Gå til innhold

Er Wolfgang Wee den norske Joe Rogan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er jo en podkaster som er populær blant menn?

Anonymkode: f95f2...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burkababe skrev (23 minutter siden):

Ja det er vel forbilde. Han nevner vel JR minst annenhver podcast. 

Har jeg rett i at jeg tenker at podcasten hans er lit sånn

- kontrær 

- alternativ høyrevridd( ikke vanlig høyre)

- kvasivitenskapelige ting

 

Anonymkode: f95f2...ccc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har jeg rett i at jeg tenker at podcasten hans er lit sånn

- kontrær 

- alternativ høyrevridd( ikke vanlig høyre)

- kvasivitenskapelige ting

 

Anonymkode: f95f2...ccc

Mange alt-right gjester. Ikke no spes dype eller gode oppfølgingsspørsmål til gjestene. WW er nysgjerrige på de fleste gjestene sine,  men ikke no spes kunnskapsrik. Hans store styrke er at han får vidt forskjellige gjester til å snakke selv og med god tid. 

Har hørt endel på han men irriterte meg grønn etterhvert over hvor ukritisk og dårlige oppfølgingsspørsmål han har.

Han er vel ikke så kontrær, bare konservativ. Men egentlig nokså apolitisk, tror jeg. 

Hatt noen rare kvasivitenskapelige gjester, men har ikke inntrykk av at det er så mange av dem. Men har ikke hørt alle episodene. 

Anonymkode: 1d770...f38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det synes jeg.

Flere spennede forskere i sendingene. LItt alternativ syn på politikk, selv om han har hatt Mimir og andre fra venstresiden i politikken inn i podcastene.

Også har han ikke journalistutdannning så jeg slipper å høre såkalte "skarpladde spørsmål" men lar gjestene få prate ut, selv om jeg som lytter ikke alltid er enig.

Anonymkode: 1de61...896

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.3.2023 den 10.16):

 Han er jo en podkaster som er populær blant menn?

 Anonymkode: f95f2...ccc

aldri hørt om en gang, før jeg kom over denne tråden...  

Anonymkode: 068dd...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
On 3/11/2023 at 11:04 AM, AnonymBruker said:

Mange alt-right gjester. Ikke no spes dype eller gode oppfølgingsspørsmål til gjestene. WW er nysgjerrige på de fleste gjestene sine,  men ikke no spes kunnskapsrik. Hans store styrke er at han får vidt forskjellige gjester til å snakke selv og med god tid. 

Har hørt endel på han men irriterte meg grønn etterhvert over hvor ukritisk og dårlige oppfølgingsspørsmål han har.

Han er vel ikke så kontrær, bare konservativ. Men egentlig nokså apolitisk, tror jeg. 

Hatt noen rare kvasivitenskapelige gjester, men har ikke inntrykk av at det er så mange av dem. Men har ikke hørt alle episodene. 

Anonymkode: 1d770...f38

Det henger vel litt sammen dette med å la gjestene få snakke fritt og å ikke komme med kritiske oppfølgingsspørsmål? 

Det er jo også en måte å få gjester på å tilby en plattform hvor gjestene får snakke fritt uten kritiske spørsmål. Ikke like lett å få folk til å møte opp om de blir stilt til veggs. 

I tillegg krever det å kunne stille kritiske spørsmål at man har forberedt seg godt og satt seg inn i sakene. 

Anonymkode: 9381d...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...