AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #41 Skrevet 12. mars 2023 MrGekko skrev (1 time siden): Neida, skal sjølvsagt ikkje gå med bleie heile tida. Men kanskje ein kveld av og til der man delar ei flaske vin eller noko. I ein av dating-appane er det eit spørsmål som ein kan svare på; «er du villig til å utføre noko kinky i senga for å glede partnaren din?». Overraskande mange kvinner hadde svart ja på dette. Ikkje veit eg kva damene har i tankane når det kjem til  kink, men dette med bleier er nok i kategorien ja. Uansett nesten umogleg å diskutere kink på denne sida. Er nok ikkje rette plassen 😅 Hadde blitt ett klart nei fra meg. Var ikke aseksuell før, men har blitt det etter noen år på datingsider Anonymkode: 3e06d...eab 1
Gjest Warrior Skrevet 12. mars 2023 #42 Skrevet 12. mars 2023 Det er ikke en veldig uvanlig fetisj selv om det ikke er sÃ¥ vanlig heller. Ikke er det noe galt med en sÃ¥ uskyldig fetisj heller. Det er bare en bleie. Folk har fetisj for mye rart som er mye merkeligere enn en bleie. Har aldri møtt pÃ¥ noen som har bleiefetisj selv men hadde ikke gjort meg noe om det skjedde. Kan godt bruke bleie ogsÃ¥ jeg for Ã¥ gjøre sexpartnere glad hvis de hadde hatt fetisj for bleier. Null problem. Er med pÃ¥ det meste jeg for Ã¥ glede partnere, men er det snakk om fetisjer som vold, bæsj og oppkast. Ja ekle ting og voldelige ting. Der gÃ¥r grensa mi. Det er noe av det jeg kaller sinnsyke fetisjer. Â
Blåjojo Skrevet 13. mars 2023 #43 Skrevet 13. mars 2023 Jeg ville nok droppet en som presenterte fetishen sin på denne måten for meg. Han sier jo ikke at "han kan tenke seg", men han presser det på ts, sånn som jeg tolker det. Har hatt kjæreste med bl.a. bleiefetish selv, og er direkte rystet over hvor ufine kommentarer enkelte her slenger ut. Håper dere ville sagt det samme om en nær slektning kom og fortalte dere dette! Han jeg var sammen med presentere det på en sånn måte at jeg skjønte at jeg hadde et valg om jeg ville delta i dette eller ikke, og han hadde naturlig nok forståelse for at jeg kanskje valgte han bort pga dette. Og det tenker jeg er den eneste rette måten å gjøre det på. 2 1
tøydokka Skrevet 13. mars 2023 #44 Skrevet 13. mars 2023 Ville ikke sagt det er noe sinnsykt med å ha bleiefetish. Men det er ikke så vanlig, så om man har en sånn uvanlig fetish, så er det jo greit å lufte det litt for en evt partner før man begynner med sånn : "gjør som daddy sier, ellers blir det bleie på" osv. For min del hadde det bare blitt kleinheten selv og ca ingenting kunne reddet han ut av det.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #45 Skrevet 13. mars 2023 Blåjojo skrev (1 time siden): Jeg ville nok droppet en som presenterte fetishen sin på denne måten for meg. Han sier jo ikke at "han kan tenke seg", men han presser det på ts, sånn som jeg tolker det. Har hatt kjæreste med bl.a. bleiefetish selv, og er direkte rystet over hvor ufine kommentarer enkelte her slenger ut. Håper dere ville sagt det samme om en nær slektning kom og fortalte dere dette! Han jeg var sammen med presentere det på en sånn måte at jeg skjønte at jeg hadde et valg om jeg ville delta i dette eller ikke, og han hadde naturlig nok forståelse for at jeg kanskje valgte han bort pga dette. Og det tenker jeg er den eneste rette måten å gjøre det på.  Enig i det første du skriver, gitt at det TS skriver er sant. Er du virkelig rystet? Det har vært flere tråder om dette her gjennom årene, og jeg synes jeg alltid leser det samme fra mange, at det er sykt og pedofilt og at man enten bør sperres på psykiatrisk avdeling til man er "frisk" eller lignende. Det er ikke rart at man ikke ser alle de som har disse "greiene" (bruker det ordet, siden det ofte handler mer om et behov for nærhet og støtte som man ikke fikk som barn enn en rent seksuell fetish). Ja, det er såpass vanlig at det slett ikke er utenkelig at mange av disse har en bekjent eller nær som har slitt med skam og selvforakt hele livet etter å ha sett hva folk mener. Jeg har dette selv, og kan si at jeg aldri har opplevd slikt fra folk som kjenner meg, og alle partnere har akseptert det. Det er én ting når man ser for seg en fremmed på internett, og en helt annen når det er den du er forelsket i og kjenner som smart, snill og god og alt det der, men jeg skal ikke nekte for at det gjør vondt å lese disse tingene som sies. I det siste du skriver er jeg fortsatt helt enig, men jeg har aldri blitt valgt bort på grunn av dette av noen jeg har turt å åpne meg for. Det er ikke det jeg forteller på første date, men det er noe man bør være ærlig om så tidlig som mulig slik at ingen føler seg forledet...  Anonymkode: edc50...616
Elaine Marley Skrevet 13. mars 2023 #46 Skrevet 13. mars 2023 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, latterliggjøring, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Blåjojo Skrevet 13. mars 2023 #47 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden):  Enig i det første du skriver, gitt at det TS skriver er sant. Er du virkelig rystet? Det har vært flere tråder om dette her gjennom årene, og jeg synes jeg alltid leser det samme fra mange, at det er sykt og pedofilt og at man enten bør sperres på psykiatrisk avdeling til man er "frisk" eller lignende. Det er ikke rart at man ikke ser alle de som har disse "greiene" (bruker det ordet, siden det ofte handler mer om et behov for nærhet og støtte som man ikke fikk som barn enn en rent seksuell fetish). Ja, det er såpass vanlig at det slett ikke er utenkelig at mange av disse har en bekjent eller nær som har slitt med skam og selvforakt hele livet etter å ha sett hva folk mener. Jeg har dette selv, og kan si at jeg aldri har opplevd slikt fra folk som kjenner meg, og alle partnere har akseptert det. Det er én ting når man ser for seg en fremmed på internett, og en helt annen når det er den du er forelsket i og kjenner som smart, snill og god og alt det der, men jeg skal ikke nekte for at det gjør vondt å lese disse tingene som sies. I det siste du skriver er jeg fortsatt helt enig, men jeg har aldri blitt valgt bort på grunn av dette av noen jeg har turt å åpne meg for. Det er ikke det jeg forteller på første date, men det er noe man bør være ærlig om så tidlig som mulig slik at ingen føler seg forledet...  Anonymkode: edc50...616 Jeg er rystet i betydning av at jeg ikke kan skjønne hensikten med å spy ut av seg negative kommentarer på et nettforum. Men så lenge folk kan være anonym eller ikke må si ting ansikt til ansikt, så er det utrolig hva enkelte klarer å spy ut av seg.  Glad for å høre at du har fått aksept for dette hos partnere. Opplevde det aldri som negativt at han ønsket å bruke bleier, og han presset det aldri på meg på noen måte. Han hadde flere fetisjer og jeg fikk vite om det meste før første date, og resten etterpå. Men det har mye å si hvordan ting blir presentert for deg.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #48 Skrevet 13. mars 2023 visp skrev (På 11.3.2023 den 17.44): Dere som sier at dette er en vanlig fetisj. Nei. Og at man er så korka i huet at man presenterer noe sånt mens man fremdeles er i datingfasen. Når ellers skal folk presentere slikt som dette, om ikke i datingfasen. Jeg personlig hadde takket pent nei men har forståelser for at folk liker forskjellig ting. Beste for sånne folk er å kvitte seg folk som deg, Visp tidligst mulig og finn en/ei som deler samme interesser. Anonymkode: 097e7...a8c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #49 Skrevet 13. mars 2023 Blåjojo skrev (8 timer siden): Jeg er rystet i betydning av at jeg ikke kan skjønne hensikten med å spy ut av seg negative kommentarer på et nettforum. Men så lenge folk kan være anonym eller ikke må si ting ansikt til ansikt, så er det utrolig hva enkelte klarer å spy ut av seg.  Glad for å høre at du har fått aksept for dette hos partnere. Opplevde det aldri som negativt at han ønsket å bruke bleier, og han presset det aldri på meg på noen måte. Han hadde flere fetisjer og jeg fikk vite om det meste før første date, og resten etterpå. Men det har mye å si hvordan ting blir presentert for deg. Ja, du har nok rett der, det å være "helt" anonym bringer ut mye stygt i folk, men samtidig er det vel også det folk egentlig tenker, og selv om det er vondt å lese, er det også interessant og rettferdiggjør litt at man føler så mye skam rundt dette. Jeg vet jo selv at jeg ikke skader noen, men det er ikke rart at man føler seg uønsket og skamfull når man ser hva folk egentlig mener, når de kan skrive uten frykt for noen form for represalier. Sånn sett er det nesten litt dumt at innlegg ble slettet synes jeg. Det viseer at vi har en veldig lang vei å gå. Hadde man skrevet slikt om f.eks. homofile nå i dag hadde med rette blitt irettesatt. Jeg skjønner om du ikke vil dele noe mer om denne tidligere partneren når du først har delt så mye med nick, men var noen av de andre fetishene relaterte til dette på noe vis tror du? Var det rent seksuelt, eller var det også tilfeller hvor det ikke var det? Anonymkode: edc50...616
Mr Big Skrevet 13. mars 2023 #50 Skrevet 13. mars 2023 visp skrev (På 12.3.2023 den 11.07): Så bare fordi du tenner på det, så skal dama gå med bleie? Hva med å forstå at man ikke kan få alt man vil? Har dere null trening i å innse at det meste her i livet kan man ikke få til? Jeg kan egentlig ikke huske en eneste ting her i livet som kun jeg hadde glede av. Jeg snakker generelt; ikke kun sex.  Sånne holdninger kommer jeg aldri til å forstå. Er din verden fri for å glede folk du er glad i om du ikke får noe tilbake? Er ikke det fryktelig egoistisk? To eksempler - ett seksuelt, ett ikke: Min eks tente på menn i dameklær. Det var ikke min greie, men heller enn å nekte, drite henne ut, gjøre det slutt (?!) tok jeg en gang midt i akten på hennes truse og BH. Ansiktet hennes kommer jeg aldri til å glemme, hvor mye hun digget det, hvor kåt hun ble osv. Hallo, hvor skadelig sykt er det å ha på undertøy tiltenkt det motsatte kjønn, skulle det være så ille at det trumfer å glede den du er glad i? Det lille «ubehaget» å gjøre noe jeg selv ikke tente på druknet jo i forhold til gleden hun følte… Min sønn har av og til lyst til å gjøre barneting (tro det eller ei), som f.eks. Tusenfryd, Leos Lekeland og sånne ting. Eller da han var litt yngre, å se på Paw Patrol på TV. Tar man i bruk din logikk her bør jo jeg nekte han alt dette da JEG ikke har noen stor glede av disse tingene. Å sitte med min sønn i armkroken på sofaen, fuck det lissom, jeg liker jo ikke Paw Patrol. (Og ikke begynn med «det kan ikke sammenlignes», det er nettopp det det kan - du gjør noe du ikke ville gjort alene kun for å glede en du er glad i. Og nettopp tanken på å glede noen jeg er glad i gir jo meg masse glede i seg selv) 2 2 2
Blåjojo Skrevet 14. mars 2023 #51 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja, du har nok rett der, det å være "helt" anonym bringer ut mye stygt i folk, men samtidig er det vel også det folk egentlig tenker, og selv om det er vondt å lese, er det også interessant og rettferdiggjør litt at man føler så mye skam rundt dette. Jeg vet jo selv at jeg ikke skader noen, men det er ikke rart at man føler seg uønsket og skamfull når man ser hva folk egentlig mener, når de kan skrive uten frykt for noen form for represalier. Sånn sett er det nesten litt dumt at innlegg ble slettet synes jeg. Det viseer at vi har en veldig lang vei å gå. Hadde man skrevet slikt om f.eks. homofile nå i dag hadde med rette blitt irettesatt. Jeg skjønner om du ikke vil dele noe mer om denne tidligere partneren når du først har delt så mye med nick, men var noen av de andre fetishene relaterte til dette på noe vis tror du? Var det rent seksuelt, eller var det også tilfeller hvor det ikke var det? Anonymkode: edc50...616 Men det er jo nettopp det som er hele poenget.. Disse fetisjene verken plager eller skader noen andre. Så hvorfor skal folk være så dømmende? De fleste vet jo i tillegg svært lite om hvordan dette fungerer. De tenker bare: Voksen i bleie= æsj, må være psyk og trenger hjelp! En av de andre var nok relatert til bleiebruk ja. Gikk på amming/flaske. Men var ikke seksuelt relatert. Akkurat sånn som at hans bleiebruk ikke hovedsaklig var seksuelt relatert. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #52 Skrevet 14. mars 2023 Blåjojo skrev (2 timer siden): Men det er jo nettopp det som er hele poenget.. Disse fetisjene verken plager eller skader noen andre. Så hvorfor skal folk være så dømmende? De fleste vet jo i tillegg svært lite om hvordan dette fungerer. De tenker bare: Voksen i bleie= æsj, må være psyk og trenger hjelp! En av de andre var nok relatert til bleiebruk ja. Gikk på amming/flaske. Men var ikke seksuelt relatert. Akkurat sånn som at hans bleiebruk ikke hovedsaklig var seksuelt relatert. Nei, du har helt rett i det første, og som du sier så er det ingen som forstår det uten å enten ha levd med det selv, eller som deg, virkelig ha brydd deg om noen som har det slik. De færreste vet noe om det, og selv blant psykologer er det ikke uvanlig at de ikke har hørt om det, selv om det er relativt vanlig. Jeg tror rett og slett det er enorme "mørketall" på grunn av stigma, og at mange av disse følelsene (på et spekter) er langt mer utbredt enn man tror. Ei jeg var sammen med hadde en veldig vanskelig barndom selv (jeg vil kalle den rimelig traumatisk) og det viste seg at hun hadde veldig mye av dette inni seg.  Takk for svar på spørsmål #2, det var det jeg trodde. Jeg tror det er slik for de fleste av "oss", at det handler om behov og følelser som sitter dypt inne fra ung barndom. Det med "amming" er jo et godt eksempel på noe som ikke er seksuelt. Jeg tror egentlig jeg er litt lik din eks på disse områdene, og bleier for meg er i all hovedsak ikke seksuelt. Det er litt som at jeg fortsatt har et barn inni meg som jeg prøver å undertrykke fordi det ikke stemmer i det hele tatt med hvordan jeg er eller ønsker å være (seksuelt er jeg f.eks. dominant). Dessverre kan man ikke velge barndom og traumer (subjektivt opplevde eller reelle), eller hvordan man reagerer på dette. Dette står åpenbart ikke øverst på ønskelisten for "behov" menn ønsker å ha. Man trenger ikke mer enn å lese noen kommentarer her for å skjønne hvorfor... Anonymkode: edc50...616
Blåjojo Skrevet 14. mars 2023 #53 Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, du har helt rett i det første, og som du sier så er det ingen som forstår det uten å enten ha levd med det selv, eller som deg, virkelig ha brydd deg om noen som har det slik. De færreste vet noe om det, og selv blant psykologer er det ikke uvanlig at de ikke har hørt om det, selv om det er relativt vanlig. Jeg tror rett og slett det er enorme "mørketall" på grunn av stigma, og at mange av disse følelsene (på et spekter) er langt mer utbredt enn man tror. Ei jeg var sammen med hadde en veldig vanskelig barndom selv (jeg vil kalle den rimelig traumatisk) og det viste seg at hun hadde veldig mye av dette inni seg.  Takk for svar på spørsmål #2, det var det jeg trodde. Jeg tror det er slik for de fleste av "oss", at det handler om behov og følelser som sitter dypt inne fra ung barndom. Det med "amming" er jo et godt eksempel på noe som ikke er seksuelt. Jeg tror egentlig jeg er litt lik din eks på disse områdene, og bleier for meg er i all hovedsak ikke seksuelt. Det er litt som at jeg fortsatt har et barn inni meg som jeg prøver å undertrykke fordi det ikke stemmer i det hele tatt med hvordan jeg er eller ønsker å være (seksuelt er jeg f.eks. dominant). Dessverre kan man ikke velge barndom og traumer (subjektivt opplevde eller reelle), eller hvordan man reagerer på dette. Dette står åpenbart ikke øverst på ønskelisten for "behov" menn ønsker å ha. Man trenger ikke mer enn å lese noen kommentarer her for å skjønne hvorfor... Anonymkode: edc50...616 Vi snakket mye om hvorfor han hadde disse fetisjene.. Eller hva som kan ligge bak. Men klarte aldri finne noe logisk svar, da det ikke var traumer eller andre mer åpenbare årsaker. Det gikk mye på hva han rett å slett følte var behagelig.  Men er vel sikkert noen som har opplevd traumer eller på andre måter har en åpenbar årsak til dette behovet, mens andre igjen aldri vil klare å finne årsaken. Og etter mitt syn er det selvfølgelig heller ikke nødvendig med annen årsak enn at det er behagelig.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #54 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 13.3.2023 den 2.50):  Enig i det første du skriver, gitt at det TS skriver er sant. Er du virkelig rystet? Det har vært flere tråder om dette her gjennom årene, og jeg synes jeg alltid leser det samme fra mange, at det er sykt og pedofilt og at man enten bør sperres på psykiatrisk avdeling til man er "frisk" eller lignende. Det er ikke rart at man ikke ser alle de som har disse "greiene" (bruker det ordet, siden det ofte handler mer om et behov for nærhet og støtte som man ikke fikk som barn enn en rent seksuell fetish). Ja, det er såpass vanlig at det slett ikke er utenkelig at mange av disse har en bekjent eller nær som har slitt med skam og selvforakt hele livet etter å ha sett hva folk mener. Jeg har dette selv, og kan si at jeg aldri har opplevd slikt fra folk som kjenner meg, og alle partnere har akseptert det. Det er én ting når man ser for seg en fremmed på internett, og en helt annen når det er den du er forelsket i og kjenner som smart, snill og god og alt det der, men jeg skal ikke nekte for at det gjør vondt å lese disse tingene som sies. I det siste du skriver er jeg fortsatt helt enig, men jeg har aldri blitt valgt bort på grunn av dette av noen jeg har turt å åpne meg for. Det er ikke det jeg forteller på første date, men det er noe man bør være ærlig om så tidlig som mulig slik at ingen føler seg forledet...  Anonymkode: edc50...616 Kjenner meg litt igjen. Gjett om jeg har følt meg SYK pga noen seksuelle mønster jeg har. Våget til slutt å åpne meg for en psykolog, og var bare helt sånn "det går helt fint", aksepterte det fullt og leet ikke et øyebryn. Han forklarte det også med mangler i barndom, avstumpet emosjonell utvikling, utviklingslinjer og at seksualitet og emosjonalitet hadde krasjet pga seksualitetsutviklingen hadde komt lenger, så da jeg møtte en mann jeg kunne åpne meg for var min nærmeste tid i linja da jeg var lite barn. Klarte ikke å forklare. Men han forklarte det tydelig. For meg handler det seksuelle mønsteret mer om et emosjonelt behov enn seksuelt behov. Men ja, det er virkelig skadelig måten folk har behov for å snakke drit om mennesker med denne type tenningsmønster. Mens det å tenne på bleie eller å være voksen baby ikke skader noen. Om jeg f.eks vil bruke smokk og sitte på fanget til mannen min og lage babylyder så skader det ingen, det gjør ikke ham pedofil, for jeg ER voksen. Det gjør ham omsorgsfull og ser at jeg sliter med dette og kan trenge det. Synes det er mye stigma overfor både de som har slike tenningsmønster. Men også de som ikke har dem, men velger å imøtekomme dem. Sender deg noen varme tanker. Det er støtte i å lese det du skriver. Ganske kjipt å sitte i diskusjoner med venner der de ler og lager spyfjes av seksuelle mønster man selv har særlig når det handler om svikt i barndom. Anonymkode: 8354a...475 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #55 Skrevet 15. mars 2023 Jeg tenker umiddelbart at dette er forrykte og ustabile mennesker, og ville stukket raskt straks jeg fikk høre om noe sånt, uansett når i forholdet det kom for en dag. Greit om det kom på bordet så tidlig som mulig, men tror jeg ville ha merket at jeg hadde med en person som ikke var i vater å gjøre på et tidlig stadium, uansett. Det er fullstendig turn off i tillegg, får bare assosiasjoner til stakkarslige, ekle typer.   Anonymkode: e4b84...f97
Vinterjenta Skrevet 15. mars 2023 #56 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kjenner meg litt igjen. Gjett om jeg har følt meg SYK pga noen seksuelle mønster jeg har. Våget til slutt å åpne meg for en psykolog, og var bare helt sånn "det går helt fint", aksepterte det fullt og leet ikke et øyebryn. Han forklarte det også med mangler i barndom, avstumpet emosjonell utvikling, utviklingslinjer og at seksualitet og emosjonalitet hadde krasjet pga seksualitetsutviklingen hadde komt lenger, så da jeg møtte en mann jeg kunne åpne meg for var min nærmeste tid i linja da jeg var lite barn. Klarte ikke å forklare. Men han forklarte det tydelig. For meg handler det seksuelle mønsteret mer om et emosjonelt behov enn seksuelt behov. Men ja, det er virkelig skadelig måten folk har behov for å snakke drit om mennesker med denne type tenningsmønster. Mens det å tenne på bleie eller å være voksen baby ikke skader noen. Om jeg f.eks vil bruke smokk og sitte på fanget til mannen min og lage babylyder så skader det ingen, det gjør ikke ham pedofil, for jeg ER voksen. Det gjør ham omsorgsfull og ser at jeg sliter med dette og kan trenge det. Synes det er mye stigma overfor både de som har slike tenningsmønster. Men også de som ikke har dem, men velger å imøtekomme dem. Sender deg noen varme tanker. Det er støtte i å lese det du skriver. Ganske kjipt å sitte i diskusjoner med venner der de ler og lager spyfjes av seksuelle mønster man selv har særlig når det handler om svikt i barndom. Anonymkode: 8354a...475 Nei det skader ingen. Men det påvirker deg selv og relasjonen til mannen din. Det er en psykisk reaksjon på en dårlig barndom som du burde jobbe med. Å kalle det fetish, og that’s it gjør at du er komfortabel i å sitte fast i status quo. Blir sånn som agorafobikere som stenger seg inne og unnskylder seg med at de ikke kan gå ut fordi de har agorafobi. Sånne ting må man jobbe med!  1
Vinterjenta Skrevet 15. mars 2023 #57 Skrevet 15. mars 2023 Mr Big skrev (PÃ¥ 13.3.2023 den 20.12): SÃ¥nne holdninger kommer jeg aldri til Ã¥ forstÃ¥. Er din verden fri for Ã¥ glede folk du er glad i om du ikke fÃ¥r noe tilbake? Er ikke det fryktelig egoistisk? To eksempler - ett seksuelt, ett ikke: Min eks tente pÃ¥ menn i dameklær. Det var ikke min greie, men heller enn Ã¥ nekte, drite henne ut, gjøre det slutt (?!) tok jeg en gang midt i akten pÃ¥ hennes truse og BH. Ansiktet hennes kommer jeg aldri til Ã¥ glemme, hvor mye hun digget det, hvor kÃ¥t hun ble osv. Hallo, hvor skadelig sykt er det Ã¥ ha pÃ¥ undertøy tiltenkt det motsatte kjønn, skulle det være sÃ¥ ille at det trumfer Ã¥ glede den du er glad i? Det lille «ubehaget» Ã¥ gjøre noe jeg selv ikke tente pÃ¥ druknet jo i forhold til gleden hun følte… Min sønn har av og til lyst til Ã¥ gjøre barneting (tro det eller ei), som f.eks. Tusenfryd, Leos Lekeland og sÃ¥nne ting. Eller da han var litt yngre, Ã¥ se pÃ¥ Paw Patrol pÃ¥ TV. Tar man i bruk din logikk her bør jo jeg nekte han alt dette da JEG ikke har noen stor glede av disse tingene. Ã… sitte med min sønn i armkroken pÃ¥ sofaen, fuck det lissom, jeg liker jo ikke Paw Patrol. (Og ikke begynn med «det kan ikke sammenlignes», det er nettopp det det kan - du gjør noe du ikke ville gjort alene kun for Ã¥ glede en du er glad i. Og nettopp tanken pÃ¥ Ã¥ glede noen jeg er glad i gir jo meg masse glede i seg selv) "Ã… du liker Ã¥ pisse pÃ¥ andre? SÃ¥ lenge du blir glad sÃ¥, piss i veg!" Det er det er en ekstremt selvdestruktiv tankegang. Selv-utslettende vil jeg si.  Lær Ã¥ si nei. Nei til ting du ikke liker. Nei til mennesker du ikke liker. Og fremfor alt, nei til ting du ikke vil. Det vil gjøre det bedre for deg, og for alle andre.Â
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #58 Skrevet 15. mars 2023 Uffffff.......Hva er det som mangler i topplokket? Anonymkode: 84c6c...589
side-cut Skrevet 15. mars 2023 #59 Skrevet 15. mars 2023 Vinterjenta skrev (3 timer siden): "Å du liker å pisse på andre? Så lenge du blir glad så, piss i veg!" Det er det er en ekstremt selvdestruktiv tankegang. Selv-utslettende vil jeg si.  Lær å si nei. Nei til ting du ikke liker. Nei til mennesker du ikke liker. Og fremfor alt, nei til ting du ikke vil. Det vil gjøre det bedre for deg, og for alle andre. Det kommer jo ann på vedkommendes utgangspunkt. Hos meg er det ikke bare turn-ons og turn-offs, men også det nøytrale. Ting som for meg er nøyatralt gir meg ingenting, det tenner meg ikke, men det er heller ikke slik at det gjør meg mindre tent eller at jeg føler ubehag rundt det. Jeg ser ingen problemer med å utføre nlytrale ting for sin partner, men så klart, er det snakk om en turn-off der man selv blir negativt påvirket så er jeg enig med deg, der setter jeg mine grenser, der sier jeg nei. 2
Snok1 Skrevet 15. mars 2023 #60 Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tenker umiddelbart at dette er forrykte og ustabile mennesker, og ville stukket raskt straks jeg fikk høre om noe sånt, uansett når i forholdet det kom for en dag. Greit om det kom på bordet så tidlig som mulig, men tror jeg ville ha merket at jeg hadde med en person som ikke var i vater å gjøre på et tidlig stadium, uansett. Det er fullstendig turn off i tillegg, får bare assosiasjoner til stakkarslige, ekle typer.   Anonymkode: e4b84...f97 Jeg håper du tydeliggjør dine holdninger overfor seksuelt mangfold tidlig i forholdet slik at potensielle partnere slipper å investere sterke følelser i deg, og heller kan finne seg en  tolerant, åpen og liberal partner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå