AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #61 Skrevet 15. mars 2023 Vinterjenta skrev (4 timer siden): "Å du liker å pisse på andre? Så lenge du blir glad så, piss i veg!" Det er det er en ekstremt selvdestruktiv tankegang. Selv-utslettende vil jeg si.  Lær å si nei. Nei til ting du ikke liker. Nei til mennesker du ikke liker. Og fremfor alt, nei til ting du ikke vil. Det vil gjøre det bedre for deg, og for alle andre. Så om kjæresten din har en fetisj som du blir med på er du på vei til å utslette deg selv? Riiiiiight……… Anonymkode: b3174...9a6 1
Goodtimes Skrevet 15. mars 2023 #62 Skrevet 15. mars 2023 Hahaha, tror det foregår mye rart rundt om i de norske hjem. Har selv ingen fetisj, men har respekt for de som har det. De får bare holde på. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #63 Skrevet 15. mars 2023 Vinterjenta skrev (20 timer siden): Nei det skader ingen. Men det påvirker deg selv og relasjonen til mannen din. Det er en psykisk reaksjon på en dårlig barndom som du burde jobbe med. Å kalle det fetish, og that’s it gjør at du er komfortabel i å sitte fast i status quo. Blir sånn som agorafobikere som stenger seg inne og unnskylder seg med at de ikke kan gå ut fordi de har agorafobi. Sånne ting må man jobbe med!  Dette er jo igjen bare fordommer. Du vet jo ingenting om relasjonen til mannen, fetisjer og tenningsmønster kan jo for alt du vet ha gjort relasjonen åpnere. At man snakker mer fritt pm vanskelige og tabuiserte temaer. Du skriver også som om det er farlig å ha en sånn fetisj? Det kan være kilde til glede og fornøyelse hvorfor skulle status quo være problematisk. Agorafobi er en psykisk lidelse som reduserer livskvalitet og livsutfoldelse betraktelig. Så å tenke at fetisjer eller annerledes tenningsmønster på samme måte er forringende på livskvalitet handler jo bare om dine fordommer. Anonymkode: 8354a...475 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #64 Skrevet 16. mars 2023 Jeg har bleie fetisj selv. Dette er ikke så uvanlig som folk tror men er tabu og skam belagt fordi det tidligere har blitt forvekslet med pedofili og det og tenne på barn. I Norge er det mange som har denne fetisjen og flere og fler står frem. Fetisjen betegnes som ab/dl hvor den deles i to bolker AB som står for adult baby hvor man tenner på å oppføre seg som en baby og bli behandlet som en baby med alt det medfører og DL som er Diaper lover. Hvor det er mer bleiene som er i fokus hvor man tenner på følensen av å ha på seg eller se andre i bleie som tenner en. For meg handler det mer om ydmykelse og straff, og så liker jeg veldig godt følelsen av å ha det på. Samboeren min vet om at jeg har fetisjen men deltar ikke noe nevneverdig i det og det er helt greit. Noe som fint kan nytes alene. Hun syntes det er litt gøy når jeg går med det offentlig og vi lager av og til en greie av det 😊 Anonymkode: e3678...2de 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #65 Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 15.3.2023 den 1.38): Kjenner meg litt igjen. Gjett om jeg har følt meg SYK pga noen seksuelle mønster jeg har. Våget til slutt å åpne meg for en psykolog, og var bare helt sånn "det går helt fint", aksepterte det fullt og leet ikke et øyebryn. Han forklarte det også med mangler i barndom, avstumpet emosjonell utvikling, utviklingslinjer og at seksualitet og emosjonalitet hadde krasjet pga seksualitetsutviklingen hadde komt lenger, så da jeg møtte en mann jeg kunne åpne meg for var min nærmeste tid i linja da jeg var lite barn. Klarte ikke å forklare. Men han forklarte det tydelig. For meg handler det seksuelle mønsteret mer om et emosjonelt behov enn seksuelt behov. Men ja, det er virkelig skadelig måten folk har behov for å snakke drit om mennesker med denne type tenningsmønster. Mens det å tenne på bleie eller