AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:47 #21 Skrevet mandag kl. 10:47 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): følk må skjerpe seg når det gjelder sånt som detta. Ja du blei litt kødda me, men herregud du tenker ikkje tbake i tid og begynner å grine. Kommer sjøl der ifrå og har aldri hatt nokke problem med det nå i seinere liv. blei mobba sjølv og sa t meg sjølv at eg må bare skjerpe meg så gjorde eg det. du får ikkje endra på nokke som allereie har skjedd så då e det ikkje vits å tenke på det heller. Det sitter bare i hue, skjerp dikkan. Anonymkode: 06491...5fc Om man har blitt mobbet, trakassert, sparket, slått og hånet over lengre tid er det ikke bare i hodet det sitter, men også i kroppen, og både kropp og hode husker... det er faktisk ikke å bare "skjerpe seg" slik du påstår! Anonymkode: 6866e...519
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:50 #22 Skrevet mandag kl. 10:50 AnonymBruker skrev (På 11.3.2023 den 12.04): Håper fødselstallene på guttebarn går ned der, sånn at det ikke blir født så mange mobbere Er jo gutter som er verst. De som er ansvarlige for mobbingen bør henges ut med fullt navn. De fortjener alt vondt. Anonymkode: 38868...b12 Jentene var verste mobberene på meg. Anonymkode: dc9e1...707
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:51 #23 Skrevet mandag kl. 10:51 Folk i Drangedal stammer fra gamle bondeslekter, så det er nok en del søskenbarn som har giftet seg. Anonymkode: 62352...abd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå