uforståelig for min del 😅 Så skjønner veldig godt om du, TS, synes den er ganske spesiell å få servert 🙈 

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Eh nei det er ikke normalt å ha fetisj for bleier!  Da har du opplevd omsorgssvikt

Anonymkode: f572e...c0e

ALt er relativt kjære deg. "normalt" nei, men mer normalt enn hva man skulle tro. Latex, fot og bleie er ganske normale ting i fetisj-verden. 

Og påstanden din om omsorgssvikt er drøy. Anbefaler deg å lese deg litt opp på slik før du dømmer folk.

Anonymkode: 82dac...99e

• Liker 2
Skrevet
visp skrev (På 11.3.2023 den 17.44):

Dere som sier at dette er en vanlig fetisj. Nei.

Og at man er så korka i huet at man presenterer noe sånt mens man fremdeles er i datingfasen. 

Det er i datingfasen man skal ta alle slike avklaringer. Skal man ha et morsomt sexliv må man ha en partner som matcher preferansene, aksepterer at du lever dem ut med andre, eller sier "takk for meg". Å avstå fra egne lyster eller måtte skjemmes over dem kan ikke være et alternativ, så lenge preferansene ikke et til skade for andre. Vi har alle vårt.

• Liker 2
Skrevet
Andro skrev (5 minutter siden):

Det er i datingfasen man skal ta alle slike avklaringer. Skal man ha et morsomt sexliv må man ha en partner som matcher preferansene, aksepterer at du lever dem ut med andre, eller sier "takk for meg". Å avstå fra egne lyster eller måtte skjemmes over dem kan ikke være et alternativ, så lenge preferansene ikke et til skade for andre. Vi har alle vårt.

Akkurat … å «avstå fra egne lyster eller måtte skjemmes over dem kan ikke være et alternativ, så lenge preferansene ikke et til skade for andre». Det skaper i alle fall trøbbel på sikt og ingen evig lykke….

Så sant som det er sagt: vi har alle vårt, og det er en del av den vi er. Lik det eller gå videre … :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Takk for tips, har anskaffet sånne trusebleier til og ha over bleia mi, så lekker det ikke ut, når jeg har bæsja i den.

Anonymkode: 28dba...af1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...