å være voksen baby ikke skader noen. Om jeg f.eks vil bruke smokk og sitte på fanget til mannen min og lage babylyder så skader det ingen, det gjør ikke ham pedofil, for jeg ER voksen. Det gjør ham omsorgsfull og ser at jeg sliter med dette og kan trenge det. Synes det er mye stigma overfor både de som har slike tenningsmønster. Men også de som ikke har dem, men velger å imøtekomme dem. Sender deg noen varme tanker. Det er støtte i å lese det du skriver. Ganske kjipt å sitte i diskusjoner med venner der de ler og lager spyfjes av seksuelle mønster man selv har særlig når det handler om svikt i barndom. Anonymkode: 8354a...475 Du forteller om bleiefetisj pga barndom, at det blir en slags trygghet. Kjenner du deg igjen i å ha et tenningsmønster knyttet til å være syk og skulle bli passet på/gjort frisk igjen? Typ rollespill med at mannen din er lege/sykepleier og må måle feber i rumpa? Jeg har opplevd omsorgssvikt og overgrep som barn, og tror det har gjort noe med tenningsmønsteret. Behov for å bli "passet på". Skammer meg, så ingen vet det.. Anonymkode: 4a1a6...aac
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #66 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du forteller om bleiefetisj pga barndom, at det blir en slags trygghet. Kjenner du deg igjen i å ha et tenningsmønster knyttet til å være syk og skulle bli passet på/gjort frisk igjen? Typ rollespill med at mannen din er lege/sykepleier og må måle feber i rumpa? Jeg har opplevd omsorgssvikt og overgrep som barn, og tror det har gjort noe med tenningsmønsteret. Behov for å bli "passet på". Skammer meg, så ingen vet det.. Anonymkode: 4a1a6...aac Jeg har ikke bleiefetisj, men andre "avvikende tenningsmønster". Jeg får si til deg som psykologen sa til meg "det der høres helt naturlig ut". Mitt mønster handler også om å bli passet på. Har i stor grad "vokst ut av det" da jeg fikk god traumebehandling for omsorgssvikten min. Men å skamme meg for tenningsmønsteret mitt var absolutt ingen del av bedringen. Ikke skam deg. Du skader ingen. Samtidig kan det være nyttig å se på om å leve ut ulike mønster hjelper eller skader DEG SELV. For meg var det veldig helende å leve ut, til et visst punkt. Da holdt det meg plutselig fast i en naturlig utvikling forbi det tenninsmønsteret. At jeg vokste ut av å sitte på fanget f.eks. Sitter fremdeles på fanget og kan få trøst, men da som en voksen, og jeg gjør det samme for mannen (trøster, han sitter aldri på fanget). Mange ting emosjonelt svikta voksne gjør er de så skamfulle for, men legger ikke merke til at mange andre "normale" har akkurat de samme behovene. Anonymkode: 8354a...475
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #67 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har ikke bleiefetisj, men andre "avvikende tenningsmønster". Jeg får si til deg som psykologen sa til meg "det der høres helt naturlig ut". Mitt mønster handler også om å bli passet på. Har i stor grad "vokst ut av det" da jeg fikk god traumebehandling for omsorgssvikten min. Men å skamme meg for tenningsmønsteret mitt var absolutt ingen del av bedringen. Ikke skam deg. Du skader ingen. Samtidig kan det være nyttig å se på om å leve ut ulike mønster hjelper eller skader DEG SELV. For meg var det veldig helende å leve ut, til et visst punkt. Da holdt det meg plutselig fast i en naturlig utvikling forbi det tenninsmønsteret. At jeg vokste ut av å sitte på fanget f.eks. Sitter fremdeles på fanget og kan få trøst, men da som en voksen, og jeg gjør det samme for mannen (trøster, han sitter aldri på fanget). Mange ting emosjonelt svikta voksne gjør er de så skamfulle for, men legger ikke merke til at mange andre "normale" har akkurat de samme behovene. Anonymkode: 8354a...475 Jeg har aldri turt å ta opp noe slikt med behandlere pga skamfølelse. Skjønner jo at det henger sammen med at jeg ikke fikk den omsorgen og tryggheten jeg trengte i de første kritiske leveår. Kombinert med å bli misbrukt i barnehagealder. Så sammenkobles, av en eller annen merkelig grunn, behov for omsorg og seksuell tenning. Det er interessant det du sier med å vokse ut av dette behovet ved å leve det ut. At kanskje, når man har fått den omsorgen man trengte, så forsvinner tenningsmønsteret. Vet ikke. Men kan forstå at folk ønsker å være en "adult baby". Det handler om å gjenopprette det man ikke fikk som barn. Anonymkode: 4a1a6...aac
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #68 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri turt å ta opp noe slikt med behandlere pga skamfølelse. Skjønner jo at det henger sammen med at jeg ikke fikk den omsorgen og tryggheten jeg trengte i de første kritiske leveår. Kombinert med å bli misbrukt i barnehagealder. Så sammenkobles, av en eller annen merkelig grunn, behov for omsorg og seksuell tenning. Det er interessant det du sier med å vokse ut av dette behovet ved å leve det ut. At kanskje, når man har fått den omsorgen man trengte, så forsvinner tenningsmønsteret. Vet ikke. Men kan forstå at folk ønsker å være en "adult baby". Det handler om å gjenopprette det man ikke fikk som barn. Anonymkode: 4a1a6...aac Ja, nettopp. Sender deg masse varme tanker. Denne skammen er virkelig ødeleggende. Og jeg håper at du ved å dele det litt her kan gi litt slipp på skammen. For meg var skammen i veien for at jeg brukte energi på ting jeg trengte å ta tak. Det var en enorm lettelse å dele det med psykologen og at han sa det var helt normal mtp bakgrunnen min, og ingen grunn til å skamme seg over seksuelle tenningsmønster når man ikke skader noen. Anonymkode: 8354a...475
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #69 Skrevet 17. mars 2023 Hvordan i himmelens navn er det mulig å overhodet bli tiltrukket av en fyr som oppfører så stakkarslig? Anonymkode: 6f2a5...b55
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #70 Skrevet 10. juli 2023 Jeg bruker bleie av fri vilje og bæsjer i den, men opplever at bleia mi lekker når jeg har bæsja den full, og det lekker på stolen jeg sitter i foreksempel , tips til noe jeg kan ha over bleien? Slik att den ikke lekker selv og jeg har bæsja bleia mi full:) Anonymkode: 28dba...af1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #71 Skrevet 10. juli 2023 Bleie fetisj er faktisk ganske normalt. Så det å skrive "Sinnsyk fetisj" er feil ts Det er overraskende mange som har bleiefetisj.  Om du vil ha en sinnsyk fetisj; Smøre seg inn med avføring. DET er en sinnsyk fetisj. Og den finnes den og. Anonymkode: 82dac...99e 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #72 Skrevet 10. juli 2023 visp skrev (På 11.3.2023 den 17.44): Dere som sier at dette er en vanlig fetisj. Nei. Og at man er så korka i huet at man presenterer noe sånt mens man fremdeles er i datingfasen. Enig! Snakk om mangel på sosiale antenner. Men, som noen andre skrev, bra han annonserte det så tidlig, så ts får droppe ham før det blir seriøst. Anonymkode: 12fc8...1bd 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #73 Skrevet 10. juli 2023 Jeg skjønner ikke greia, veldig rart for meg, men det høres jo relativt harmløst ut. Hadde gått med på å prøve det om dama ville, men kan tenke meg det ville vært noe kleint. Eller kanskje ville det gått helt fint, hvem vet. Anonymkode: cf7cf...48d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #74 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg bruker bleie av fri vilje og bæsjer i den, men opplever at bleia mi lekker når jeg har bæsja den full, og det lekker på stolen jeg sitter i foreksempel , tips til noe jeg kan ha over bleien? Slik att den ikke lekker selv og jeg har bæsja bleia mi full:) Anonymkode: 28dba...af1 Jeg foreslår hjemmetjenesten, og noen sykepleiere kan hjelpe deg, med å tørke rumpe og bruke våtservietter på deg, håper du får den nødvendige hjelpen😀😀. Lykke til. Hilsen TS Anonymkode: f572e...c0e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #75 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bleie fetisj er faktisk ganske normalt. Så det å skrive "Sinnsyk fetisj" er feil ts Det er overraskende mange som har bleiefetisj.  