Gå til innhold

Hva synes du om utsikten til denne leiligheten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på boligjakt og begynner å bli desperat, men tror ikke jeg klarer å bo uten utsikt, siden det er viktig for meg.

ical.icshttps://www.finn.no/294135794

Anonymkode: 66a15...28d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilen utsikt? Er ingen utsikt der annet enn rett inn i veggen til naboblokka, som forøvrig ser skikkelig grell ut. Jeg hadde fått klaus med så mye innsyn 

Anonymkode: 00bbc...678

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg bladde fort, men eneste utsikten jeg så var rett inn i en annen blokk? Det synes jeg ikke noe om.

Anonymkode: 39fdd...526

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Minner litt om utsikten jeg har nå, fra sokkelleiligheta jeg leier. Vil jeg se himmel og skyer må jeg stikke hodet helt inntil glasset og se til siden og håpe det ikke går noen forbi som tror jeg er en nysgjerrig tulling som glor på naboer og forbipasserende.

Tror ikke jeg hadde kjøpt en leilighet med den utsikten, såfremt det ikke var en planlagt "mellomstasjon" mens jeg sparte  meg opp til en annen bolig.

Anonymkode: 9e86b...eda

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var mangel på utsikt jeg mente.

Hadde jeg vært 22 år, student og leid leiligheten hadde jeg ikke brydd meg, men er voksen og skal kjøpe.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det var mangel på utsikt jeg mente.

Hadde jeg vært 22 år, student og leid leiligheten hadde jeg ikke brydd meg, men er voksen og skal kjøpe.

Ts

Du sier jo det betyr en del for deg, så da taler vel disse bildene for seg selv? Det er jo ikke bare mangel på utsikt, du ser rett i en gigantisk og stygg blokk. Det eneste som kunne vært særlig verre er jo en blokk plassert nærmere.

Anonymkode: 39fdd...526

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utsikten tenker jeg ikke så mye om, skal du bo midt i sentrum, så får du ikke sjø og fjord-utsikt.

Men for meg hadde det ikke vært aktuelt kjøpe noe uten balkong.

Anonymkode: 1b967...fbd

• Liker 3
Skrevet

Danmarksplass. Utsikt?

• Liker 2
Skrevet

Jeg får skikkelig "billig hotellrom i Syden"-følelse av hele leiligheten, husker det pleide å være reklamert med "havutsikt" mens man så en bitteliten flik av havet hvis man lente seg langt nok ut... 

Jeg har bodd i en tilsvarende leilighet i 20-årene og mistrivdes der, ikke kun på grunn av den klaustrofobiske effekten av blokker på alle kanter, men det spilte nok litt inn. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at det ikke akkurat kan kalles utsikt, men det er det vel begrenset utvalg av leiligheter i Bergen som har, i den prisklassen og med sentral beliggenhet.

Anonymkode: a8fd6...821

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Minner litt om utsikten jeg har nå, fra sokkelleiligheta jeg leier. Vil jeg se himmel og skyer må jeg stikke hodet helt inntil glasset og se til siden og håpe det ikke går noen forbi som tror jeg er en nysgjerrig tulling som glor på naboer og forbipasserende.

Tror ikke jeg hadde kjøpt en leilighet med den utsikten, såfremt det ikke var en planlagt "mellomstasjon" mens jeg sparte  meg opp til en annen bolig.

Har kikket litt mer på bildene, og det ser i alle fall ut som at man kan se himmelen ved å sitte nært vinduet og ikke trenger bli for intim med glasset. Da ville eneste bekymring bli innsyn fra andre blokka, for det er kjipt å måtte velge mellom å  slippe inn natulig lys og potensielt bli beglodd, eller å stenge for lyset med skjerming.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Utsikten tenker jeg ikke så mye om, skal du bo midt i sentrum, så får du ikke sjø og fjord-utsikt.

Men for meg hadde det ikke vært aktuelt kjøpe noe uten balkong.

Anonymkode: 1b967...fbd

Jeg må også ha balkong, men det er vanskelig å oppdrive i min prisklasse der jeg ønsker å bo

Ts

• Hjerte 1
Skrevet

En ting er utsikten, men her bor du midt i det store krysset på danmarksplass omtrent. Ville sjekket nøye ut ift støy. Og så er jo dette området i tillegg svært forurenset. Syns det er mye mer her enn utsikten som trekker ned beliggenheten. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ingen bilder av utsikten til leiligheten?

Men utsikten fra leiligheten var ikke noe særlig. 

Anonymkode: f4f89...7e6

• Nyttig 1
Skrevet

Ser ingen utsikt :klo:

• Liker 2
Skrevet

Leiligheten har ikke utsikt, men innsikt.

Huff, dette var dårlige greier å bo i.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

trist utsyn.. 

Anonymkode: 8279a...1ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ts her

Takk for tips🙂, mtp den siste leiligheten som jeg fint kunne kjøpt hvis jeg hadde 500 000 mer.

AnonymBruker
Skrevet

Her må du enten ikke bry deg, eller kunne leve med persienner, bestemorsgardiner eller annet som dekker til. Ser for meg ut som det er innsyn overalt, og jeg hadde ikke orket å leve sånn. 

Har innsyn selv, men kun fra nærmeste nabo, og får masse sollys inn. Jeg har bestemorsgardiner, det er mer min «stil», og det slipper inn mye lys. Usikker hva jeg hadde gjort i den leiligheten, men jeg tror ikke jeg kunne kjøpt den der. Hvor godt isolert ut mot krysset er den i tillegg? Tipper det både er vanlig trafikk der, men også en del utrykningskjøretøy, og heftig i rushen. Jeg bor ikke i Bergen, men har hørt om plassen. Forsåvidt vært der også, men år siden. 

Anonymkode: 29c12...d3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...