Gå til innhold

Kan katter fise?

Fremhevede innlegg

Gjest Keikolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2023 den 21.45):

Jeg passer en katt, den er her på dag 6 av 14…

Ligger her ved min side i sofaen. Det er bare meg og katten her.

Innimellom kommer det en ekkel lukt… det er ikke meg !
Trodde det bare var hunder som prompa?

Anonymkode: 2421f...7bb

Ja, de har ræv de også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de kan slippe noen ordentlig heftige smygere innimellom, særlig hvis de har spist noe de egentlig ikke burde ha spist.
Og har du monser så kan de få litt fulle analkjertler (oftere enn kjettene) og hvis det tyter ut en og annen dråpe av den væsken så lukter det skikkelig jævlig.

AnonymBruker
Skrevet

Rart å spørre om et pattedyr med fullt fungerende fordøyelsessystem fra munn til rumpe kan prompe.

Anonymkode: 403a3...5e7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Akkurat nå kom katten inn i rommet, jeg sa pus pus, og han kom med halen i været. Jeg løfta han opp på fanget, han la seg til, feis, og gikk bort

• Liker 1
Skrevet
On 3/12/2023 at 10:52 AM, AnonymBruker said:

Samme her. Fjøskatten vi hadde da jeg var liten var ei lita stinkbombe. Den levde på billigste tørrfor fra matbuikken, middagrester og mat/dyr/søppel han fant seg selv.  Katten jeg har nå har jeg kun oppdaga promp fra i et par dager der han måtte være uten det vante tørrforet sitt etter tanntrekking. 

Anonymkode: 70c74...57d

Har samme erfaring med hund. Prompen stinker bare dersom hun har spist noe rart, eller fått for mange billige godbiter.

AnonymBruker
Skrevet

Oh yes... 

Hørte aldri katten vår fise, det var noen lydløse smygere, men kjente det greit på lukta!

Anonymkode: ae721...41d

AnonymBruker
Skrevet

Har så godt som aldri kjent prompelukt fra katten, vet ikke hva jeg gjør riktig, eller feil, hvis luft aldri kommer ut 😅

Anonymkode: 50474...80d

AnonymBruker
Skrevet

De er akkurat som oss . De fiser akkurat som vi gjør. 

Anonymkode: 17a77...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...