Om du vil ha en sinnsyk fetisj; Smøre seg inn med avføring. DET er en sinnsyk fetisj. Og den finnes den og. Anonymkode: 82dac...99e Eh nei det er ikke normalt å ha fetisj for bleier!  Da har du opplevd omsorgssvikt Anonymkode: f572e...c0e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #76 Skrevet 11. juli 2023 Tenker når det kommer til fetisjer så må begge partene få noe igjen for det (nytelse, glede). Blir fort kjipt når en skal ettergi seg for partner seg fetisj og ikke føle noe på det selv. Jeg kunne aldri gitt noe av meg selv som jeg ikke får noe igjen for selv eller ønsker, hadde følt at det hadde spist meg litt opp innvendig over tid og man føler seg utnyttet til slutt. Var selv en pleaser og elsket å eksperimentere tidligere, men over tid så har jeg sagt ja til sex og handlinger som jeg nok innerst inne ikke likte så godt/fikk så mye igjen for og jeg utviklet vaginisme bl.a, du må ville det litt selv i det minste og få litt nytelse på en eller annen måte. Anonymkode: 238a1...8fa
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #77 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg bruker bleie av fri vilje og bæsjer i den, men opplever at bleia mi lekker når jeg har bæsja den full, og det lekker på stolen jeg sitter i foreksempel , tips til noe jeg kan ha over bleien? Slik att den ikke lekker selv og jeg har bæsja bleia mi full:) Anonymkode: 28dba...af1 https://www.farmasiet.no/catalog/stomi-inkontinens-og-kateter/sengebeskyttelse/attends-cover-dri-plus-80x90-cm,5000407?gclid=CjwKCAjw2K6lBhBXEiwA5RjtCbJ8E146K3wrPZFaaAQ-otsKnCPQtUcPzQbv_z7n2rWu-ISwB82kqhoC2C4QAvD_BwE Du får legge sånne under der du sitter, er det man gjør på sykehjem bl.a Anonymkode: 238a1...8fa
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #78 Skrevet 11. juli 2023 visp skrev (På 12.3.2023 den 11.07): Så bare fordi du tenner på det, så skal dama gå med bleie? Til vanlig? Hver gang dere har sex? Eller er det snakk om en times tid en gang i måneden? Hva med å forstå at man ikke kan få alt man vil? Har dere null trening i å innse at det meste her i livet kan man ikke få til? Jeg kan egentlig ikke huske en eneste ting her i livet som kun jeg hadde glede av. Jeg snakker generelt; ikke kun sex. Og jeg hadde rett og slett ikke blitt tent om noen måtte gjøre noe for å oppfylle en spesiell lyst jeg hadde hatt om denne personen ikke syns det var særlig givende. Ja, det finnes mye forskjellig der ute, og tendensen er vel at grensene strekker seg og strekker seg siden dere bruker så mye tid på det.  Gikk glipp av hver eneste time med tekstanalyse på skolen du? Anonymkode: 8e949...c75
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #79 Skrevet 11. juli 2023 side-cut skrev (På 11.3.2023 den 18.35): Jeg har bleiefetisj, riktig nok som kvinne, og det sinnsyk er kanskje ikke ordet jeg persl lig ville brukt, da som flere sier, er den ikke av de mest sjeldne. Og joda, det er nå ganske lett å skaffe seg bleier som passer både deg og meg om man ønsker det så det betviler jeg ikke. Siden han er såpass åpen om det går jeg ut ifra at han helst vil kunne utleve det i en relasjon, evt alene med aksept fra partner så tenker det er greit å enten prate om det eller avslutte som du sier om det er en dealbreaker for deg. Bæsjer du i bleiene når du er ute blant folk ? Anonymkode: 08077...029
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå