Gå til innhold

Noen gang opplevd episode/menneske med imponerende sinnsro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortell gjerne, synes temaet er så fascinerende. 

Hadde en venninne som taklet et utroskapsbrudd på en så rolig og behersket måte at jeg nesten ble sint på hennes vegne. Men ser jo hun har det godt med seg selv idag og har et godt liv. 

Utroskapen skjedde som lyn fra klar himmel, bare noen dager etter han fridde til henne. Måten hun bare kuttet han ut tvert, men samtidig snakket til han og behandlet han med respekt rundt alt det praktiske var mildt sagt imponerende. Selv hadde jeg eksplodert.

 

Anonymkode: c3986...5ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ei venninne med en veldig krevende jobb der hun stadig må i media for å forklare og forsvare. Når ting blir vanskelig tar hun alltid to skritt frem og tar ansvar. Helt rolig. 

Anonymkode: 4a1aa...56a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykologen min. Ikke at jeg har sett henne i hennes privatliv. Men hun møter opp med en sånn enorm sinnsro at det er til å bli rolig av selv. 

Alt kan hun romme. Har gått til en del psykologer, og joda, skal være plass til følelser på psykologkontoret, men ingen har vært som henne. Må være et enormt raust menneske på privaten. Har hun operert, vært hjemme med sykt barn osv. alt snakker hun om med enorm sinnsro. 

Anonymkode: 21b39...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte ned en stolpe med eksens veteran bil. Han tok det så rolig at jeg ville ringe lege fordi jeg trodde han var i sjokk. 

Anonymkode: d14a7...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var en treningsintruktør og vi var 13-15 deltakere på gruppetime, før timen startet så kom det et brak etterfulgt av en liten stank fra instruktøren.. hun så helt ubrydd av det hele

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har. Og jeg tenker faktisk på henne ofte. En dame i 40 årene med spirituelle evner, ifølge henne selv. Fader så fascinerende hun var på en god måte. Kokrolig, klår og tilstede i alle situasjoner der alle sansene var vidåpen. Hun bare er sånn. Et fabelaktig menneske å være sammen med ettersom hennes rolighet smittet over på alle rundt henne. Du føler deg så trygg.

Hun drev visst mye med yoga og meditasjon. 

Når jeg føler meg stresset så tenker jeg på henne. Det får meg alltid til å ta noen dype magedrag med pust, hvor jeg mentalt bare girer ned. Skulle ønske jeg hadde et slikt menneske nært meg i relasjon. Jeg har mye og lære, og ønsker å lære også. For bare tenk å ha en så rolig sinnsro konstant som henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endorfin skrev (27 minutter siden):

Ja, var en treningsintruktør og vi var 13-15 deltakere på gruppetime, før timen startet så kom det et brak etterfulgt av en liten stank fra instruktøren.. hun så helt ubrydd av det hele

Haha 🤣🤭

Anonymkode: 13206...9ca

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...