AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Skrevet 11. mars 2023 Regner med å bli valgt som styreleder på årsmøte, og ser for meg at vi kommer til å trenge å ha noen styremøter digitalt. Hvilken plattform er best? Anonymkode: 704f2...1fd
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Hva har folket tilgang til? Kan alle bruke teams er det jo enkelt Anonymkode: 3a367...c4c
Andro Skrevet 11. mars 2023 #4 Skrevet 11. mars 2023 Vi bruker Teams på jobben, og jeg liker det godt, siden vi også kan bruke det som filarkiv fra møtene. På noen fritidsverv er jeg vant med å bruke Google Meet. Det fungerer også fint, og kan kobles opp mot epost og man kan lage lagringsområder for felles dokumenter. Iblant er jeg med på Zoom-møter også, som jeg blir innkalt til av eksterne. Det fungerer også greit, men jeg er like fortrolig med dette verktøyet, ettersom jeg ikke har brukt det noe særlig selv.
Fighter83 Skrevet 11. mars 2023 #5 Skrevet 11. mars 2023 Teams. + at noen i kommunen tipset meg om at onenote systemet o.l her kan brukes til å lage notater/ referater. Lag en mappe for styremøter f.eks også lager man notater underveis.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 Privat bruker jeg teams på styremøter. På jobben ( boligbyggelag) bruker jeg Styreportalen som leveres til alle våre styrer sammen med forretningsføreravtalen. Anonymkode: 5bee4...630
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå