Gå til innhold

Hvilket plattform bruker ditt styre for digitale styremøter?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regner med å bli valgt som styreleder på årsmøte, og ser for meg at vi kommer til å trenge å ha noen styremøter digitalt. Hvilken plattform er best?

Anonymkode: 704f2...1fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har folket tilgang til? Kan alle bruke teams er det jo enkelt

Anonymkode: 3a367...c4c

AnonymBruker
Skrevet

Teams

Anonymkode: 1a123...56d

Skrevet

Vi bruker Teams på jobben, og jeg liker det godt, siden vi også kan bruke det som filarkiv fra møtene.

På noen fritidsverv er jeg vant med å bruke Google Meet. Det fungerer også fint, og kan kobles opp mot epost og man kan lage lagringsområder for felles dokumenter.

Iblant er jeg med på Zoom-møter også, som jeg blir innkalt til av eksterne. Det fungerer også greit, men jeg er like fortrolig med dette verktøyet, ettersom jeg ikke har brukt det noe særlig selv.

Skrevet

Teams. 

+ at noen i kommunen tipset meg om at onenote systemet o.l her kan brukes til å lage notater/ referater. Lag en mappe for styremøter f.eks også lager man notater underveis.

AnonymBruker
Skrevet

Privat bruker jeg teams på styremøter. På jobben ( boligbyggelag) bruker jeg Styreportalen som leveres til alle våre styrer sammen med forretningsføreravtalen. 

Anonymkode: 5bee4...630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...